Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Jobb [emoji16] vilikketesteforjegharikketruaKOM IGJEN TEEEEEEEST!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb [emoji16] vilikketesteforjegharikketruaKOM IGJEN TEEEEEEEST!!!!!!
jamenjamenjegharjotrua!!!!!!!!!!!Jobb [emoji16] vilikketesteforjegharikketrua
Ja men altså!!!
Hvor er grafen og hvor er testen??
Her er grafen, testen ligger i skuffen hjemme [emoji16]
Jeg tør ikke [emoji44]Den syns jeg virkelig du skal ta når du kommer hjem! Eller i alle fall i morgen tidlig!
Jeg tør ikke [emoji44]
Herlighet så god ideDu kan tisse på pinnen, og deretter filme live. Så slipper du å se resultatet
Jeg tør ikke [emoji44]
Jeg er helt enig med Mon25Joda, den tempen er jo helt oppe ved de siste tempene dine jo ikke nå tr som skal komme her! [emoji106]
Dette er jo kjempespennende, spesielt siden du delte dagens graf. Håper virkelig på positivt svar fra deg nåJeg har ihvertfall funnet meg verdens fineste heiagjeng [emoji173]
Når jeg testa positivt nå, så gikk jeg 5 dager over tida før jeg tok test. Den blir ikke akkurat mindre positiv av å vente heller da. Om du klarer å dy deg.Jeg er så sykt redd for å teste, blir utrolig skuffet over negativ selv om jeg er forberedt på sånt, så jeg går skikkelig hardt inn for å la testene ligge til over ikm altså.. Og i dag kom mensmurringene litt smått etter et astmaanfall imorges, men hvis tempen fortsatt er høy imorgen så skal jeg teste.. såfremt jeg ikke får rosa på papiret utover dagen i dag, for da vet jeg at løpet er kjørt.
Mistenker at tempen var høy i dag fordi gubben kom og la seg klokken 5 i natt [emoji53]