Tiger prøver på baby!

Har ikke prøvd akkurat den teen til akkurat det formålet, men yogi teene bruker å være veldig gode de altså. Greit med noen naturpreparater som ikke smaker høgg :P
Har jo lest mye positivt om bringebærblad for fertilitet [emoji16]

Ønska deg masse lykke til i ny pp! Krysser alt jeg har[emoji173]
Takk [emoji173] klaffer det ikke nå så blir det forhåpentligvis hjelpemidler fra klinikken til pp'n i juli [emoji4] får ikke prøvd i juni siden jeg er bortreist med jobb i utlandet.

Tenker drikke en kopp te hver dag fremover; så får vi se om det funker eller ikke. Er 17 poser så det burde holde til el/et par dager i dpo.

Takk [emoji173] klaffer det ikke nå så blir det forhåpentligvis hjelpemidler fra klinikken til pp'n i juli [emoji4] får ikke prøvd i juni siden jeg er bortreist med jobb i utlandet.

Tenker drikke en kopp te hver dag fremover; så får vi se om det funker eller ikke. Er 17 poser så det burde holde til el/et par dager i dpo.

Masse lykke til![emoji173][emoji173][emoji173]

Tmi igjen, advarsel.
Jeg skjønner ikke hvor menssmertene mine er, jeg blør ufattelig mye og har nesten ikke vondt [emoji50] igår var jeg skråsikker på at med alle de leveringene måtte det være spontanabort. 25ml blod på et døgn! Hva skjer med kroppen min for tiden? Hver syklus siden jeg sluttet på piller har visst eggløsning flyttet seg en dag bakover også [emoji51] så forventes på cd 18 denne runden.

Tmi igjen, advarsel.
Jeg skjønner ikke hvor menssmertene mine er, jeg blør ufattelig mye og har nesten ikke vondt [emoji50] igår var jeg skråsikker på at med alle de leveringene måtte det være spontanabort. 25ml blod på et døgn! Hva skjer med kroppen min for tiden? Hver syklus siden jeg sluttet på piller har visst eggløsning flyttet seg en dag bakover også [emoji51] så forventes på cd 18 denne runden.
Så bra da :D ikke til stor blødning altså. men til lite smerter.

Cd2 pp5 2017
Da ser det ut til at den voldsomme blødningen var alt jeg skulle blø denne runden [emoji15] i dag har jeg gått over til truseinnlegg (ikke bind) og det ser ut til at det er helt ok. Blir dog å bruke menskopp mens vi reiser siden det er mindre søl og rot enn å styre med truseinnlegg. Og jeg blir ikke tør eller noe sånt av den så det er greit tenker jeg selv om jeg bare spotter.
Vi har begge lest litt om både bidronninggele og teen jeg kjøpte, og han prøver også litt av teen, den skal være like bra for han som for meg, han har også fått folat i sin dosett, jeg har begynt med bidronninggele; Men har ikke helt skjønt hvor lenge jeg skal bruke det, så det må jeg lese litt mer om.
Slik jeg har forstått det skal man drikke teen frem til positiv test (for det skal jeg jo ha denne mnd) og så stoppe, for så å begynne igjen i uke 36 for å hjelpe på fødselsforeløpet.
Så nå gleder jeg meg til imorgen og fredag! Tror ikke vi får noen dårlige nyheter hos hausken, men da har vi ihvertfall fått sjekket!

Da sitter vi og venter da.. [emoji14] virker ikke som om blodprøvene har kommet inn heller

Da sitter vi og venter da.. [emoji14] virker ikke som om blodprøvene har kommet inn heller
Lykke til :)
Du får dele litt om hva du bedrev, høres spennende ut å få full sjekk liksom. (om du er komfortabel med det, selvsagt :P )

Spennende!! Lykke til [emoji173][emoji173][emoji173]

Lykke til :)
Du får dele litt om hva du bedrev, høres spennende ut å få full sjekk liksom. (om du er komfortabel med det, selvsagt [emoji14] )

Lykke til :) Vi må få en detaljert oppdatering etterpå:)

Lykke til [emoji173]️

Masse lykke til![emoji4]

Lykke til [emoji4]

Takk [emoji4]
Vi er gørrslitne, det tar på med reising, familie, klinikken, shopping og all gåingen i oslo, vi har begge nådd 2x skrittmålet vårt for en dag mens vi har vært her hittil! Vurderer nesten å ordne oss hotell å sove på på Gardemoen i noen timer[emoji23]
Vi var hos far hausken selv, som fikk litt bakoversveis da han så alderen min. Blodprøvene var normale og spermcellene så bra ut. Ultralyden så han ikke noe han nevnte, men jeg er i dag 4 av syklusen og han telte cyster på eggstokkene, det tok jeg ikke som noe godt tegn(?), han sa ikke noe om det dog.
Han spurte om jeg var sjekket for endo med tanke på smerter og sykluskrøll til tider, for det hørtes litt sannsynlig ut.
Hvis vi ønsker å gjennomføre forsøk så kunne vi begynt med en gang om jeg har tid.. De viste oss med sprøyter og hele hurven, ikke hjerneforskning å sette sprøyte i magefettet akkurat, men det var greit, forklarte litt og fikk resept på medisiner til det de kaller "kort regime". Såfall håper de jo å kunne fryse ned egg så vi har til senere.
Han sa at OM noe er galt med oss så stod det såfall på festing av egget, og en exu er ikke sånt som "bare skjer" som de sa da jeg ble operert for det, og sjansene er nok større for å slippe unna det ved ivf da de har mye mer kontroll på plassering enn ved naturlig befruktning.
Så vi må gå i tenkeboksen. Foreløpig er planen å fortsette med prøving selv, og ringe inn mens så vi får forsøk i august/sept om det ikke har klaffet til da.
Litt sliten og lei i dag, rett og slett, ikke noe særlig shopping-humør heller, og det er jo direkte kjedelig når vi faktisk er i hovedstaden!! [emoji14]

Back
Topp