Tiger prøver på baby!

Også fikk jeg sykebil-snap fra min høygravide venninne i dag, jeg er så spent på om lille kommer snart [emoji173][emoji173]
Fikk spørsmål om vi ville være Gudforeldre.. men gubben vil ikke siden han ikke kjenner moren noe godt, og jeg vil ikke uten han.. [emoji13]
Men hun blir likevel lillegullet mitt når hun kommer [emoji173]
Har to nære venninner som venter jenter nå [emoji1] så i sommer skal jeg stjelelåne babyer og håpe på babysmitte til meg selv!

Så gøy med "tante" unger da. Har du barselgaven klar? :)
5f75a21e04738828177df49e477e374d.jpg

Kom i posten i dag faktisk [emoji173]

Cd 8 pp5 2017
Crazy stikking i eggstokken på venstre (riktig) side, denne eggløsningen blir vond, og det MÅ klaffe [emoji1] come on egget; du må finne deg en kompis og bli baby, for vi venter oss halvt ihjel på deg her! Jeg blir smålig gal i hodet av å se andre sine positive tester, mager, ultralydbilder og nyfødte babyer uten at du engang har meldt ankomst!
Håper el blir tidlig så ikm ihvertfall blir i mai, forventer ifølge ff å få det rundt 17.mai, men håper på helgen isteden! [emoji1] tror teen har gjort sitt ihvertfall, for jeg bruker ikke være så hormonell før el!

Ultralydbilde med "vi er gravid" fikk tårene til å presse på. Kvalm og lei meg [emoji20] er jo glad for dem, for det er jo fantastisk at de venter barn, men mehh. Nå skal jeg trøste meg selv med is og sjokolade.

Last edited:
Ultralydbilde med "vi er gravid" fikk tårene til å presse på. Kvalm og lei meg [emoji20] er jo glad for dem, for det er jo fantastisk at de venter barn, men mehh. Nå skal jeg trøste meg selv med is og sjokolade.
Føler med deg! Du har all rett til å vere skuffet og trist. Det trenger ikke bety at du ikke er glad på deres vegne! Her fikk vi nettopp nyheten om at søskenbarnet til mannen venter barn, igjen. Det klaffet for de på første forsøk sist, og nå hadde de ikke prøvd engang.. Trist for oss andre som prøver og prøver..:(
Sender deg mange varme klemmer:Heartred Nå er det vår tur! :happy:

Jeg kjenner følelsen :( Og vet du hva? Det er faktisk lov å ikke alltid klare å være glad på andres vegne.

❤️❤️

Føler med deg! Du har all rett til å vere skuffet og trist. Det trenger ikke bety at du ikke er glad på deres vegne! Her fikk vi nettopp nyheten om at søskenbarnet til mannen venter barn, igjen. Det klaffet for de på første forsøk sist, og nå hadde de ikke prøvd engang.. Trist for oss andre som prøver og prøver..:(
Sender deg mange varme klemmer[emoji813]red Nå er det vår tur! :happy:
Må innrømme at det føles som om alle rund meg er gravid og ble det uten å prøve eller på første forsøk.. [emoji20] jeg vil så gjerne også være en i gravid-gjengen.
Jeg kjenner følelsen :( Og vet du hva? Det er faktisk lov å ikke alltid klare å være glad på andres vegne.

[emoji173]️[emoji173]️
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Natta-oppdatering !
Helt tom for energi nå, må virkelig sove i natt! Det var den eksamensøvingen!
Begynner å tempe igjen imorgen.. tenkte jeg skulle la være frem til monitoren sa høy fertilitet, men når den har begynt å få litt lh-strek(hvilket jeg nesten aldri har fått synlig på den før) så er jeg for spent til å ikke tempe.
Begynt å føle meg kvalm utover kveldene..? Kan teen være litt for mye for hormonbalansen min kanskje? Herregud som jeg håper på tidlig og ordentlig el på riktig side! [emoji173][emoji173]

Må innrømme at det føles som om alle rund meg er gravid og ble det uten å prøve eller på første forsøk.. [emoji20] jeg vil så gjerne også være en i gravid-gjengen.

