Tiger prøver på baby!

Synes jeg kan se en rosa skygge på babyplan jeg....
Hvordan går det med deg idag?
Høres ikke ut som du har de vanlige smertene heller..
Jeg er i fin form [emoji14] blør nesten ikke i det heletatt.
Fikk svar på progesteronprøven min, 7dpo vsr den på 56, Og det er jo ganske høyt? [emoji14]

Fikk svar på progesteronprøven min, 7dpo vsr den på 56, Og det er jo ganske høyt? [emoji14]
Jeg tror det. Må innrømme at jeg ikke husker hva den skal ligge på. Men tyder da på EL ihvertfall!

Fryktelig nysgjerrig på hva den kroppen din egentlig finner på nå.

Det må jo være ganske bra? Tror det er over 15 som viser at det har vært eggløsning, og jo høyere verdi jo "bedre". :)

Hei! Huff så trist å lese at vegen deres mot spire så langt ikke har vært knirkefri [emoji853] Håper månedene som er igjen av 2017 nå vil gi deg bedre lykke[emoji1360]

Det må jo være ganske bra? Tror det er over 15 som viser at det har vært eggløsning, og jo høyere verdi jo "bedre". :)

Jeg tror det. Må innrømme at jeg ikke husker hva den skal ligge på. Men tyder da på EL ihvertfall!

Fryktelig nysgjerrig på hva den kroppen din egentlig finner på nå.
Googlet en god del hva det kan bety at progesteron var så høyt, spesielt når det kom så liten blødning.. ble ikke mye klok, men det jeg kom frem til er at det kanskje er cyster igjen? [emoji53] Google er farlig.

Jeg vant kosekanin på topp 100 [emoji7]
Da må det jo klaffe denne runden?! [emoji173] Jaa!
Gratulerer.

Lov å håpe du har bedre lykke enn meg.
jeg fant ut at jeg vant hentesett i juli samme dag som jeg turde tro på at jeg faktisk testet positivt igjen, men det gikk jo fløyten. Krysser fingerne for deg!

Åh, Jeg trenger en liten utblåsning, det har vært så mye tull den ene plassen jeg jobber at jeg ikke orker ta vakter der mer!
Først skulle jeg ha opplæring to dager på rad, hvorpå de kommer første dagen og mener de skal forskyve den andre, selv om jeg var satt opp på den måten fordi jeg hadde ting som skulle gjøres. Så da mistet jeg en dag, og nå har det bare vært tull med både denne og neste uke, så jeg sa til slutt at de bare kunne ta meg ut av alt; for jeg orker ikke når ting skal flyttes på og styres med. En avtale er en avtale og det går begge veier! [emoji53]
Den andre plassen jeg jobber har jeg aldri opplevd så mye tull på kort tid, og der trenger jeg heller ikke opplæring på noe, så jeg legger heller inn energien min der altså!
I tillegg har det vært mye styr med familie så jeg er helt utkjørt psykisk [emoji42]
Jobben jeg liker å jobbe på trengte folk i dag, men fordi det var så mye kluss den andre plassen så så jeg at jeg faktisk trenger dagen å komme meg til hektene på, for det har vært så mye, og det er fantastisk med en sjef som forstår det.

Ta vare på deg selv, tiger. Veldig viktig å huske på!
Godt med en fin sjef på den ene jobben,.

Så kjedelig når arbeidsplassen surrer mye [emoji58] hsr opplevd der selv og sa nei takk. Forstår godt du trenger en utblåsning og en fri dag da [emoji173] Håper dagen din har blitt litt bedre [emoji4]

I dag var andre dag med temping, og første dag med monitor. Har vært så utrolig urolig i natt at temping ble rett og slett ikke bra [emoji23]
De nye testene til monitoren ser ut som om de kanskje har mer fargestoff synes jeg, og da er det vel større sjanse å få maks når eggløsning er her? [emoji16]
8405a0c9251e3e21395509ec32eca632.jpg

Sånn helt egentlig er jeg ganske negativ til at det skal klaffe.. Det er liksom bare sånn det er..? Begynner å bli litt lei av prøving når det ikke går[emoji42]
Sier til meg selv at jeg må være positiv, men det er ikke så lett altså.

