Tiger prøver på baby!

Hpv-vaksine del 1 tatt, monitoren viser høy for første dag denne syklusen! Da venter jeg el i helgen!
Veldig fornøyd med de nye monitor-testene; tydelig at det er mer fargestoff i dem, så jeg har troen på å få maks denne mnd [emoji173]
Også er det da 1mnd til dose nr 2 av hpv, som da kommer rundt eggløsning etter lap, og da får vi jo mest sannsynlig ikke prøve uansett, så det passer jo greit egentlig [emoji4]

Kjedelig at jeg har mistet troen på at vi skal få til selv; men det bringer også litt mer ro med seg; og mindre plikt-stress-sex og mindre skuffelse [emoji14] jeg tester jo som en gal, men jeg blir ikke genuint skuffet når g-testen er negativ, men jeg prøver å være grei med meg selv og se på(og vurdere å kjøpe) babyklær, nesten litt for å motivere meg selv? [emoji4] Jeg gleder meg så voldsomt til den dagen jeg kan bestille barnevogn og bilstol [emoji173] Blir unisex-farger så vi kan bestille lenge før vi vet kjønn, og da blir det jo mer ekte [emoji16]
Jeg tar alle de små gledene hverdagen tilbyr for tiden, og gjør det meste ut av dem for å ikke synke nedi deppe-hullet mitt [emoji173]

Jeg følte det på samme måte, ville føle at jeg gjør noe aktivt og noe så jeg ikke mister troen. Så her om dagen begynte jeg å hekle en babycardigan. Har bare akkurat begynt å hekle da, så aner ikke hvordan utfallet blir. Men det er veldig koselig å holde på med og muntrer meg litt opp.

Jeg følte det på samme måte, ville føle at jeg gjør noe aktivt og noe så jeg ikke mister troen. Så her om dagen begynte jeg å hekle en babycardigan. Har bare akkurat begynt å hekle da, så aner ikke hvordan utfallet blir. Men det er veldig koselig å holde på med og muntrer meg litt opp.
Svarer begge innleggene dine her jeg [emoji4]
Jeg skulle få fast der, men jeg orker ikke ta noe fast når det blir så mye tull, og jeg vet at det kommer til å gå utover skolen. Det er rett og slett ikke verd pengene.
Jobber litt fast den andre plassen, og der er det mye mer stabilt, så jeg fokuserer heller på å være der [emoji14]
Uføretrygd er ikke for meg, ting er bare litt hektisk nå som jeg skal begynne skole for å få meg en jobb med rutiner og 8-16 hverdag [emoji4] (7-17 men likevel). For jeg vet at jeg blir sliten av turnus, og da er det viktig når jeg først har det at jeg er forberedt på hvilke dager det skjer hva.. noe som er mye mer oversiktlig den plassen jeg jobber fast. Jeg har helt hårreisende høye lønninger til å bare være vikar, så jeg sørger ikke over en dag eller to [emoji4] nå har jeg faktisk tatt meg ferie hele denne uken unntatt fredag for å slappe litt av før skolestart, og det er helt greit synes jeg.

Jeg kan ikke hekle, men jeg kan strikke.. har flere ganger vurdert å begynne på noe tøy, men jeg har ikke turt [emoji87] for jeg er ikke sååå voldsomt flink synes jeg.

Svarer begge innleggene dine her jeg [emoji4]
Jeg skulle få fast der, men jeg orker ikke ta noe fast når det blir så mye tull, og jeg vet at det kommer til å gå utover skolen. Det er rett og slett ikke verd pengene.
Jobber litt fast den andre plassen, og der er det mye mer stabilt, så jeg fokuserer heller på å være der [emoji14]
Uføretrygd er ikke for meg, ting er bare litt hektisk nå som jeg skal begynne skole for å få meg en jobb med rutiner og 8-16 hverdag [emoji4] (7-17 men likevel). For jeg vet at jeg blir sliten av turnus, og da er det viktig når jeg først har det at jeg er forberedt på hvilke dager det skjer hva.. noe som er mye mer oversiktlig den plassen jeg jobber fast. Jeg har helt hårreisende høye lønninger til å bare være vikar, så jeg sørger ikke over en dag eller to [emoji4] nå har jeg faktisk tatt meg ferie hele denne uken unntatt fredag for å slappe litt av før skolestart, og det er helt greit synes jeg.

Jeg kan ikke hekle, men jeg kan strikke.. har flere ganger vurdert å begynne på noe tøy, men jeg har ikke turt [emoji87] for jeg er ikke sååå voldsomt flink synes jeg.
Da er jo babyklær perfekt, for det er jo mindre prosjekter enn å strikke /hekle til voksne. Funderte på å hekle meg selv noe, men det blir jo et langt større prosjekt :-P

Jeg har sååå vondt i hodeeeetttt [emoji24] føles som om jeg har på meg hjelm og nakkekrage! Og det svir bak øynene! Prøvde massasjepute i nakken isted, gjorde ingen forskjell :bag: redd meg, noen :banghead:

Cd 14 pp8 2017 - positiv el.test
Dagens nederst [emoji16]
f6ef0b72d0c787e0deac64ff6d15db3f.jpg

Da slipper egget i natt regner jeg med [emoji173] nå håper jeg for det det er verd at sengevals blir baby så jeg slipper lap.. men det er ikke krise, for jeg får jo ta del 2 av hpv-vaksine om jeg ikke er gravid [emoji16]