[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Natta-oppdatering !
Helt tom for energi nå, må virkelig sove i natt! Det var den eksamensøvingen!
Begynner å tempe igjen imorgen.. tenkte jeg skulle la være frem til monitoren sa høy fertilitet, men når den har begynt å få litt lh-strek(hvilket jeg nesten aldri har fått synlig på den før) så er jeg for spent til å ikke tempe.
Begynt å føle meg kvalm utover kveldene..? Kan teen være litt for mye for hormonbalansen min kanskje? Herregud som jeg håper på tidlig og ordentlig el på riktig side! [emoji173][emoji173]

Håper på full klaff for deg :):wav

Kjenner meg igjen... sååå mange tester som er her inne nå så topper det seg litt når andre bekjente avslører graviditet.. livredd for å sjekke face om dagen..

Sender deg en klem. Nå må den sitte [emoji7]

Må spørre deg om en sak, om du klarer å huske tilbake, etter exuen, kjente du "fantomsmerter" der den satt? Hatt ganske intense stikk der så og si hver dpo-tid.. veit du har nevnt tidligre noe om cyste i arret.. så sitter å vurderer legetime. Bare tenkte at det er litt dumt når det tross alt ikke finnes noe der lenger [emoji14]

Må spørre deg om en sak, om du klarer å huske tilbake, etter exuen, kjente du "fantomsmerter" der den satt? Hatt ganske intense stikk der så og si hver dpo-tid.. veit du har nevnt tidligre noe om cyste i arret.. så sitter å vurderer legetime. Bare tenkte at det er litt dumt når det tross alt ikke finnes noe der lenger [emoji14]
Fantomsmerter vil jeg ikke kalle det [emoji13] eggstokken er jo fortsatt der, og den tror jo at alt er fint og flott så den egger i vei. Det er vondt.
Også hadde jeg en 4cm stor cyste på eggstokken fordi det ikke var noen plass for egget å dra i oktober [emoji13]
Men jeg synes det var festlig, for da jeg var i Oslo så hadde jeg 20 folikler på siden jeg har eggleder, og bare ti på den siden jeg ikke har eggleder [emoji16] første jeg har vært hos som i det heletatt har giddet sjekke det
så nydelig [emoji813]pink[emoji813]pink[emoji813]pink[emoji813]pink tipper både mammaen og babyen blir glad
Haha, venter på en rosa en også, kommende storesøster rasker nok til seg den rosa [emoji23]

a93ec999dd8b33755d536fe32ccd7711.jpg

Og lille meldte sin ankomst i natt [emoji173] så det passet bra! Nå gleder jeg meg til å være barnevakt til høsten [emoji4]
Bestilt på wish! Skal ha en selv når vi får smått [emoji16]

Åååååh for noen vonde mensmurringer jeg har nå [emoji53] både i korsrygg og livmor! Auauauau! Jeg har jo ikke hatt el engang!!!! Oh shit!
[emoji24]
Må puste meg gjennom dette her!
Heldigvis hadde vi oss på morgenen så om det er el er det helt greit, og den syklusen jeg ble gravid med exu var det også tildig el(ca dag 10, tror jeg)
I dag er dag 9, er det mulig at det er el? Håpe håpe håpe!

Fantomsmerter vil jeg ikke kalle det [emoji13] eggstokken er jo fortsatt der, og den tror jo at alt er fint og flott så den egger i vei. Det er vondt.
Også hadde jeg en 4cm stor cyste på eggstokken fordi det ikke var noen plass for egget å dra i oktober [emoji13]
Men jeg synes det var festlig, for da jeg var i Oslo så hadde jeg 20 folikler på siden jeg har eggleder, og bare ti på den siden jeg ikke har eggleder [emoji16] første jeg har vært hos som i det heletatt har giddet sjekke det

Føler det er akkurat samme smerten som exuen, serru, ikke i eggstokken, så tenkte om det var noe i såret ved livmor. Men får bare se det an og evt bestille time :)

Utrolig søte bamser forresten :)

Føler det er akkurat samme smerten som exuen, serru, ikke i eggstokken, så tenkte om det var noe i såret ved livmor. Men får bare se det an og evt bestille time :)

Utrolig søte bamser forresten :)
Da jeg hadde det sånn var det pga cyste i ettertid, det var ganske likt som exu'en ja. [emoji4]

Back
Topp