Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope nope nope.Hva er dine tanker om hjemmefødsel med jordmor?
Vi har ingen her, nermeste privat er seks-syv timer bil til Tromsø, men jeg har ikke hørt særlig positivt om de private der..
Det er ikke helt verd det for ti minutter neiDe to jordmødrene som har startet opp for et års tid siden er veldig flinke Men det er jo drøyt langt å reise til Tromsø for ti minutters sjekk, så det spørs jo om det er verdt det.
Nope nope nope.
Jeg har hatt så stort blodtap både ved MA og ved exu at det blir ikke engang vurdert, ikke engang av jordmor.... jeg snakket med jm og vi skal søke meg til et annet sykehus enn der jeg er operert og behandlet tidligere.
Går barnehagelærerHva er det nå utdannelsen du har heter?
Synes alle tingene du tar hørtes spennende ut.
Gratulerer så mye med 15 uker ❤Er forresten 15+0 i dag, det er jo fint!
Kjenner ikke liv enda, det er litt skuffende faktisk.
Gravidmagen er tydelig siden jeg er så tynn i utgangspunktet, det er litt koselig da! Den begynner å gå litt ut under navlen og har "topp-punktet" midt imellom hårlinjen og navlen.
Mørk stripe på magen har jeg fått, litt hår og litt mørk hud, men den er ikke mørkemørk enda.
Har kjøpt noen nye kjoler på hm(De veldig vanlige kjolene de har) slik at jeg kan gjøre påkledningen enkel i sommer når det er for varmt for bukser.
Opp mellom 3 og 4 kg
Ååhhh visste ikke at man lærte om det som barnehagelærer. Men da kan jo man lære masse spennende videre til barna ❤Går barnehagelærer
Den er ganske forandret de siste årene slik at vi har emner med flere fag på en gang, så det blir mye tverrfaglig og spesifisert på ulike ting etter hvor i landet man er. Akkurat nå har vi natur, helse, mat og bevegelse, derfor jeg holder på med den dokumentasjonen av arter osv
Helt utrolig at du har kommet så langt merkelig hvor fort det går med andre sine svangerskap enn sitt eget! Så deilig at alt har gått så fint. Håper du klarer å nyte og kose deg nå! Det har du fortjentEr forresten 15+0 i dag, det er jo fint!
Gravidmagen er tydelig siden jeg er så tynn i utgangspunktet, det er litt koselig da! Den begynner å gå litt ut under navlen og har "topp-punktet" midt imellom hårlinjen og navlen.
Mørk stripe på magen har jeg fått, litt hår og litt mørk hud, men den er ikke mørkemørk enda.
Har kjøpt noen nye kjoler på hm(De veldig vanlige kjolene de har) slik at jeg kan gjøre påkledningen enkel i sommer når det er for varmt for bukser.
Opp mellom 3 og 4 kg
Er forresten 15+0 i dag, det er jo fint!
Opp mellom 3 og 4 kg