Tiger prøver på baby!

Du er sikker på at det ikke er noe på strimmelen? Jeg synes jeg ser noe men bildene jo litt mørkt.
Tror bare det er der streken skulle ha vært om det er noe, syntes ikke den så rosa ut [emoji23]

Tenker jeg tar digital på torsdag, siden jeg har mange liggende, så er jeg helt sikker på at koppen må til pers [emoji4]

Hehe, prøv å laste ned en app som kan tyde tester og gjøre om til negativer etc. Hender man kan fange opp antydninger der tidligere enn øyet klarer.

Håper fremdeles.

Hehe, prøv å laste ned en app som kan tyde tester og gjøre om til negativer etc. Hender man kan fange opp antydninger der tidligere enn øyet klarer.

Håper fremdeles.
Nææ; da blir jeg helt obsessed og får rett og slett for mye håp til at jeg skjønner det når tr er her [emoji55]

Nææ; da blir jeg helt obsessed og får rett og slett for mye håp til at jeg skjønner det når tr er her [emoji55]
Og du tror du er alene om det?

Fortsetter å håpe dere snart kan lykkes ihvertfall.

Og du tror du er alene om det?

Fortsetter å håpe dere snart kan lykkes ihvertfall.
Haha, nei, jeg har nok godt selskap! [emoji23]
Jeg håper vi får sjekk snart, fort[emoji14] begynner å bli lei av at det ikke engang er antydning til å funke for oss [emoji52]

Ser den. Frustrerende når man lærer hele oppveksten at det skal så lite til...

Ser den. Frustrerende når man lærer hele oppveksten at det skal så lite til...
Ja [emoji22] det er det verste altså! Lærer at man såvidt skal trenge å se på det motsatte kjønn for å bli gravid [emoji14]

Håper det blir en spire på deg snart! Vi begynte vel å prøve omtrent samtidig, tror kanskje jeg var litt før deg, og her klaffet det akkurat[emoji1] kjempe kjedelig å vente så lenge, men verdt det når man får de to strekene!

Ja [emoji22] det er det verste altså! Lærer at man såvidt skal trenge å se på det motsatte kjønn for å bli gravid [emoji14]
Jepp. Også plutselig finner vi ut at det er merkelig at det finnes så mange mennesker i verden for det er jammen ikke enkelt i det hele tatt.

Håper det blir en spire på deg snart! Vi begynte vel å prøve omtrent samtidig, tror kanskje jeg var litt før deg, og her klaffet det akkurat[emoji1] kjempe kjedelig å vente så lenge, men verdt det når man får de to strekene!
Vi hadde sikkert fått til myye tidligere enn vi fikk startet om vi ikke fikk prøvenekt hver gang vi var på sykehuset ifjor [emoji23] det føles så meningsløst!
Jepp. Også plutselig finner vi ut at det er merkelig at det finnes så mange mennesker i verden for det er jammen ikke enkelt i det hele tatt.
Det er sprøtt altså! Sååå sykt mye mennesker i verden og så lite åpenhet om at folk ikke får til å få barn, tenk så mange fler vi hadde vært om alle fikk til

Har bestilt nye tester til monitoren. Får jeg maks på de så sender jeg klage på de andre fire pakkene [emoji52]
Dere skulle sett hunden da jeg stod opp! Jeg trodde jeg var trøtt i trynet, men han der! Til og med pelsen så trøtt ut, og han snublet seg omtrent gjennom gangen da han skulle ut [emoji23] måtte rope flere ganger på han før han stod opp fra under senga vår! Jeg flirte godt da jeg så han.

Hahha [emoji23] aner ikke hva slags hund du har, men ser liksom for meg hun her hjemme gjøre det og man må le av slikt altså [emoji23][emoji23]

Hahha [emoji23] aner ikke hva slags hund du har, men ser liksom for meg hun her hjemme gjøre det og man må le av slikt altså [emoji23][emoji23]
Vi passer en sånn terrier sak, ser ut som en cairn terrier i kroppsbygging men pelsen er litt mer fargene til russel terrieren! Han så helt snål ut imorges da han gikk på skeiva [emoji23]
Myste til meg gjorde han også, fikk ikke øynene helt opp stakkars [emoji23]

Ringte sykehuset jeg skal kikhullsoppereres på, De hadde faen satt meg på liste i NOVEMBER når avtalen var september. Jeg fikk hetta, skal de ha meg inn midt i eksamenstiden?! Jeg har fire eksamener da!
Hun fikk flyttet meg til sept og satt meg opp på ringeliste i tillegg, så jeg håper egentlig jeg får operasjonen før skolestart, Det hadde vært det beste. Jobben min får nesten bare slite litt, for det kan egentlig ikke drøye ut mye lenger.. 11år med smerter burde holde

oi! jammen godt du ringte og fikk endret på det!
Håper de kan få brent det bort, høres jo veldig ut som endometriose så rart at ingen har tatt tak i det for deg før.

Vi passer en sånn terrier sak, ser ut som en cairn terrier i kroppsbygging men pelsen er litt mer fargene til russel terrieren! Han så helt snål ut imorges da han gikk på skeiva [emoji23]
Myste til meg gjorde han også, fikk ikke øynene helt opp stakkars [emoji23]
Hahahaha han har sovi godt da [emoji16][emoji28][emoji23][emoji1][emoji1]

Ringte sykehuset jeg skal kikhullsoppereres på, De hadde faen satt meg på liste i NOVEMBER når avtalen var september. Jeg fikk hetta, skal de ha meg inn midt i eksamenstiden?! Jeg har fire eksamener da!
Hun fikk flyttet meg til sept og satt meg opp på ringeliste i tillegg, så jeg håper egentlig jeg får operasjonen før skolestart, Det hadde vært det beste. Jobben min får nesten bare slite litt, for det kan egentlig ikke drøye ut mye lenger.. 11år med smerter burde holde
Herregud det er at enda godt du ringte de [emoji27] krysser fingerne for at du får komme inn enda tidligere

oi! jammen godt du ringte og fikk endret på det!
Håper de kan få brent det bort, høres jo veldig ut som endometriose så rart at ingen har tatt tak i det for deg før.
Det synes den nye fastlegen min også, hun var helt sjokkert over dosene smertestillende jeg har fått istedenfor å utrede meg og finne ut hvorfor jeg har det sånn.. rimelig sprøtt!
Herregud det er at enda godt du ringte de [emoji27] krysser fingerne for at du får komme inn enda tidligere
Håper virkelig det, hadde vært deilig å bli ferdig med det!
Hahahaha han har sovi godt da [emoji16][emoji28][emoji23][emoji1][emoji1]
Ja.. Jeg tror jeg har ødelagt han, snudd døgnet.. vært på nattevakter i uke 28, så dagvakter og nå går jeg tilbake på nattevakter hele uken.. han ligger jo og sover hele dagen med meg når jeg har vært på nattevakt [emoji23]

Det synes den nye fastlegen min også, hun var helt sjokkert over dosene smertestillende jeg har fått istedenfor å utrede meg og finne ut hvorfor jeg har det sånn.. rimelig sprøtt!

Ja.. Jeg tror jeg har ødelagt han, snudd døgnet.. vært på nattevakter i uke 28, så dagvakter og nå går jeg tilbake på nattevakter hele uken.. han ligger jo og sover hele dagen med meg når jeg har vært på nattevakt [emoji23]

Fantastisk at du har fått en ok fastlege nå da!

Hihi, hunder sover jo mesteparten av døgnet da, kanskje han synes du var litt tidlig oppe.

Back
Topp