Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha ei lita frøken, termin er satt til 11/11 etter hennes utregning fra innsett, så hun mener jeg er 18+3 fremfor 18+2, det kan jeg leve med
Henvist til fostermedisinsk avd Tromsø for å dobbeltsjekke hjertet ila sommeren. Hun fant ikke noe feil på ul, men siden vi har hjertefeil i begge familiene skal hun sjekkes flere ganger og av spesialister.
Tenk at man kan ta så feil av kjønn, jaja
Middagslur fra halv syv til halv ti? Det har mor fortjent, og far med!
Tror jeg kjenner frøkna knø litt rundt av og til.
Også kom krisemaksimeringen i morges da, endte med å Google "curled up baby on scan" vet ikke hvorfor jeg ikke spurte jo det i går, jordmor var jo kjempefornøyd, men frøkna lå med ryggen såpas i sving at hun hadde føttene nesten oppe ved holdet, så langt hun bare nådde med kryssa ben!
Er det vanlig?
Hehe, uroen tok meg ang det derAlle mulige vinkler er vanlig så lenge det er god plass i livmoren. Min sto i bro på oul, JM bare lo!
Gratulerer så mye!Vi skal ha ei lita frøken, termin er satt til 11/11 etter hennes utregning fra innsett, så hun mener jeg er 18+3 fremfor 18+2, det kan jeg leve med
Henvist til fostermedisinsk avd Tromsø for å dobbeltsjekke hjertet ila sommeren. Hun fant ikke noe feil på ul, men siden vi har hjertefeil i begge familiene skal hun sjekkes flere ganger og av spesialister.
Tenk at man kan ta så feil av kjønn, jaja
Dette ble en elendig dag.
Skulle jo på ekstra kontroll på UNN Tromsø pga hjertefeil i familien.
Flyet kl 7 fikk ny avgang kl 15. Den meldingen kom 23:45 i går kveld når alt var stengt.
Flyttet timen jeg skulle ha i dag kl 10 til imorgen 10:30.
Hjemreise skulle endres fra i dag til imorgen, i samme slengen har de booket meg om til et annet fly....... som gikk kl 6:20 imorges.
Stod på flyplassen og skulle boarde da det ble oppdaget. Pasientreiser stengt, de på flyplassen fikk ikke gjort noe. Ingen ledige reiser i dag på NOEN fly.
Ringte egencia(reiseselskapet til pas.reiser) og hun fikk satt meg på et fly imorgen. Ingen har noen gang opplyst meg om at det går an å ringe dem etter at pasientreiser har stengt
Så håper jeg fortsatt har time imorgen når jeg kommer på sykehuset
Jeg er utslitt!