Sjukt, det er jo to streker!! Håper masse for deg ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har slitt helt utrolig med magen og ømme pupper de siste dagene, etter selexid-kur
Syre-følelse når jeg gjør fra meg og så ømme pupper at jeg snart blir gal! Supernegative el.test isted, gadd ikke prøve noen g-test, er nok bare progesteron og selexid som er grusom mot meg
Vært fult kjør på skolen, utrolig lærerikt og morsomt! Kjenner at dersom jeg kommer meg bra gjennom dette har jeg definitivt valgt riktig studie og forhåpentligvis riktig jobb!
Haha, du er så søt når du er optimistisk, har ikm på lørdag, til og med el.testene mine er supernegative så jeg er heller forberedt på operasjon neste fredagHar tr meldt ankomst? Det kan jo være hcg-en er litt treig?? Tatt ny test?
Haha, du er så søt når du er optimistisk, har ikm på lørdag, til og med el.testene mine er supernegative så jeg er heller forberedt på operasjon neste fredag
JeppLykke til med operasjon! Det var den utredninga for endo eller?
Dumme tr [emoji173][emoji173][emoji173] lykke til med operasjonen!
Lykke til med operasjonen i morgen!
Tusen takk søte dere! Jeg er kjempenervøs for hva de sier etter operasjonen! Tenk om vi får beskjed om at vi MÅ ha ivf for å få småttLykke til!