Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

haha, du er så søt! Men maxicosi er jo supert, så :) antakeligvis godt kjøp!!!
Jeg er litt lettere forstyrret har jeg funnet ut! Klart å kjøpe bilstoler men ikke dopapir.. så her sitter jeg da :rolleyes:
Sendte melding til huseier om de kan komme med en dorull

Vi har både Rock og Pearl XP, og er superfornøyde. :)

Fikk forresten melding i dag.. "husk legetimen din fredag"

Ble sittende som et stort spørsmålstegn.. har jeg glemt at jeg har bestilt legetime? Nei. Har legen glemt å avbestille sv.skapskontroller fra forrige graviditet? Kan det være at hun vil se om jeg er gravid fortsatt etter blødningene? Vil hun ha svangerskapskontroll? :wideyed:

Passer fint egentlig, for jeg holder på å kveles av pollen så.. spenning i hverdagen!

Fikk forresten melding i dag.. "husk legetimen din fredag"

Ble sittende som et stort spørsmålstegn.. har jeg glemt at jeg har bestilt legetime? Nei. Har legen glemt å avbestille sv.skapskontroller fra forrige graviditet? Kan det være at hun vil se om jeg er gravid fortsatt etter blødningene? Vil hun ha svangerskapskontroll? :wideyed:

Passer fint egentlig, for jeg holder på å kveles av pollen så.. spenning i hverdagen!

Uff, den pollenen er hard i år. Endelig har det roet seg her nede i sør, men nå sprer bjørka seg nordover...

Vurderer sterkt å kjøpe pakke med maxi cosi sete nr 1 og 2 med base.. nr2 kan ikke snues men det gjør egentlig ikke sååå mye.
Under 5000kr.
Noen innspill?
Red: denne pakken https://www.jollyroom.no/bilstoler/...bybilstol-nomad-black-inkl-familyfix-one-base

Anbefaler å prøve sete i bilen før du kjøper! De gjorde ikke vi (vant jo her på BV, men kjøpte basen)! Passet overhode ikke i bilen og måtte ha et nytt sete!! Sto på bil-lista til besafe, men hellingen ble totalt feil!

Anbefaler å prøve sete i bilen før du kjøper! De gjorde ikke vi (vant jo her på BV, men kjøpte basen)! Passet overhode ikke i bilen og måtte ha et nytt sete!! Sto på bil-lista til besafe, men hellingen ble totalt feil!
For sent :hilarious: vi får selge dem igjen om de ikke passer.
Ingen butikker her som har den typen inne heller

Vi har så flate bilseter som overhode mulig, maxi cosi selv (nettsidene) mente det skulle passe bra :p
Vi krysser fingrene. Skal ihvertfall prøve tidlig

Da går det nok bra! Er verre når setene er bratte, det er de i bilen vår (eller min)! Besafe-setet passet i bilen til mannen med flate seter, jeg har britax i min☺️

Hurra for 12 uker :flower

Ble VELDIG urolig i dag da tisset mitt var knall gult og det sved som juling.
Jeg så for meg legevakta/fødestua/sykehus og nyrebekkenbetennelse, antibiotika og allerede kjempekvalm.. når jeg ikke er gravid må de skrive ut dobbelt opp av antibiotika fordi jeg spyr av det.. så jeg krisemaksimerte litt!
Drukket en god del nå og det virker egentlig som om jeg bare var dehydrert, mannen kommenterte også at jeg har drukket mindre enn vanlig.

Ble VELDIG urolig i dag da tisset mitt var knall gult og det sved som juling.
Jeg så for meg legevakta/fødestua/sykehus og nyrebekkenbetennelse, antibiotika og allerede kjempekvalm.. når jeg ikke er gravid må de skrive ut dobbelt opp av antibiotika fordi jeg spyr av det.. så jeg krisemaksimerte litt!
Drukket en god del nå og det virker egentlig som om jeg bare var dehydrert, mannen kommenterte også at jeg har drukket mindre enn vanlig.

Håper det bare var litt mere drikke som skulle til:)

Back
Topp