Hpv-vaksine del 1 tatt, monitoren viser høy for første dag denne syklusen! Da venter jeg el i helgen!
Veldig fornøyd med de nye monitor-testene; tydelig at det er mer fargestoff i dem, så jeg har troen på å få maks denne mnd [emoji173]
Også er det da 1mnd til dose nr 2 av hpv, som da kommer rundt eggløsning etter lap, og da får vi jo mest sannsynlig ikke prøve uansett, så det passer jo greit egentlig [emoji4]
Kjedelig at jeg har mistet troen på at vi skal få til selv; men det bringer også litt mer ro med seg; og mindre plikt-stress-sex og mindre skuffelse [emoji14] jeg tester jo som en gal, men jeg blir ikke genuint skuffet når g-testen er negativ, men jeg prøver å være grei med meg selv og se på(og vurdere å kjøpe) babyklær, nesten litt for å motivere meg selv? [emoji4] Jeg gleder meg så voldsomt til den dagen jeg kan bestille barnevogn og bilstol [emoji173] Blir unisex-farger så vi kan bestille lenge før vi vet kjønn, og da blir det jo mer ekte [emoji16]
Jeg tar alle de små gledene hverdagen tilbyr for tiden, og gjør det meste ut av dem for å ikke synke nedi deppe-hullet mitt [emoji173]
Jeg følte det på samme måte, ville føle at jeg gjør noe aktivt og noe så jeg ikke mister troen. Så her om dagen begynte jeg å hekle en babycardigan. Har bare akkurat begynt å hekle da, så aner ikke hvordan utfallet blir. Men det er veldig koselig å holde på med og muntrer meg litt opp.