Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
17+0 i dag. Helt utrolig!
Også kjente jeg babyen igjen igår morges!
Kjentes ut som en katt som dro seg langs innsiden av magen min, det var egentlig ganske kult!
Huff da, så kjedelig! Enn om du bytter ut Lactulosen med 2-3 svisker morgen og kveld? Kanskje magen tåler det bedre?Jeg blir helt sinnsyk!
Nå sitter jeg på do med den løseste magen hittill i år! Det er bare trøbbel med magen i graviditeten!
Går jeg ikke på avføringsmiddel så kan det gå en uke mellom hver gang jeg får til å bæsje, og jeg har så smertefulle hemoroider at det er faktisk ikke menneskelig. Også motstykket da, forsøker jeg å være myk i magen ved bruk av laktulose daglig så ender jeg f opp på do klokka halv seks om morgenen og blir sittende! Jeg VÅKNET av at magen buldret som en bombe, det var kjempevondt
Åååååh!
Prøvd svisker også, og alt mulig av mat, det gjør ingen forskjell for megHuff da, så kjedelig! Enn om du bytter ut Lactulosen med 2-3 svisker morgen og kveld? Kanskje magen tåler det bedre?
Har bedt mannen ta med blåbær senere, skal også få han til å ta med cola eller powerade.. Jeg har sittet på do til sammen en time på morgenenAi ai ai... den magen er ikke til å kjimse av... Håper det roer seg etterhvert. Husker jeg hadde en rennamage av dimensjoner i begynnelsen i fjor. Sånn at man måtte holde fast i ramma Pass på å få i deg nok vann og elektrolytter!
Jeg blir helt sinnsyk!
Nå sitter jeg på do med den løseste magen hittill i år! Det er bare trøbbel med magen i graviditeten!
Går jeg ikke på avføringsmiddel så kan det gå en uke mellom hver gang jeg får til å bæsje, og jeg har så smertefulle hemoroider at det er faktisk ikke menneskelig. Også motstykket da, forsøker jeg å være myk i magen ved bruk av laktulose daglig så ender jeg f opp på do klokka halv seks om morgenen og blir sittende! Jeg VÅKNET av at magen buldret som en bombe, det var kjempevondt
Åååååh!
Få han også til å dra innom å kjøpe resorb fungerer bra når man er løs i magen og har sjau.Har bedt mannen ta med blåbær senere, skal også få han til å ta med cola eller powerade.. Jeg har sittet på do til sammen en time på morgenen
Det har vi heldigvis hjemme til vanligFå han også til å dra innom å kjøpe resorb fungerer bra når man er løs i magen og har sjau.Vis vedlegget 299807
Så braDet har vi heldigvis hjemme til vanlig
Jeg prøvde å ta en titt, men det er ikke kjempestress. Tror magefølelsen om gutt er rettSå bra alt var fint Fikk du ikke se kjønn?