Tiger prøver på baby!

Okei; here goes, når vi er i Oslo så skal jeg raske med meg så mye rart prøve-stuff jeg bare kan for å øke fertiliteten, denne gangen SKAL det gå! Jeg har concieve plus, får el.tester i posten (både cb digital og billige fra wish), grapefruktjuice er utelukket pga det som skjedde sist, men jeg er åpen for alle humbug-produkter dere kan finne på altså! Kom med forslag! [emoji16]
Men! Det må gå gjennom sikkerhetskontrollen siden vi ikke har noe under flyet første runden vi skal nedover.

Okei; here goes, når vi er i Oslo så skal jeg raske med meg så mye rart prøve-stuff jeg bare kan for å øke fertiliteten, denne gangen SKAL det gå! Jeg har concieve plus, får el.tester i posten (både cb digital og billige fra wish), grapefruktjuice er utelukket pga det som skjedde sist, men jeg er åpen for alle humbug-produkter dere kan finne på altså! Kom med forslag! [emoji16]
Men! Det må gå gjennom sikkerhetskontrollen siden vi ikke har noe under flyet første runden vi skal nedover.

Kos dere masse i Oslo og med pizza! :D Håper du får gode kjerringråd her, har ingen selv. :P

Men hvilken erfaring er det du har med grapefruktjuice? Drikker det kun for at det er godt jeg...

Lykke til!! :)
Hva med grapefruktkjerne dråper? Skvirrevippen har peiling! :p og silicea? Og te! Og ananas! Det hadde ihvertfall jeg brukt på en evt ny pp :)

Kos dere masse i Oslo og med pizza! :D Håper du får gode kjerringråd her, har ingen selv. [emoji14]

Men hvilken erfaring er det du har med grapefruktjuice? Drikker det kun for at det er godt jeg...
Sopp nedentil [emoji20] verste jeg har vært borti. Prøver ikke det igjen [emoji23]

Sprøtt, fortsatt ingen tr.
Justerte litt på ff igår, og det ser ut til at lutealfasen min er 14 dager når den står på advanced. I dag er 15dpo og hvor er tr? [emoji20] Halloo-o?
Dagen startet med murringer, og nå er de borte?! Kanskje det egentlig var riktig med el på cd 17, at jeg bare er 13dpo?
Og hvis en var på cd 17 så var jeg jo under coverline igår allerede?! [emoji20]

Skvirrevippeeeeen, hvor eeeeer duuuuu
Sorry, var på plantasjen. Mye folk, blir helt tappa av å være rundt så mange folk [emoji14]

Jo på sunnkost får du kjøpt grapefruktkjernedråper. Jeg skal prøve da evt neste pp da jeg har null effekt av grapefruktjuicen. Også får jeg så sykt halsbrann av det :) var en fertilitetsklinikk som sa de brukte det fordi de hadde erfaring med at det ga større effekt, hvordan det påvirker klimaet der nede aner jeg ikke, men vil tro det er mildere :)
Også vil jeg prøve nattlysolje. Begge deler sies å være bra for å øke mengden elslim :)

Skal også fortsette med silicea og spiser ananas i dpo :)

Sprøtt, fortsatt ingen tr.
Justerte litt på ff igår, og det ser ut til at lutealfasen min er 14 dager når den står på advanced. I dag er 15dpo og hvor er tr? [emoji20] Halloo-o?
Dagen startet med murringer, og nå er de borte?! Kanskje det egentlig var riktig med el på cd 17, at jeg bare er 13dpo?
Og hvis en var på cd 17 så var jeg jo under coverline igår allerede?! [emoji20]

Det er SÅ kjedelig når TR blir forsinket oppå alt! :( Håper hun kommer snart!

Blærk! :yuck: Så kjipt... Er det mulig? Å få sopp av juice? :wideyed: Nei, da må du sannelig kutte ut det ja!
Altså, tror ikke du trenger uroe deg for å få det selv, det kan være forsterket av at jeg er litt sensitiv mot sitrus altså [emoji23] så du skrev en annenplass at jeg fikk det, haha

Fortsatt ingen tegn til tr [emoji14] jeg og kjæresten tuslet på byen og tok noen øl i går, det var skikkelig kos [emoji173]
Har ikke tempet de siste dagene

Sett at smilefjeset jeg fikk på el.testen min var riktig på cd14 selv om den så feil ut så står det dette på ff [emoji14]
ac4c7511d3a6ce94f22e68b0dbd4f834.jpg

Back
Topp