Cd 14 pp8 2017 - positiv el.test
Dagens nederst [emoji16]
f6ef0b72d0c787e0deac64ff6d15db3f.jpg

Da slipper egget i natt regner jeg med [emoji173] nå håper jeg for det det er verd at sengevals blir baby så jeg slipper lap.. men det er ikke krise, for jeg får jo ta del 2 av hpv-vaksine om jeg ikke er gravid [emoji16]

Åååå, gleder meg på dine vegne! Blir spennende å følge deg fremover [emoji4][emoji4][emoji4]

Åååå, gleder meg på dine vegne! Blir spennende å følge deg fremover [emoji4][emoji4][emoji4]
Takk :Heartred
Hadde vært fint å komme meg inn i terminforum og få bli der i noen år, helst veldig snart!
:wav

Hurra for positiv el-test og at monitoren endelig tok til fornuft:D:D Heia egget! :)

Huff, jeg har mistet kortmappa mi i helgen.. med ALLE bankkortene, førerkort, treningskort, studentkort, bibliotek osv osv osv.. Typisk at jeg gjør noe sånt når gubben skal bort hele uken :bag: flink!
Straks ferdig på jobb, skal dra og hente meg midlertidig førerbevis og bestille nytt førerkort.. måtte få gubben til å finne frem passet mitt sånn at jeg har legitimasjon, også tok han ut kontanter til meg sånn at jeg har penger til mat og stuff mens han er borte:blackeye:
Tenk at jeg kan gå langs veien og miste kortmappa og så er den SÅ umulig å finne igjen!

Huff, jeg har mistet kortmappa mi i helgen.. med ALLE bankkortene, førerkort, treningskort, studentkort, bibliotek osv osv osv.. Typisk at jeg gjør noe sånt når gubben skal bort hele uken :bag: flink!
Straks ferdig på jobb, skal dra og hente meg midlertidig førerbevis og bestille nytt førerkort.. måtte få gubben til å finne frem passet mitt sånn at jeg har legitimasjon, også tok han ut kontanter til meg sånn at jeg har penger til mat og stuff mens han er borte:blackeye:
Tenk at jeg kan gå langs veien og miste kortmappa og så er den SÅ umulig å finne igjen!
Uff, det er ikke noe gøy :sorry: men enda godt at han ikke hadde rukket å dra allerede da!

Æææh, endelig kom jeg inn i dagboka di igjen. Så bra at monitoren funka denne pp !!
Og så kjipt med kortene. Har du hørt på politistasjonen eller innom butikker i nærheten der du var?

Æææh, endelig kom jeg inn i dagboka di igjen. Så bra at monitoren funka denne pp !!
Og så kjipt med kortene. Har du hørt på politistasjonen eller innom butikker i nærheten der du var?
Har vært å gått samme strekning som da jeg mistet dem, men de er søkk borte :dead:
mistenker at jeg hadde glemt det i taxien men de fant dem heller ikke. Har ikke pratet med politiet, tenker at jeg venter et par dager med det sånn at folk får tid å evt levere inn om de har funnet dem :cat: men er utrolig surt uansett, er visst ikke gratis å bestille fire nye bankkort

Har vært å gått samme strekning som da jeg mistet dem, men de er søkk borte :dead:
mistenker at jeg hadde glemt det i taxien men de fant dem heller ikke. Har ikke pratet med politiet, tenker at jeg venter et par dager med det sånn at folk får tid å evt levere inn om de har funnet dem :cat: men er utrolig surt uansett, er visst ikke gratis å bestille fire nye bankkort
Hvilken bank har du? Har aldri opplevd å måtte betale for nye bankkort :O
Har bare måttet sperre de gamle slik at jeg ikke ble trukket års-pris på visa.
Men det kan jo være forskjell på bankene :)

Så kjipt å miste alt det. Det er jo så tungvint. Håper de dukker opp!

Hvilken bank har du? Har aldri opplevd å måtte betale for nye bankkort :O
Har bare måttet sperre de gamle slik at jeg ikke ble trukket års-pris på visa.
Men det kan jo være forskjell på bankene :)
Har flere banker de fleste kortene tilhører sparebank1-kontoer..

4dpo, sår eggleder/eggstokk :wtf:
Magen min har allerede slått seg vrang pga progesteron, og det er jo flott når jeg skal grille med universitetet i dag.. imorgen er første skoledag for meg, og jeg gleder meg som en liten unge. Fikk spørsmål om jeg var gravid igår (mest på spøk, en kompis) siden jeg ikke drakk da jeg var der, skulle ønske jeg kunne sagt ja! :wav
Men jeg er nervøs for å havne i klasse med folk som ikke liker meg; og bli satt i gruppe med dem... :thefinger alle de små tingene hodet mitt uroer seg for altså!

Hvordan gikk grillingen? Lykke til med første skoledag imorgen!

Hvordan gikk grillingen? Lykke til med første skoledag imorgen!
Det var kjempehyggelig! Men ikke møtt ett eneste menneske som går noe som har med pedagogikk å gjøre :bag:
Nå gleder jeg meg så mye at jeg ikke er trøtt.. typisk :cat:
Men Jeg er heldigvis ikke litt opptatt av graviditet engang, så det er supert, og dpo-dagene kommer til å rase avgårde :smiley-bounce012

Back
Topp