Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Tatt 15ml bare :sorry:
Det er jo ikke så mye :eek:

Så kjipt med sånn reaksjon da, det frister kanskje ikke all verden å prøve med 5 eller 10 heller..
Bytte til noe annet som kan funke bedre?

Det er jo ikke så mye :eek:

Så kjipt med sånn reaksjon da, det frister kanskje ikke all verden å prøve med 5 eller 10 heller..
Bytte til noe annet som kan funke bedre?
Må la magen for seg ordentlig før jeg tør å prøve noe nytt igjen .. skal prøve laktulose igjen, men enda lavere dose og kanskje oftere.. en spiseskje morgen og kveld kanskje? :hilarious:

Magen virker bedre nå. Fikk til å bæsje uten at det var vondt, og konsistensen var ganske ok. ENDELIG!

over til nytt problem: nipplene mine er grusomt vonde, auu! I natt sov jeg med bh og ammeinnlegg fordi jeg ikke taklet følelsen av dem skrape mot lakenet :hungover:

Magen virker bedre nå. Fikk til å bæsje uten at det var vondt, og konsistensen var ganske ok. ENDELIG!

over til nytt problem: nipplene mine er grusomt vonde, auu! I natt sov jeg med bh og ammeinnlegg fordi jeg ikke taklet følelsen av dem skrape mot lakenet :hungover:

Huff :( Håper du får med fred resten av svangerskapet :Heartred

Fy søren, nå er det bare imorgen og mandag igjen, så er det UL first thing in the morning på tirsdag! Og to timer etter det muntlig eksamen :nailbiting:
Vi er så spent!!

Så spennende det blir! Har du kjent noe mer til babyen i det siste?

Så spennende det blir! Har du kjent noe mer til babyen i det siste?
Jeg tror jeg får noen spark og litt rart nedi bekkenet på ene siden, også noen skikkelige vibreringer, men annet enn det har det ikke vært mye

Last edited:
Lykke til med OUL og eksamen

I dag er jeg 18 uker! Hvor har tiden blitt av???
Skal ta bilde av magen etter å ha kommet meg på do :)

Gratulerer med 18 uker ❤️

Gratulerer så masse med 18 uker!

Glemte bilde igår, shit au!

Tok i dag! Lyttet med doppler like før sånn at jeg vet ca hvor babyen er!
20190610_124716.jpg

Imorgen er det OUL tidlig på morgenen og så muntlig gruppeeksamen senere på dagen, så det blir nok stille fra meg til utover kvelden, vi har en del ting som skal gjøres etter oul og eksamen også :p som f.eks å spy opp nervene våre!

masse lykke til i morgen:)

Back
Topp