Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Håper nok vann har holdt!
Klarer du tranebærtabletter? De hjelper alltid meg. Tar de med en gang jeg kjenner noe, så slipper jeg antibiotika 90% av gangene

Nå ble jeg litt stressa!
Akutt følelse i korsryggen som om mensen er her, er det vanlig? :hungover:
Jeg vil tro det er vanlig pga ligamenter osv men jeg vet jo ikke helt sikkert?

Nå ble jeg litt stressa!
Det er ligament smerter. Fikk mer av det etter uke 12 her. Kommer sånn plutselig. Minner om mensensmerter men ikke like kraftige.

Det er ligament smerter. Fikk mer av det etter uke 12 her. Kommer sånn plutselig. Minner om mensensmerter men ikke like kraftige.
Takk for svar! Da hadde jeg rett.
Så for meg at NÅ gikk det galt igjen :dead:
Gikk og satte meg på do og ventet liksom, skadeskutt som jeg er, skjedde ikke noe mer enn at jeg tisset i en evighet, som er helt normalt for meg.

Takk for svar! Da hadde jeg rett.
Så for meg at NÅ gikk det galt igjen :dead:
Gikk og satte meg på do og ventet liksom, skadeskutt som jeg er, skjedde ikke noe mer enn at jeg tisset i en evighet, som er helt normalt for meg.
Skjønner at du krisemaksimerer kjære deg, men dette skal gå bra. :Heartred:Heartred

Lå og lyttet etter babyen i sikkert 45min.. Men neida, ingenting, ikke et knyst!
Men så! Pappa er visst best allerede, for det tok han hele 5 minutter :hilarious:

Nå ble jeg litt stressa!
Det er nok ligamentsmerter, men ville kanskje få tatt en urinprøve i morgen for sikkerhets skyld? Mtp tissingen på morgenen også. UVI kan ha ganske få symptomer som gravid.

Det er nok ligamentsmerter, men ville kanskje få tatt en urinprøve i morgen for sikkerhets skyld? Mtp tissingen på morgenen også. UVI kan ha ganske få symptomer som gravid.
Jeg er helt vant med å ha uvi hele tiden til vanlig, så jeg merker det ikke selv overhode, så blir tatt tester av meg ganske ofte pga det :)
Men det gav seg helt når jeg drakk litt mer, svien er også borte etter en runde med intimkrem. Var så tørr over hele kroppen også at mannen måtte bruke 30min på å nesten klø meg til blods før han smurte meg når vi skulle på besøk, jeg var helt klø-syk.
Tror det er ligamenter ja.

Innom og hilser på
Liten pappa-gutt/jente allerede altså..

Vært hos fastlegen på kontroll i dag, det er jo ingen automatikk i at jordmor og fastlege samarbeider så det er jo veldig tungt å måtte være mellomledd. Må ha med meg blodprøveresultater imellom.
Legen var UTROLIG glad for å kunne kalle meg inn til ordentlig kontroll og at jeg er over det "verste", hun hoppet nesten av glede for å kunne ta meg inn isted :D
Jeg har fastlegen som investerer tid og energi i pasientene sine, det må sies!
Fått nesespray for allergier, er ikke hvert år jeg trenger det, men jeg trenger det nå.
Nevnte at kvalmen hadde kommet hoppende og hun var klar for å skrive ut kvalmestillende, men jeg følte ikke helt behov for det så jeg stoppet henne der :p
Så lenge jeg får ta det litt med ro så går alt helt fint til slutt. Ikke vil mannen at jeg skal jobbe heller for tiden, for et par timer her og der gjør ikke den store forskjellen for økonomien, men kan jo potensielt utgjøre forskjellen for graviditeten og da synes han heller jeg skal holde meg hjemme. Fin mann jeg har :cat:

Vi ble enige om å være uenig om termin. Hun bruker 283 og jordmor bruker 282. Så jeg tenker at ul-jordmor får bestemme det der på oul, om vi bruker 282 eller 283. En dag i forskjell utgjør jo ikke stort uansett.

Har skikkelig ligamentsmerter i dag, og kjenner graviditeten godt i operasjons-arrene mine.. Har jo skikkelig arr på magen etter begge kikhullsoperasjon ene, og jeg er jo veldig smal i utgangspunktet.. Det strekker helt plutselig, slik at hvis jeg går rundt må jeg røkke tak i mannen og klipe til mens jeg holder pusten for ikke å skrike. Stakkars mann :oops:

Har skikkelig ligamentsmerter i dag, og kjenner graviditeten godt i operasjons-arrene mine.. Har jo skikkelig arr på magen etter begge kikhullsoperasjon ene, og jeg er jo veldig smal i utgangspunktet.. Det strekker helt plutselig, slik at hvis jeg går rundt må jeg røkke tak i mannen og klipe til mens jeg holder pusten for ikke å skrike. Stakkars mann :oops:

Au da :( Høres ikke godt ut :( Håper det blir bedre snart!

Nå har jeg lite peiling, men kan massasje hjelpe?
Jeg vet ikke. Greia er det at jeg får veldig mye arr veldig lett, så det de har gått inn med kamera osv er det liksom en sånn "bane" med arrvev, som strekker.
Går seg nok til når jeg blir mer vant til det da

Jeg vet ikke. Greia er det at jeg får veldig mye arr veldig lett, så det de har gått inn med kamera osv er det liksom en sånn "bane" med arrvev, som strekker.

Åh, det er fælt! Jeg er selv ganske tynn og har hatt kikhulls operasjon. Er 35+1 i dag og nå gjør det sååå vondt hver gang baby beveger seg forbi arrvevet :wideyed: håper du slipper det!

Åh, det er fælt! Jeg er selv ganske tynn og har hatt kikhulls operasjon. Er 35+1 i dag og nå gjør det sååå vondt hver gang baby beveger seg forbi arrvevet :wideyed: håper du slipper det!
Aaai, huff da! Da har jeg noe å se frem til ser jeg

Håper virkelig det går seg til for deg ❤❤

Back
Topp