Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
[emoji173]Jeg hadde og troen på en overraskelse til deg [emoji173] Stor goklem [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji173]Jeg hadde og troen på en overraskelse til deg [emoji173] Stor goklem [emoji173]
De bruker å komme en halvtime før fossblødningene [emoji23] blir en fin dag på jobb kjenner jeg, vi har allerede en som er borte, og hvis jeg skal ligge nede for telling så er vi fucked. Håper tr holder seg borte til ihvertfall imorgen ettermiddag! [emoji14][emoji58] den tanta ass...
Når pleier smertene dine å komme? Kommer de sammen med tr eller før?
[emoji173][emoji173]
Håper det for din del ogsåDe bruker å komme en halvtime før fossblødningene [emoji23] blir en fin dag på jobb kjenner jeg, vi har allerede en som er borte, og hvis jeg skal ligge nede for telling så er vi fucked. Håper tr holder seg borte til ihvertfall imorgen ettermiddag! [emoji14]
Jeg er ganske sikker på at her er det ikke noen spire [emoji23]Håper det for din del også
Samtidig håper jeg at om du garantert ikke er gravid at du er kjapt inne i ny pp.. din pp [emoji173][emoji173]
Æsj.. nesten som om når hu er "invitert" så skal hu komme seinere...Sovet helt elendig i natt, så det ble ingen temping gitt [emoji42] men nå håper jeg tr kommer snart. Gørr å vente på henne
Ikke egentlig [emoji14] koser meg med smertestillende når hun er her [emoji23]Æsj.. nesten som om når hu er "invitert" så skal hu komme seinere...
Koser du deg med noe spesielt når tr er på plass eller?
Hahaha [emoji23]Ikke egentlig [emoji14] koser meg med smertestillende når hun er her [emoji23]