Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er "dommedag" her, det blir ivf på oss, den siste egglederen min er skadet, mest sannsynlig så har en klamydiainfeksjon jeg hadde når jeg var 16 (hadde det i tre uker) slått seg sammen med det de tror er endometriose (de har sendt inn prøver) og ødelagt flimmerhårene i egglederen min
Sykt vond beskjed å få, men egentlig også det jeg forventet. De har forsøkt å stake opp, men de har ingen tro på at det vil hjelpe overhode.
Hadde dere mange runder med stimulering? Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha rotet det til med klamydia.. det føles så utrolig dumt å få noe jeg gjorde for så mange år siden slengt i fleisen men utrolig motiverende å vite at det er en plan fremover som kanskje kan fungere!Det samme skjedde meg :-/ Jeg har hatt klamydia en gang, ikke lenge... men nok til å ødelegge den ene eggledern min mest sannsynlig. Jeg var lei meg ganske lenge pga det. Men klarte etterhvert å se at det er hjelp og få, og hjelpen funker!! Er 29 uker på vei med et IVF gutteknøtt nå [emoji170] Lykke til IVF var ikke så skummelt/vondt som jeg trodde, ikke en gang i nærheten.
Det var ganske vondt, men på den lyse siden; vi slipper mye venting, mange tårer og masse frustrasjon, for nå har vi jo fått svar og er forespeilet en planÅnei, så tøff beskjed å få... Tenker på deg [emoji173]
Samtidig er det kanskje godt å slippe å lure og å ha en ordentlig plan videre? Og nå slipper du jo å vente til det er går et år før det kan sendes henvisning også
[emoji177][emoji179][emoji177]
Hadde dere mange runder med stimulering? Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha rotet det til med klamydia.. det føles så utrolig dumt å få noe jeg gjorde for så mange år siden slengt i fleisen men utrolig motiverende å vite at det er en plan fremover som kanskje kan fungere!
Det var ganske vondt, men på den lyse siden; vi slipper mye venting, mange tårer og masse frustrasjon, for nå har vi jo fått svar og er forespeilet en plan
Heldigvis for oss har vi allerede vært hos hausken, så sædprøver er tatt, amh er tatt og jeg har allerede time på unn i november, så hvis jeg er heldig så får vi oppstart fort Er jo ganske ferdig utredet da
Jeg tror det, spørs hva sykehuset tenker, håper vi får oppstart kort tid etter det.Hva er planen for timen i november? Forsamtale/IVF-oppstart?