~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Men har de avbestilt timen imorgen på sykehuset for deg også? Huff,for et slit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, men jeg ringte jo inn og så jeg ikke visste om jeg kom meg dit.. Så vi får seMen har de avbestilt timen imorgen på sykehuset for deg også? Huff,for et slit.
Vel, jeg kom meg til Tromsø på tirsdag, og så forsøkte jeg å ringe avdelingen kl 8 siden de skal ha telefontid fra 8-15.. Men neida, de kom 8:35, det var også viktig å poengtere de fem minuttene.Hvordan gikk det?
Hva er taco-rot?21+0 i dag, vi har vært i barnebursdag og det var kos. Halsbrannen er her, så alt jeg vil ha mewteparten av dagen er vann og isbiter, til tross for at jeg er kaffetørst som et udyr.
Mannen lager taco-rot til middag i dag, det er godt!
Kjøttdeig i tacokrydder tilsatt rot fra skapet..Hva er taco-rot?
Hurra for 21+0
Haha, greit å få brukt opp littKjøttdeig i tacokrydder tilsatt rot fra skapet..
Denne gangen var det chillibønner, ananas, mais og tacosaus
Det er bare noen dager til 22 fullgåtte.. Jeg skjønner det ikke21 fullgåtte , det nærmer seg 3 trimester snaaart jo!
Ååh så søt du er tusen takk!Åherremin...jeg ble litt nysgjerrig siden jeg ikke vet så mye om ivf osv, så jeg havnet inne på dagboken din. Ble sittende til kl 3 i natt å lese og måtte fortsette nå når jeg våknet.
For en reise du/dere har hatt! For et rått kvinnemenneske du er!Jeg bøyer meg i støvet og jubler for at det endelig ble baby! Jeg ville bare gratulere så mye med lille nurket og ønske deg lykke til videre
Det måtte vi og, måtte bygge om hele soveromsavdelingenEndelig montert opp senga hennes, ser at det er større enn vi trodde og vi må rett og slett planlegge soverommet vårt annerledes enn det vi først tenkte.
21+6
Kjøpt en pakke gaviscon, skal prøve det til jeg skal til legen på mandag. Klarer ikke legge meg ned i senga uten å få halsbrann og spy meg selv i munnen
Prøvde litt med å bælme litt melk, men da lukter jo ånden min GRUSOMT dagen etter.
Legetimen er egentlig kun for å få svangerskapsbekreftelse sånn at jeg kan søke engangsstønad med en gang
Nermeste akupunktør er to timer unnaHalsbrann är grusomt! Har du mulighet så pröv akupunktur! det hjalp helt sinnsykt på mig. Gick fra 3-5 poser samarin per dag til ca 3 per UKE efter akupunktur
Nermeste akupunktør er to timer unna
Skal heldigvis til legen på mandag