Æsj, så dumtBrukte det en del i starten av svangerskapet forrige gang, funker ikke særlig supert nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så dumtBrukte det en del i starten av svangerskapet forrige gang, funker ikke særlig supert nå
Gravidoppdatering
Termin: 11.11
På vei: 24+1 (24+0 etter ivf)
Igjen til termin: 113
Trimester: 2.
Graviduke: 25
Graviditetsmnd: 7
Kalendermnd: 6
Neste JM/legetime: imorgen
Ultralyd: vet ikke
Komplikasjoner: nei?
Kjønn: jente
Utålmodig: litt
Utstyr: vi har vel egentlig det meste
Svangerskapsrelaterte aktiviteter: ikke enda, vurderer fortsatt svømming
Mage: jepp, hun bobler
Vektendring: +5/+7
Aktivitet i magen: masse
Tungt: veldig akkurat nå
Kynnere: hatt en episode med kraftige kynnere, men ikke noe mer
Hodet festet: nei
Barnerom: skal sove hos oss, mangler bare å vaske sengetøy osv
Matkick: ikke egentlig
Plager: Sinnsyk halsbrann og bekkenet krangler!
Humør: urk!
Sykehusbag: nei
Høygravid: om 73? Dager
Tanker om fødsel: vil fortsatt ikke ha epidural eller spinalbedøvelse
Neste milepæl: 28+0
Ja, det er ganske kjekt å ha kommet et godt stykke, jeg vurdere skrive en oppdatering forrige og denne uken, men jeg orker ikke skrive massemasse når vi er på ferieSå spennedne
Hadde en lang og tung fødsel men jeg skulle ikke ha noen bedøvelse det funket helt fint uten her, var bare jækla tungt, men ikke sånn extrem vondt (altså vondt vill det være uansett da, men levelig)
Hadde gjort der igjen uten bedøvelse for og si det sånn
Men er så kjekt og lese om hvor langt du er kommet og over halveis nærmer seg No
Nei det skjønner jeg, merker selv det blir lite skriving etter småen her komJa, det er ganske kjekt å ha kommet et godt stykke, jeg vurdere skrive en oppdatering forrige og denne uken, men jeg orker ikke skrive massemasse når vi er på ferie
Takk ja det er ganske sprøtt, holder hun seg inne i 9 uker til er vi fornøyd, for da er jeg på sykehuset og har folk rundt megHåper formen tar seg opp.
Gratulerer med 29 uker!!!! Tenk det da at du har kommet så langt!
Flink du har vært med klærne.
Jeg tenker jeg skal gjøre sånn som deg, men glemmer det når klesvaska skal brettes...
Høres veldig lurt ut.Takk ja det er ganske sprøtt, holder hun seg inne i 9 uker til er vi fornøyd, for da er jeg på sykehuset og har folk rundt meg
Ja, jeg har syslet litt med det, tenker det er lettere både for meg og mannen, han ville gjerne ha noen klær på badet til skift og resten på rommet, så måtte finne en fin løsning heller enn å telle bodyer, strømpebukser og sokker på hvert sted.
Haha, mannen hadde helt fint klart å velge fine antrekk selv, og han kommer nok inn i å gjøre det samme når han ser hvor praktisk det er, han er veldig flink med sånt heldigvisLurt antrekkssystem!
Huske med forrige at faren alltid tok så utrolig stygge kombinasjoner med klær!
Det irriterte meg grenseløst, for jeg gadd ikke bytte på ungen bare av den grunn, men det så jo ut som om vi ikke hadde fine klær. Hehe.
Tror det er ganske kjent problem.Lurt antrekkssystem!
Huske med forrige at faren alltid tok så utrolig stygge kombinasjoner med klær!
Det irriterte meg grenseløst, for jeg gadd ikke bytte på ungen bare av den grunn, men det så jo ut som om vi ikke hadde fine klær. Hehe.
30% på barnas hus på de nå! Er jo omtrent aldri tilbud på de heller så håper formen er bedre forresten tenk, nå er du snart mamma!!Og nå tok bbhugme'en helt kveld, ble dritskuffa
Vi regnet jo med at den var svak etter runden i maskin tidligere i år, som de forøvrig ikke skal tåle, så den var jo sydd.. men i dag skulle jeg skifte trekk... og trekket blir rett og slett på til jeg gidder tømme den i en søppelsekk
Skal bestille meg ny.
Nedtur!!!
På gravid-puta også? Ikke bare amme-puta?30% på barnas hus på de nå! Er jo omtrent aldri tilbud på de heller så håper formen er bedre forresten tenk, nå er du snart mamma!!