Tiger prøver på baby!

Sjukt, det er jo to streker!! Håper masse for deg ❤

Var nok bare en lure-strek. Digital var negativ nå :banghead:
Gubben sa rett ut at han var sluttet å bli sjokkert over at de var negative, og det er jo desverre sånn det er nå. Håper det hjelper med operasjon 1.sept, kanskje vi endelig får noen svar :cat:
Så da er jeg ferdig å teste frem til tr faktisk er godt forsinket.

Så teit. Kjipt når man får den følelsen at det er normalt at det ikke går ...

Håper det går fort og greit ift operasjon nå. Hørtes hektisk ut med studier, men sånn er det jo. jobb det du får til/må.
Nusselig kanin. Håper den kan komme til nytte neste år.

Jeg har slitt helt utrolig med magen og ømme pupper de siste dagene, etter selexid-kur :blackeye:
Syre-følelse når jeg gjør fra meg og så ømme pupper at jeg snart blir gal! Supernegative el.test isted, gadd ikke prøve noen g-test, er nok bare progesteron og selexid som er grusom mot meg :cat:
Vært fult kjør på skolen, utrolig lærerikt og morsomt! Kjenner at dersom jeg kommer meg bra gjennom dette har jeg definitivt valgt riktig studie og forhåpentligvis riktig jobb!

Jeg har slitt helt utrolig med magen og ømme pupper de siste dagene, etter selexid-kur :blackeye:
Syre-følelse når jeg gjør fra meg og så ømme pupper at jeg snart blir gal! Supernegative el.test isted, gadd ikke prøve noen g-test, er nok bare progesteron og selexid som er grusom mot meg :cat:
Vært fult kjør på skolen, utrolig lærerikt og morsomt! Kjenner at dersom jeg kommer meg bra gjennom dette har jeg definitivt valgt riktig studie og forhåpentligvis riktig jobb!

Kjipt at du måtte oppleve tulletester. Som om det ikke er dritt nok med de negative testene liksom. Jeg er barnehagelærer (pedagogisk leder) og det er definitivt en veldig givende og spennende jobb:-)

Har tr meldt ankomst? Det kan jo være hcg-en er litt treig?? Tatt ny test?
Haha, du er så søt når du er optimistisk, har ikm på lørdag, til og med el.testene mine er supernegative så jeg er heller forberedt på operasjon neste fredag :cat:

kjekt med optimisme.

Haha, du er så søt når du er optimistisk, har ikm på lørdag, til og med el.testene mine er supernegative så jeg er heller forberedt på operasjon neste fredag :cat:

Driiit i el-testene :p vil se preggotesten din nå ja :D men bra å være forberedt [emoji173]

Tr i dag, cd1 pp9 2017 :banghead:
Gleder meg til operasjon men håper jeg slipper vente med prøving leeenge :blackeye: vil prøve!

Kjedelig med tante-besøk, men greit å få unna operasjonen. Håper det hjelper og at ting kan skje fort nå.

Lykke til med operasjonen i morgen!

Lykke til med operasjon! Det var den utredninga for endo eller?

Lykke til!

Back
Topp