Tiger prøver på baby!

Hahaha, hærlig. Skal ikke stå på innsatsen [emoji39]
95a2b9566c23a362286d3c7d4e9235d7.jpg

Han lurte på om han var fin nå! [emoji16]

Men så sykt spennende med tempen og alt! :eek:Tenk om det er en liten spire der inne som bare venter på å bli avslørt?! :smiley-bounce012Jeg heier iallefall for det og krysser finger og tær:Heartred

Jeg har sovet leeenge i dag [emoji16] enda under dyna. Vurderte test, men som nevnt har jeg kun digital og.. lutealfasen min er jo 15 dager så det blir jo lenge å være skuffa [emoji53]

937cefa324cdb05a9f515bb8acb16b5c.jpg

Dagens!
Ff mener den er trifasisk hvis tempen er noenlunde lik imorgen, og da dør jeg av spenning på morgenen! Da blir det test! Om den går videre ned mot coverline tester jeg nok ikke [emoji53] den var jo på coverline i dagevis før tr kom sist!

Dagens!
Ff mener den er trifasisk hvis tempen er noenlunde lik imorgen, og da dør jeg av spenning på morgenen! Da blir det test! Om den går videre ned mot coverline tester jeg nok ikke [emoji53] den var jo på coverline i dagevis før tr kom sist!

Herregud så spennende!!! :o

Dagens!

For en fin graf! :) Håper den er lik eller høyere i morgen og at det blir test :D Jeg er så spent!

Back
Topp