Last edited:
Huff kjedelig men kluss i forhold til jobb.. Skjønner at du blir frustrert og sliten av det. Ta vare på deg selv[emoji1374]

Krysser fingrene for at denne pp'en går bra, og den bamsen må vel nesten være et tegn ja[emoji173]️

Hpv-vaksine del 1 tatt, monitoren viser høy for første dag denne syklusen! Da venter jeg el i helgen!
Veldig fornøyd med de nye monitor-testene; tydelig at det er mer fargestoff i dem, så jeg har troen på å få maks denne mnd [emoji173]
Også er det da 1mnd til dose nr 2 av hpv, som da kommer rundt eggløsning etter lap, og da får vi jo mest sannsynlig ikke prøve uansett, så det passer jo greit egentlig [emoji4]

Kjedelig at jeg har mistet troen på at vi skal få til selv; men det bringer også litt mer ro med seg; og mindre plikt-stress-sex og mindre skuffelse [emoji14] jeg tester jo som en gal, men jeg blir ikke genuint skuffet når g-testen er negativ, men jeg prøver å være grei med meg selv og se på(og vurdere å kjøpe) babyklær, nesten litt for å motivere meg selv? [emoji4] Jeg gleder meg så voldsomt til den dagen jeg kan bestille barnevogn og bilstol [emoji173] Blir unisex-farger så vi kan bestille lenge før vi vet kjønn, og da blir det jo mer ekte [emoji16]
Jeg tar alle de små gledene hverdagen tilbyr for tiden, og gjør det meste ut av dem for å ikke synke nedi deppe-hullet mitt [emoji173]

Åh, Jeg trenger en liten utblåsning, det har vært så mye tull den ene plassen jeg jobber at jeg ikke orker ta vakter der mer!
Først skulle jeg ha opplæring to dager på rad, hvorpå de kommer første dagen og mener de skal forskyve den andre, selv om jeg var satt opp på den måten fordi jeg hadde ting som skulle gjøres. Så da mistet jeg en dag, og nå har det bare vært tull med både denne og neste uke, så jeg sa til slutt at de bare kunne ta meg ut av alt; for jeg orker ikke når ting skal flyttes på og styres med. En avtale er en avtale og det går begge veier! [emoji53]
Den andre plassen jeg jobber har jeg aldri opplevd så mye tull på kort tid, og der trenger jeg heller ikke opplæring på noe, så jeg legger heller inn energien min der altså!
I tillegg har det vært mye styr med familie så jeg er helt utkjørt psykisk [emoji42]
Jobben jeg liker å jobbe på trengte folk i dag, men fordi det var så mye kluss den andre plassen så så jeg at jeg faktisk trenger dagen å komme meg til hektene på, for det har vært så mye, og det er fantastisk med en sjef som forstår det.

Om du er dårlig psykisk slik at du ikke kan jobbe (og da mener jeg kun slik som du beskriver over her), så vil jeg anbefale deg å ta en tur til fastlegen og fortelle om det. Fortelle at du blir så sliten at du ikke kan si ja til vakter og jobb. Det som nå skjer er kun at du går glipp av lønn og dermed går glipp av øvrige fordeler man får via NAV og ellers i skattesystemet, fordi du taper inntekt. Om det var en knekt fot så ville du gått til legen og fått sykemelding for de dagene du ikke kan jobbe.

Om du ikke allerede har utforsket det, så kan du kanskje tenke til på å snakke med legen om delvis uføretrygd. Slik som det er nå, om det er mange dager det etterhvert blir snakk om, så taper du ganske mye økonomisk.

Jeg sier det bare fordi jeg selv har vært litt innom diverse systemer. Har det til og med fra sikre kilder at det beste, for deg, er å si ja til vakter, og så heller bruke sykemelding. Da får du pengene utbetalt. Men klart, på det viset ville de jo ikke ringt deg opp igjen. Men synes det høres veldig ut som denne arbeidsplassen konstant har behov for hjelp, og da er loven egentlig klar: de skal ansette deg fast, og ikke ha deg på tilkalning. Men det finnes desverre mange smutthull slik at de slipper å ansette fast...

Back
Topp