Tiger prøver på baby!

Tenker at hvis noen av mine søte lesere ønsker seg en haug med eggløsningstester, g-tester og en monitor med noen tester er det bare å hyle ut.. send meg en melding så skal de få en god pris [emoji14] jeg gidder ikke teste eller noe som helst fremover, skal heller fokusere på å pleie parforholdet frem til timen min på inn [emoji173]
Skal sakte men sikkert avvikle dagboken min og snike meg inn på assistert :cat:
 
:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartred:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Håper ivf gjør susen for dere. (Det er jeg faktisk sikker på)
Lykke til kjære deg, jeg kommer til å følge deg vidre på assistert. (Åsså håper jeg på ventespire også.. Det kan jo skje :eek:xsmile5)
Stor klem
 
Se her har du fått svar på mye fortvilelse! Selvom det er kjipt, så er det utrolig bra at dere har en løsning og en plan og det må føles veldig bra! [emoji173] masse lykke til med ivf! Jeg er sikker på at sitter der med bolle i ovnen før du får sukk for deg [emoji173][emoji173] i mellomtiden så kan du bare slappe av og kose deg med gubben din!
 
Vil ønske deg masse lykke til![emoji173] så godt du endelig har fått ett svar og noe å forholde deg til! Dette skal gå veldig bra! Klem til deg[emoji173]
 
Hei snuppa.
Du vet du bare kunne fått moderator til å flytte dagboken din videre inn på assistert istedet for å opprette ny?



Veldig leit at dere må ha IVF. Det er et slag i trynet, men samtidig litt godt å vite hva man har å forholde seg til og å forstå hvorfor dette har tatt tid.
Kjempebra alt av prøver er tatt og timen er satt opp. Så var det bare å vente.....
IVF ble vel i utgangspunktet "funnet opp" for de med problemer med egglederne så sånn sett er oddsene svært gode. Håper dere kan komme fort igang etter timen i november og det kan bli sensommernurk-18 på deg.
Du vet - skal ikke se bort ifra at vi får henge sammen hele veien. Tar jo tid dette her...

Stor klem. Har tenkt masse på deg i helga.
 
Hei snuppa.
Du vet du bare kunne fått moderator til å flytte dagboken din videre inn på assistert istedet for å opprette ny?



Veldig leit at dere må ha IVF. Det er et slag i trynet, men samtidig litt godt å vite hva man har å forholde seg til og å forstå hvorfor dette har tatt tid.
Kjempebra alt av prøver er tatt og timen er satt opp. Så var det bare å vente.....
IVF ble vel i utgangspunktet "funnet opp" for de med problemer med egglederne så sånn sett er oddsene svært gode. Håper dere kan komme fort igang etter timen i november og det kan bli sensommernurk-18 på deg.
Du vet - skal ikke se bort ifra at vi får henge sammen hele veien. Tar jo tid dette her...

Stor klem. Har tenkt masse på deg i helga.
Håper det går fort ja:cat:
Ja; men følte ikke at jeg hadde lyst til å ha den med, vet ikke hvorfor. Nytt kapittel liksom?:hilarious:
 
Sender en klem ❤️ Håper IVF blir løsningen, og at det hår så raskt som mulig.
 
Back
Topp