Har jo lest mye positivt om bringebærblad for fertilitet [emoji16]Har ikke prøvd akkurat den teen til akkurat det formålet, men yogi teene bruker å være veldig gode de altså. Greit med noen naturpreparater som ikke smaker høgg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jo lest mye positivt om bringebærblad for fertilitet [emoji16]Har ikke prøvd akkurat den teen til akkurat det formålet, men yogi teene bruker å være veldig gode de altså. Greit med noen naturpreparater som ikke smaker høgg![]()
Takk [emoji173] klaffer det ikke nå så blir det forhåpentligvis hjelpemidler fra klinikken til pp'n i juli [emoji4] får ikke prøvd i juni siden jeg er bortreist med jobb i utlandet.Ønska deg masse lykke til i ny pp! Krysser alt jeg har[emoji173]
Takk [emoji173] klaffer det ikke nå så blir det forhåpentligvis hjelpemidler fra klinikken til pp'n i juli [emoji4] får ikke prøvd i juni siden jeg er bortreist med jobb i utlandet.
Tenker drikke en kopp te hver dag fremover; så får vi se om det funker eller ikke. Er 17 poser så det burde holde til el/et par dager i dpo.
Så bra daTmi igjen, advarsel.
Jeg skjønner ikke hvor menssmertene mine er, jeg blør ufattelig mye og har nesten ikke vondt [emoji50] igår var jeg skråsikker på at med alle de leveringene måtte det være spontanabort. 25ml blod på et døgn! Hva skjer med kroppen min for tiden? Hver syklus siden jeg sluttet på piller har visst eggløsning flyttet seg en dag bakover også [emoji51] så forventes på cd 18 denne runden.
Det er helt sprøtt, og fantastisk [emoji16]Så bra daikke til stor blødning altså. men til lite smerter.
Spennende!! Lykke til [emoji173][emoji173][emoji173]Da sitter vi og venter da.. [emoji14] virker ikke som om blodprøvene har kommet inn heller
Lykke tilDa sitter vi og venter da.. [emoji14] virker ikke som om blodprøvene har kommet inn heller
Spennende!! Lykke til [emoji173][emoji173][emoji173]
Lykke til
Du får dele litt om hva du bedrev, høres spennende ut å få full sjekk liksom. (om du er komfortabel med det, selvsagt [emoji14] )
Lykke tilVi må få en detaljert oppdatering etterpå
![]()
Lykke til [emoji173]️
Masse lykke til![emoji4]
Lykke til [emoji4]