Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Wohooo, gratulerer så mye med levert eksamen!! Du er flink! :gen014

Kos deg med lille kul, også teller jeg ned til den 11. sammen med deg, det blir en spennende dag for oss begge :smiley-angelic001

Ååå, lille tiger!
Tenk at vi nå er i juni, jeg har tenkt så mye på deg. Selv om jeg nærmer meg målet står jeg på sidelinjen og heier på deg.
Håper selv på fødsel den dagen du finner ut hvem som skjuler seg i magen :Heartred
Gleder meg på oppdatering!

17+0 i dag. Helt utrolig!
Også kjente jeg babyen igjen igår morges!
Kjentes ut som en katt som dro seg langs innsiden av magen min, det var egentlig ganske kult! :wideyed:

Gratulerer med 17 uker, levert eksamen og herlige baby-bevegelser

Hurra for 17 uker! :D Ååå, det må ha vært en hærlig følelse å få kjenne bevegelser :love017

Jeg blir helt sinnsyk!
Nå sitter jeg på do med den løseste magen hittill i år! Det er bare trøbbel med magen i graviditeten!
Går jeg ikke på avføringsmiddel så kan det gå en uke mellom hver gang jeg får til å bæsje, og jeg har så smertefulle hemoroider at det er faktisk ikke menneskelig. Også motstykket da, forsøker jeg å være myk i magen ved bruk av laktulose daglig så ender jeg f opp på do klokka halv seks om morgenen og blir sittende! Jeg VÅKNET av at magen buldret som en bombe, det var kjempevondt :grumpy:
Åååååh!:arghh:

Jeg blir helt sinnsyk!
Nå sitter jeg på do med den løseste magen hittill i år! Det er bare trøbbel med magen i graviditeten!
Går jeg ikke på avføringsmiddel så kan det gå en uke mellom hver gang jeg får til å bæsje, og jeg har så smertefulle hemoroider at det er faktisk ikke menneskelig. Også motstykket da, forsøker jeg å være myk i magen ved bruk av laktulose daglig så ender jeg f opp på do klokka halv seks om morgenen og blir sittende! Jeg VÅKNET av at magen buldret som en bombe, det var kjempevondt :grumpy:
Huff da, så kjedelig! Enn om du bytter ut Lactulosen med 2-3 svisker morgen og kveld? Kanskje magen tåler det bedre?

Ai ai ai... den magen er ikke til å kjimse av... Håper det roer seg etterhvert. Husker jeg hadde en rennamage av dimensjoner i begynnelsen i fjor. Sånn at man måtte holde fast i ramma :p Pass på å få i deg nok vann og elektrolytter! :Heartred

Ai ai ai... den magen er ikke til å kjimse av... Håper det roer seg etterhvert. Husker jeg hadde en rennamage av dimensjoner i begynnelsen i fjor. Sånn at man måtte holde fast i ramma :p Pass på å få i deg nok vann og elektrolytter! :Heartred
Har bedt mannen ta med blåbær senere, skal også få han til å ta med cola eller powerade.. Jeg har sittet på do til sammen en time på morgenen :sleep011

Jeg blir helt sinnsyk!

Stakkars :(
Huff, ikke lett :(
Ønsker deg masse god bedring og lykke til!

Har bedt mannen ta med blåbær senere, skal også få han til å ta med cola eller powerade.. Jeg har sittet på do til sammen en time på morgenen :sleep011
Få han også til å dra innom å kjøpe resorb :) fungerer bra når man er løs i magen og har sjau.
Screenshot_20190603-111421_Chrome.jpg

Fått sjekk hos jordmor, en rask ultralyd, der var det hikking og liv. En bedagelig liten baby med armene over hodet akkurat som mamma og pappa :)
Skal se det ann mtp magen, blir jeg dårlig igjen må jeg ringe legevakta. Nå blir det resten av dagen på sofaen, jeg er helt ødelagt :wacky:

Morkaken på fremsiden faktisk! Det hadde jeg ikke trodd!

Blodprøvesvarene jeg leverte fra jordmor til lege har jeg også fått sjekket, jeg er immun mot rubella ifølge blodprøver, det er fint! :)

Hvor mye lactulose tar du? Jeg reagerte sånn første gangen, men etter det har det gått greit, uansett hvor store doser jeg tar o_O

Back
Topp