Tiger prøver på baby!

Fantastisk at du har fått en ok fastlege nå da!

Hihi, hunder sover jo mesteparten av døgnet da, kanskje han synes du var litt tidlig oppe.
Jeg kan ikke forstå om han synes kl 12 er for tidlig [emoji23]

Mensmurringer.. ryggen er ødelagt og livmora verker.. enda flere dager til ikm [emoji53] heia kroppen! Kan ikke mens bare komme nå sånn at jeg får ta blodprøvene jeg må ta, og prøve på nytt?

Jeg kan ikke forstå om han synes kl 12 er for tidlig [emoji23]
Hvis han nå egentlig er vant med at dere to sover til utpå ettermiddagen... tenk så deilig å være hund og bortskjemt med sove-selskap da

Mensmurringer.. ryggen er ødelagt og livmora verker.. enda flere dager til ikm [emoji53] heia kroppen! Kan ikke mens bare komme nå sånn at jeg får ta blodprøvene jeg må ta, og prøve på nytt?
Æsj, skal jeg prøve meg på at pms og graviditetssymptomer kan likne.....
Men hadde vært greit å bli kvitt den endo'en snart. Slippe så mye smerter..

Hvis han nå egentlig er vant med at dere to sover til utpå ettermiddagen... tenk så deilig å være hund og bortskjemt med sove-selskap da
Ja kanskje det.. kanskje han elsker det [emoji173]
Æsj, skal jeg prøve meg på at pms og graviditetssymptomer kan likne.....
Men hadde vært greit å bli kvitt den endo'en snart. Slippe så mye smerter..
Haha, det er ingen vits denne gangen, dette er den mistenkte endoen som river i korsryggen og livmora. Jeg blir helt slått ut når det kommer tidlig, øm og sår, vondt å holde seg oppreist [emoji53]

Blæh! Nesten så du burde klaget på at ikke noen har reagert på det for du må jo ha fått ganske heftig med smertestillende og sykefravær av sånne plager.

Blæh! Nesten så du burde klaget på at ikke noen har reagert på det for du må jo ha fått ganske heftig med smertestillende og sykefravær av sånne plager.
Jeg var borte ca ni dager i mnd hele ungdomsskolen, ingen som reagerte.. hadde sinnsykt mye fravær både da og vgs, som er en av grunnene til at jeg måtte ta påbygg på nytt..

Jeg var borte ca ni dager i mnd hele ungdomsskolen, ingen som reagerte.. hadde sinnsykt mye fravær både da og vgs, som er en av grunnene til at jeg måtte ta påbygg på nytt..
Huff. Vet om flere, men tror kanskje de fikk litt raskere mer hjelp enn bare smertestillende.
Jammen godt det var før fraværsgrensa si ,-)
Håper du kan få en time snart!

Huff. Vet om flere, men tror kanskje de fikk litt raskere mer hjelp enn bare smertestillende.
Jammen godt det var før fraværsgrensa si ,-)
Håper du kan få en time snart!
Ja, jeg hadde ikke kunnet gått videregående i dag, ikke sjans! [emoji50]
Til og med høyskolereglene er mer tollerante!

Ja, jeg hadde ikke kunnet gått videregående i dag, ikke sjans! [emoji50]
Til og med høyskolereglene er mer tollerante!
Stilles større krav til en og, men det er forskjell og mulighet for tilrettelegging når det gjelder reelle helseproblemer. Burde ihvertfall.

Skrev egentlig en kjempelang introduksjon på "vi som har mistet før uke 12" men feiget ut.. av en eller annen teit grunn følte jeg at det ikke hørte hjemme. Det henger nok sammen med denne "man skal ikke snakke høyt om at man har mistet"-greia [emoji17]
Hodet mitt er altså på en skikkelig snurr nå, jeg føler at jeg overtenker alt i dag, ingenting blir riktig. Sitter på jobb og knør, nattevakter i en uke fremover, og så går jeg rett på en annen avdeling med mye vanskeligere arbeid neste uke.. Jeg gleder meg til skolestart og mindre jobbing.

Forbaskede kropp og sinn altså! [emoji52] også GLEMTE JEG å tisse på pinne som jeg skulle nå når jeg løp på do.

Leste den jeg.
Hvorfor synes du at du ikke hører hjemme der? Du har jo mista.

Tenk at du klarte glemme tisse på pinne da. Jaja, gjort er gjort. Sa ikke du uansett at det bare var å vente på tanta?

Leste den jeg.
Hvorfor synes du at du ikke hører hjemme der? Du har jo mista.

Tenk at du klarte glemme tisse på pinne da. Jaja, gjort er gjort. Sa ikke du uansett at det bare var å vente på tanta?
Jeg vet ikke.. føltes bare feil.. ble så ufattelig sårt.
Veeel.. Det er lett å si at man venter tr, ikkesant? [emoji23] jeg er glad i å tisse på pinner [emoji55]

La det inn igjen.. [emoji53] jeg er helt på trynet i dag altså.

Jeg vet ikke.. føltes bare feil.. ble så ufattelig sårt.
Veeel.. Det er lett å si at man venter tr, ikkesant? [emoji23] jeg er glad i å tisse på pinner [emoji55]
Det er sårt å miste. Det er kjempetøft.
Jeg synes ihvertfall det er ok å skravle litt med de som kjenner litt på de samme tankene og følelsene...

Hehe, det er noe eget det å tisse på de pinnene ja. Er en grunn for at det går i strimler her for å si det sånn!

[emoji173]
Om det er noen trøst får jeg fortsatt reaksjoner på det jeg var igjennom med exuen. Det er traumatiserende og blodig urettferdig (ikke at noen fortjener det selvsagt).
Spesielt når prøvinga drøyer ut så kjenner man ekstra på de følelsene, og det er helt lov :)

Venter fortsatt på tr, i dag har jeg ikke orket å teste.. Fikk en så sykt knekk natt til igår at jeg har vært helt zombie..
Skulle ønske prøverlivet føltes litt lettere noen ganger, men premien på slutten er nok verd det! Har ikke hørt noe fra noen av sykehusene enda, så jeg tenker jeg skal ringe inn til legen ila fredagen og høre om hun har fått noen svar på prøvene som er tatt eller hørt noe fra sykehusene.
Drømte i natt at jeg ble oppringt fra sykehuset som spurte om jeg kunne komme allerede i dag.. tenk så flott det hadde vært da! Jeg vil jo være ferdig med den operasjonen ihvertfall fortest mulig, for med min flaks så krasjer det med praksisukene mine, og sist var jeg jo helt ødelagt i nesten en mnd. Håper det blir lettere å komme seg i ettertid nå som operasjonen er planlagt og ikke hasteoperasjon for å redde livet mitt da, det er jo bra bare det? Også slipper jeg jo tristheten over å ha mistet spiren min i samme slengen som jeg er totalt ubrukelig hjemme og på jobb.

Håper det går veldig mye bedre nå enn sist! Fortsatt ikke hørt noe om progesteronprøven altså?? Så treigt. Pga ferietiden sikkert ...

Jeg venter også på å komme inn til operasjon (fjerne cyste og sjekke eggledere), og ut fra ventetiden som står på nett så tar det nok sin tid. :shifty: 15 ukers ventetid her visstnok! Nesten så jeg vurderer å søke meg til Harstad som bare har 4 uker, og så kan jeg bli oppvartet av min mor etterpå. :p

Back
Topp