Tiger prøver på baby!

Ja men altså!!!
Hvor er grafen og hvor er testen??:o
41651652582a15f5e1aaae3e336fffad.jpg

Her er grafen, testen ligger i skuffen hjemme [emoji16]

Men altså, om tempen ikke faller veldig i morgen så syns jeg du skal ta test da! Selv jeg som er skikkelig fan av å vente lenge med å teste hadde røket på test nå. :D

Jeg har ihvertfall funnet meg verdens fineste heiagjeng [emoji173]
Dette er jo kjempespennende, spesielt siden du delte dagens graf. Håper virkelig på positivt svar fra deg nå :talk017

Jeg er så sykt redd for å teste, blir utrolig skuffet over negativ selv om jeg er forberedt på sånt, så jeg går skikkelig hardt inn for å la testene ligge til over ikm altså.. Og i dag kom mensmurringene litt smått etter et astmaanfall imorges, men hvis tempen fortsatt er høy imorgen så skal jeg teste.. såfremt jeg ikke får rosa på papiret utover dagen i dag, for da vet jeg at løpet er kjørt.
Mistenker at tempen var høy i dag fordi gubben kom og la seg klokken 5 i natt [emoji53]

Jeg er så sykt redd for å teste, blir utrolig skuffet over negativ selv om jeg er forberedt på sånt, så jeg går skikkelig hardt inn for å la testene ligge til over ikm altså.. Og i dag kom mensmurringene litt smått etter et astmaanfall imorges, men hvis tempen fortsatt er høy imorgen så skal jeg teste.. såfremt jeg ikke får rosa på papiret utover dagen i dag, for da vet jeg at løpet er kjørt.
Mistenker at tempen var høy i dag fordi gubben kom og la seg klokken 5 i natt [emoji53]
Når jeg testa positivt nå, så gikk jeg 5 dager over tida før jeg tok test. Den blir ikke akkurat mindre positiv av å vente heller da. Om du klarer å dy deg.

Æææh. Har gått glipp av noe ser jeg, for en temp!! Som jeg gleder meg til å se testen din når du bestemmer deg for å ta den :D

Back
Topp