Åh, Jeg trenger en liten utblåsning, det har vært så mye tull den ene plassen jeg jobber at jeg ikke orker ta vakter der mer!
Først skulle jeg ha opplæring to dager på rad, hvorpå de kommer første dagen og mener de skal forskyve den andre, selv om jeg var satt opp på den måten fordi jeg hadde ting som skulle gjøres. Så da mistet jeg en dag, og nå har det bare vært tull med både denne og neste uke, så jeg sa til slutt at de bare kunne ta meg ut av alt; for jeg orker ikke når ting skal flyttes på og styres med. En avtale er en avtale og det går begge veier! [emoji53]
Den andre plassen jeg jobber har jeg aldri opplevd så mye tull på kort tid, og der trenger jeg heller ikke opplæring på noe, så jeg legger heller inn energien min der altså!
I tillegg har det vært mye styr med familie så jeg er helt utkjørt psykisk [emoji42]
Jobben jeg liker å jobbe på trengte folk i dag, men fordi det var så mye kluss den andre plassen så så jeg at jeg faktisk trenger dagen å komme meg til hektene på, for det har vært så mye, og det er fantastisk med en sjef som forstår det.