Tiger prøver på baby!

Åå jeg forstår så godt denne frustrasjonen din [emoji17] prøvetiden er utfordrende og kan kreve mer av oss en vi noen gang kunne trudd var mulig [emoji45] men ja det er så verdt det når det endelig går og man sitter der med det lille vakre i armene [emoji173] Krysser fingerne for at du snart skal få et svar [emoji173]

Håper det går veldig mye bedre nå enn sist! Fortsatt ikke hørt noe om progesteronprøven altså?? Så treigt. Pga ferietiden sikkert ...

Jeg venter også på å komme inn til operasjon (fjerne cyste og sjekke eggledere), og ut fra ventetiden som står på nett så tar det nok sin tid. :shifty: 15 ukers ventetid her visstnok! Nesten så jeg vurderer å søke meg til Harstad som bare har 4 uker, og så kan jeg bli oppvartet av min mor etterpå. :p
Jeg har også vurdert å søke meg til harstad istede om ting skal ta så lang tid og jeg må ha flere operasjoner i fremtiden [emoji23] plutselig krever unn at jeg må ha enda en før jeg får komme inn, man vet jo aldri [emoji14]
Ikke hørt noe enda, men jeg har ikke mast heller så det gjør ikke så mye, skal ta flere blodprøver på mandag så da går jeg likegreit i skranken og hører ang prog.prøven [emoji4]
Kan jo godt være den er normal når man har tynne slimhinner også, jeg vet ikke hvordan det der funker[emoji14]

Jeg har også vurdert å søke meg til harstad istede om ting skal ta så lang tid og jeg må ha flere operasjoner i fremtiden [emoji23] plutselig krever unn at jeg må ha enda en før jeg får komme inn, man vet jo aldri [emoji14]
Ikke hørt noe enda, men jeg har ikke mast heller så det gjør ikke så mye, skal ta flere blodprøver på mandag så da går jeg likegreit i skranken og hører ang prog.prøven [emoji4]
Kan jo godt være den er normal når man har tynne slimhinner også, jeg vet ikke hvordan det der funker[emoji14]

Kanskje vi treffes i heisen eller noe. :knegg: Det er jo fryktelig langt til Harstad fra meg, men har jo familien min i Vesterålen. Er jo greit med alt som er unnagjort, sant?

Ja, da er det like greit. Og det er jaggu ikke godt å si hva som er normalt og ikke. Håper bare noe skjer der også snart! Det går så treigt i det offentlige. Skulle hatt en feit sparekonto, da hadde jeg tatt alt privat. Hilsen hun som stemmer i retning rød-grønt. :smiley-ashamed005 Skal ikke kødde med de biologiske driftene nei. :p

Tok en test, gjett hva som skjedde da!
711acca2e4cf24f62b6063da7b37db32.jpg

Det tok fem min så hadde ryggen slått seg vrang og livmora advarte om kommende blødning. Herlige menssmerter! 14dpo i dag, vanligvis kommer tr imorgen, men det blir jo kluss med hele kroppen når man har nattevakter, så jeg mistenker at tr er her om en times tid. Sitter i sofaen og må anstrenge meg for å puste når ryggen har slått seg vrang pga smerter.
Heldigvis nattevakter resten av uken også, så for det meste kan jeg ligge på sofaen og synes synd på meg selv når jeg er på jobb [emoji23]

Bleeeh! :hungover::shifty: Grusomt med menssmerter. Jeg har, bank i bordet, ikke hatt noe tendens til det etter fødselen. Var veldig plaga før på første og tildels andre blødningsdag, men på langt nær så slått ut som deg da. Men veldig glad de ikke har vist seg, bare hatt lette murringer.

Teite kroppen som ikke skjønner at vi vil ha baby.
Godt du klarer snu uka til noe positivt med at du bare kan sløve når du ikke er på jobb. Håper du snart får lapraskopi og kan brenne bort den teite endo'en.

Stor klem

Teite kroppen som ikke skjønner at vi vil ha baby.
Godt du klarer snu uka til noe positivt med at du bare kan sløve når du ikke er på jobb. Håper du snart får lapraskopi og kan brenne bort den teite endo'en.

Stor klem
Kan sløve på jobb også [emoji23] så lenge jeg holder meg våken og får gjort de få tingene som skal gjøres så er folk fornøyd [emoji4] sånnsett er det bedre med natt når jeg likevel er dårlig, for det er mye roligere enn dag/kveld hvor jeg risikerer å måtte springe etter noen hele dagen [emoji14]

skjønner. Hell i uhell med andre ord.

Også er det en og en halv uke til første livmorhalskreftvaksine da! Den får jeg jo ikke ta om jeg er gravid, så det er jo noe fint oppi dette her da!

Pakke fra komplettapotek! Håper disse gir maks! Trodde der var feil først siden det var annet utseende på pakken, men de er til advanced, så da var det vel bare billigere for dem å bestille det fra svensk importør enn den norske [emoji14] Skal bruke disse denne syklusen og la de andre ligge i skuffen en stund, håper det viser seg at de andre bare var dust, for da sender jeg klage på de andre [emoji23]
cc1d29db5fa4d177bb6817c670cfe7c0.jpg

Også har vi kjøpt en sånn her;
47b00addef2ec2c09c0189e93b438065.jpg

Det har vi ønsket oss leeenge, så vi har ventet til den kom på tilbud! Synes det er så hendig å slippe å helle over på kanne etter at man har traktet kaffen [emoji16] og siden det ikke er baby i magen enda så kan jeg kose med med god kaffe [emoji173]

Håper de funker!

Dæh, så snedig ut ja! :)

Åå den lekre mocca mastern da [emoji7][emoji7]

Håper ikke ryggen sin forblir for ille

Haaahaa! Jeg skulle sove.. og nå står jeg med kjøkkenbenken å gofler i meg brødskiver med gomme. Stod egentlig opp for å ta smertestillende forebyggende, men formen er jo på topp (bank i bordet) så da fant jeg ut at jeg var fysen. Snudde meg for å drikke vann midt i brødskiva, og der lå det er sjøstjerneformet hund jeg ikke hadde hørt at fulgte etter meg ut fra soverommet, så jeg ble stående og stirre på han mens jeg tygde opp, før jeg skjønte at "hey, vi passer hund".. har jeg nevnt at jeg dekket på med middagstallerkener på frokostbordet isted på jobb? [emoji23]

Haha uff nattevakter kan ta på [emoji28] jaja brukerne får god plass til frokosten [emoji23]

Da er tr endelig på plass! [emoji16] hadde jeg hatt fri i kveld skulle jeg drukket vin, men det blir redbull istede [emoji173]

Jeg vet jammen ikke om dette her er mensen! Smertene startet på torsdag, men jeg har ikke hatt behov for noe særlig smertestillende og jeg har ikke klart å fylle koppen på det jeg har blødd hittil tilsammen engang! Vanligvis fosser det over når det starter; men jeg er ikke sikker på at jeg kan kalle det så mye som lett blødning engang, det er bare brunt gørr og såvidt noen dråper blod, kanskje i en spiseskje-mengde tilsammen!
Tror jammen jeg må prøve meg på en test når jeg kommer hjem for dette her gir ikke mening altså [emoji50]

Oioioi! Teeest!

Var sånn at du ikke temper nå pga nattevakter?

Ja, det er litt ugreit å tempe da!

Back
Topp