Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGrattis så herlig å se uketallene komme og gå hos deg! Det hr du virkelig fortjent
søting! Hvordan går det med dere for tiden?Så godt å se det går fint med deg
Jubler for jevn hjerterytme og at jeg fikk protester mens jeg holdt på, dunking og banking!
Begynner nesten å gråte hver gang jeg hører hjertet siden jeg ikke kjenner noe enda
Følte behov for å lytte siden jeg hadde noen skikkelig ekle stramminger i kroppen i dag jeg mistenker at er kynnere. Tok meg helt på senga med menssmerter på en måte, men likevel ikke menssmerter. Både korsryggstramming og vanskelig for å tisse samtidig som det føltes som jeg måtte det, pulserte i hele kroppen! La meg ned og her blir jeg liggende!
Blir utrolig spennende å se hvem som bor der inne!Så fantastisk at tigergutt (så sikker på det er en gutt!!) har det bra
Jeg hadde også litt sånne smerter.. På et tidspunkt var det så ille at det var tett før vi ringte sykehuset, men var på ferie i utlandet da.. Det gikk heldigvis over etter noen timer (gradvis bedre). Tror det bare var at mini sparka skikkelig i en muskel eller noe..
Håper det går over raskt!
Jeg er litt overveldet, du er altså så god!Det er så fantastisk å "se" (gjennom forum) at du er 13 uker på veg! Føler du er i det "den gråsonen" hvor vi aldri kom oss, hvor graviditet går fra "tidligfase" til "VIRKELIG GRAVIDITET". Eh, vanskelig å sette ord på det. Men 13-20 uker føles så... EKTE. Liksom. Ekte mage, begynnende følelse av at noen beveger seg inni der, nå kommer alt!! Nå er det "på virkelig" på en måte! Selv om det jo var på virkelig både for deg og meg i Oktober-November. Eh. Vanskelig å sette ord på det, men for meg er det virkelig virkelig fantastisk å følge deg nå inn i disse magiske ukene som for meg er noen gigantiske steg. Vet ikke om du også føler det sånn, men. Ja. Jippi!!!!
Når det kommer til å få barn, går det dårlig.søting! Hvordan går det med dere for tiden?
Ååh, imorgen, 13+3 er siste ultralyd før OUL
Jeg er like spent hver gang! Håååper vi får en liten antydning om kjønn!
Mannen har kommet med et fint forslag til annonsering: siden vi får bilstolene denne uken og skal prøve dem i bilen skal vi ta bilde av babystolen montert med ultralydbilde i og legge ut
Tenker at hvis det går galt etter dette punktet er det like greit at hele verden vet, og går det bra så er det også like greit at de vet
Hurra for babygullHadde en liten en med hikke og greier i dag, morsomt å se! Så ikke ut som om han synes der var så festlig å hikke, for etter hvert hikk kom det en hel del romstrering! Dette førte til at det var kjempevanskelig å ta gode bilder, som vanlig!
Kjønn var umulig å se sikkert, mine egne observasjoner av nub-teori sier kaaanskje jente, men holder meg til magefølelsen på gutt enn så lenge. Gyn ville ikke gjette. Det hun derimot sa seg enig i var at det muligens er kynnere jeg opplever.
Målte til akkurat 13+3, så han ligger på målene han skal, og det er supert å se
Fire uker og seks dager til oul!
Hurraa!!2.trimester i dag!!! 14+0!