Hahaha, hærlig. Skal ikke stå på innsatsen [emoji39]Han er med på den [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, hærlig. Skal ikke stå på innsatsen [emoji39]Han er med på den [emoji23]
Hahaha, hærlig. Skal ikke stå på innsatsen [emoji39]
[emoji23][emoji23] Lekkert!
Han lurte på om han var fin nå! [emoji16]
fantastisk!
Han lurte på om han var fin nå! [emoji16]
Dagens!
Ff mener den er trifasisk hvis tempen er noenlunde lik imorgen, og da dør jeg av spenning på morgenen! Da blir det test! Om den går videre ned mot coverline tester jeg nok ikke [emoji53] den var jo på coverline i dagevis før tr kom sist!
Spennendeeee! !
Dagens!
Ff mener den er trifasisk hvis tempen er noenlunde lik imorgen, og da dør jeg av spenning på morgenen! Da blir det test! Om den går videre ned mot coverline tester jeg nok ikke [emoji53] den var jo på coverline i dagevis før tr kom sist!
Jeg har skikkelig bra med energi nå, vi har vært på trening i dag, og det var deeeilig, sykt lenge siden! Har bare svømt det siste året, så det var helt sykt godt å hoppe på hard beintrening [emoji56]
Dagens!
Vet ikke [emoji13] sikkert i 10-tidenGår å legger meg snart, slik at det er teste tid for deg[emoji23]
Når tenker du å våkne i morgen???[emoji6]
Vet ikke [emoji13] sikkert i 10-tiden