Tiger prøver på baby!

Åååånei :( sender deg mange susser og klemmer [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Umm. Jeg prøvde å fjerne den el.testen som smilte men streken var helt feil på og fikk flyttet el. med to dager, noe som egentlig stemmer mtp smertene jeg hadde den natta [emoji52] nå ble jeg helt messed up. Da har jeg visst to ikm?
ba51cf32eb0cf0dbe637e8b7fc4c57e5.jpg

Fjerner jeg alle el.testene holder den seg på cd15
f6fea4afaf8d27a26e5c93fe8796fe33.jpg

Last edited:
[emoji58] den tanta ass...
Når pleier smertene dine å komme? Kommer de sammen med tr eller før?

[emoji173][emoji173]

[emoji58] den tanta ass...
Når pleier smertene dine å komme? Kommer de sammen med tr eller før?

[emoji173][emoji173]
De bruker å komme en halvtime før fossblødningene [emoji23] blir en fin dag på jobb kjenner jeg, vi har allerede en som er borte, og hvis jeg skal ligge nede for telling så er vi fucked. Håper tr holder seg borte til ihvertfall imorgen ettermiddag! [emoji14]

De bruker å komme en halvtime før fossblødningene [emoji23] blir en fin dag på jobb kjenner jeg, vi har allerede en som er borte, og hvis jeg skal ligge nede for telling så er vi fucked. Håper tr holder seg borte til ihvertfall imorgen ettermiddag! [emoji14]
Håper det for din del også :)
Samtidig håper jeg at om du garantert ikke er gravid at du er kjapt inne i ny pp.. din pp [emoji173][emoji173]

Håper det for din del også :)
Samtidig håper jeg at om du garantert ikke er gravid at du er kjapt inne i ny pp.. din pp [emoji173][emoji173]
Jeg er ganske sikker på at her er det ikke noen spire [emoji23]

Håper egentlig mens kommer torsdag siden vi har time på fredag, kanskje vi er latterlig heldige og får hjelp fra dag to? [emoji173]

En runde i høyet og mensmurringene er på besøk, nå håper jeg tanta får skikkelig fart på seg [emoji14] møkklei av at ting ikke funker. Skulle gjerne kunnet satt syklusen min i pause i juni når jeg vet jeg er borte fra gubben [emoji23]
Fikk også bekreftet at ja, eksen min skal ha barn med den nye kjæresten sin.. makes me feel even better [emoji53]
Bæsj..! I mangel på bedre ord om hvordan jeg føler det nå

Last edited:
Sovet helt elendig i natt, så det ble ingen temping gitt [emoji42] men nå håper jeg tr kommer snart. Gørr å vente på henne

Æsj.. nesten som om når hu er "invitert" så skal hu komme seinere...

Koser du deg med noe spesielt når tr er på plass eller?
Ikke egentlig [emoji14] koser meg med smertestillende når hun er her [emoji23]

Back
Topp