Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

:Heartpink:Heartpink

Får håpe det gjør susen. Har du ellers funnet på noe spennende der du ligger og venter?
Har lånt meg Nintendo switch av en venninne, det er jo noe.. får jo ikke akkurat forlate åstedet heller..

Går det ann å bli lei? Har siklet på breath of the wild lenge, men har liksom ikke tid til å spille. Så har ikke kjøpt det. Har ikke switch heller, men wiiU.
Vel.. prøv å heng på sykehus/pasienthotell i fire uker.. man blir lei av ALT innenfor de veggene.

Vel.. prøv å heng på sykehus/pasienthotell i fire uker.. man blir lei av ALT innenfor de veggene.
Til gjengjeld må du jo ha blitt svært godt kjent med personalet! Er det ingen underholdning i de? Jeg hadde nok sneket meg rundt med prompepute og juksebæsj i gangen, mens jeg stod luskende bak et hjørne :hilarious: Åja, dårlig humor her!

Masse lykke til❤️ Skal si du har magehus hun trives i! :D Men nå er hun heldigvis i armene dine snart!

Til gjengjeld må du jo ha blitt svært godt kjent med personalet! Er det ingen underholdning i de? Jeg hadde nok sneket meg rundt med prompepute og juksebæsj i gangen, mens jeg stod luskende bak et hjørne :hilarious: Åja, dårlig humor her!
Nei egentlig ikke.. litt bedre kjent med de på pasienthotellet enn avdelingen.. men nå begynner jeg å se hvem som er hvem ut ifra det jeg har lest på forum.. vært på avdelingen siden fredag pga igangsetting

Nei egentlig ikke.. litt bedre kjent med de på pasienthotellet enn avdelingen.. men nå begynner jeg å se hvem som er hvem ut ifra det jeg har lest på forum.. vært på avdelingen siden fredag pga igangsetting
Hvordan går det med deg? Tenker på deg! Mannen sier: var jo så vanskelig å få hu inn, så skulle bare mangle at det er vanskelig å få hu ut!

(til de som ikke vet, mannen kjenner tiger :P)

Hvordan går det med deg? Tenker på deg! Mannen sier: var jo så vanskelig å få hu inn, så skulle bare mangle at det er vanskelig å få hu ut!

(til de som ikke vet, mannen kjenner tiger :p)
Haha, venter fortsatt i spenning her :hilarious:

Back
Topp