Jeg kan ikke forstå om han synes kl 12 er for tidlig [emoji23]Fantastisk at du har fått en ok fastlege nå da!
Hihi, hunder sover jo mesteparten av døgnet da, kanskje han synes du var litt tidlig oppe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke forstå om han synes kl 12 er for tidlig [emoji23]Fantastisk at du har fått en ok fastlege nå da!
Hihi, hunder sover jo mesteparten av døgnet da, kanskje han synes du var litt tidlig oppe.
Hvis han nå egentlig er vant med at dere to sover til utpå ettermiddagen... tenk så deilig å være hund og bortskjemt med sove-selskap daJeg kan ikke forstå om han synes kl 12 er for tidlig [emoji23]
Æsj, skal jeg prøve meg på at pms og graviditetssymptomer kan likne.....Mensmurringer.. ryggen er ødelagt og livmora verker.. enda flere dager til ikm [emoji53] heia kroppen! Kan ikke mens bare komme nå sånn at jeg får ta blodprøvene jeg må ta, og prøve på nytt?
Ja kanskje det.. kanskje han elsker det [emoji173]Hvis han nå egentlig er vant med at dere to sover til utpå ettermiddagen... tenk så deilig å være hund og bortskjemt med sove-selskap da
Haha, det er ingen vits denne gangen, dette er den mistenkte endoen som river i korsryggen og livmora. Jeg blir helt slått ut når det kommer tidlig, øm og sår, vondt å holde seg oppreist [emoji53]Æsj, skal jeg prøve meg på at pms og graviditetssymptomer kan likne.....
Men hadde vært greit å bli kvitt den endo'en snart. Slippe så mye smerter..
Jeg var borte ca ni dager i mnd hele ungdomsskolen, ingen som reagerte.. hadde sinnsykt mye fravær både da og vgs, som er en av grunnene til at jeg måtte ta påbygg på nytt..Blæh! Nesten så du burde klaget på at ikke noen har reagert på det for du må jo ha fått ganske heftig med smertestillende og sykefravær av sånne plager.
Huff. Vet om flere, men tror kanskje de fikk litt raskere mer hjelp enn bare smertestillende.Jeg var borte ca ni dager i mnd hele ungdomsskolen, ingen som reagerte.. hadde sinnsykt mye fravær både da og vgs, som er en av grunnene til at jeg måtte ta påbygg på nytt..
Ja, jeg hadde ikke kunnet gått videregående i dag, ikke sjans! [emoji50]Huff. Vet om flere, men tror kanskje de fikk litt raskere mer hjelp enn bare smertestillende.
Jammen godt det var før fraværsgrensa si ,-)
Håper du kan få en time snart!
Stilles større krav til en og, men det er forskjell og mulighet for tilrettelegging når det gjelder reelle helseproblemer. Burde ihvertfall.Ja, jeg hadde ikke kunnet gått videregående i dag, ikke sjans! [emoji50]
Til og med høyskolereglene er mer tollerante!
Jeg vet ikke.. føltes bare feil.. ble så ufattelig sårt.Leste den jeg.
Hvorfor synes du at du ikke hører hjemme der? Du har jo mista.
Tenk at du klarte glemme tisse på pinne da. Jaja, gjort er gjort. Sa ikke du uansett at det bare var å vente på tanta?
Det er sårt å miste. Det er kjempetøft.Jeg vet ikke.. føltes bare feil.. ble så ufattelig sårt.
Veeel.. Det er lett å si at man venter tr, ikkesant? [emoji23] jeg er glad i å tisse på pinner [emoji55]
Du er full av tanker og følelser tenker jeg vi sier.La det inn igjen.. [emoji53] jeg er helt på trynet i dag altså.
15 ukers ventetid her visstnok! Nesten så jeg vurderer å søke meg til Harstad som bare har 4 uker, og så kan jeg bli oppvartet av min mor etterpå.