Spennende!! Lykke til [emoji173][emoji173][emoji173]
Lykke til
Du får dele litt om hva du bedrev, høres spennende ut å få full sjekk liksom. (om du er komfortabel med det, selvsagt [emoji14] )
Lykke til
Vi må få en detaljert oppdatering etterpå
Takk [emoji4]
Vi er gørrslitne, det tar på med reising, familie, klinikken, shopping og all gåingen i oslo, vi har begge nådd 2x skrittmålet vårt for en dag mens vi har vært her hittil! Vurderer nesten å ordne oss hotell å sove på på Gardemoen i noen timer[emoji23]
Vi var hos far hausken selv, som fikk litt bakoversveis da han så alderen min. Blodprøvene var normale og spermcellene så bra ut. Ultralyden så han ikke noe han nevnte, men jeg er i dag 4 av syklusen og han telte cyster på eggstokkene, det tok jeg ikke som noe godt tegn(?), han sa ikke noe om det dog.
Han spurte om jeg var sjekket for endo med tanke på smerter og sykluskrøll til tider, for det hørtes litt sannsynlig ut.
Hvis vi ønsker å gjennomføre forsøk så kunne vi begynt med en gang om jeg har tid.. De viste oss med sprøyter og hele hurven, ikke hjerneforskning å sette sprøyte i magefettet akkurat, men det var greit, forklarte litt og fikk resept på medisiner til det de kaller "kort regime". Såfall håper de jo å kunne fryse ned egg så vi har til senere.
Han sa at OM noe er galt med oss så stod det såfall på festing av egget, og en exu er ikke sånt som "bare skjer" som de sa da jeg ble operert for det, og sjansene er nok større for å slippe unna det ved ivf da de har mye mer kontroll på plassering enn ved naturlig befruktning.
Så vi må gå i tenkeboksen. Foreløpig er planen å fortsette med prøving selv, og ringe inn mens så vi får forsøk i august/sept om det ikke har klaffet til da.
Litt sliten og lei i dag, rett og slett, ikke noe særlig shopping-humør heller, og det er jo direkte kjedelig når vi faktisk er i hovedstaden!! [emoji14]