Tiger prøver på baby!

Nå stanger jeg snart hodet i veggen [emoji20] kneet mitt krangler, og det er vondt, når jeg skal legge meg fordi jeg må prøve å sove det av meg så begynner det å stikke i eggstokken som ikke har kompis-eggleder. [emoji51]
hallooooo, jeg skal jo være gravid, ikke bli plaget av væromslag og cyster?!
Skjerp deg, kroppen, ikke akseptabel oppførsel!

Nå stanger jeg snart hodet i veggen [emoji20] kneet mitt krangler, og det er vondt, når jeg skal legge meg fordi jeg må prøve å sove det av meg så begynner det å stikke i eggstokken som ikke har kompis-eggleder. [emoji51]
hallooooo, jeg skal jo være gravid, ikke bli plaget av væromslag og cyster?!
Skjerp deg, kroppen, ikke akseptabel oppførsel!
Legg en pute under knea når du sover :) hjelper meg uansett om jeg har vondt i kne, rastløse bein eller noe sånt :)

Nå er jeg skikkelig spent på testen og tempen din :D

1518db0973e5212de8f88690156ea193.jpg

Dropper test tror jeg [emoji53] den er nesten helt lik som forrige pp

Vi får håpe hausken har peiling [emoji4] bare tull å ta test når den er så lik som sist! Så da venter jeg på tr i helgen [emoji14] så får vi se om vi prøver i mai (kanskje) eller tar pause til juli siden jeg er borte nesten hele juni [emoji14] Jeg er oppgitt over at ting tar tid [emoji52] vi er jo plutselig i pp5 6 og 7 uten å få en reel sjans

Fy søren, skulle ønske jeg hadde like mye disiplin som deg på å ikke ta test :p
Håper du blir skikkelig overraska over at tanta ikke kommer ;) ❤❤❤

Fy søren, skulle ønske jeg hadde like mye disiplin som deg på å ikke ta test [emoji14]
Håper du blir skikkelig overraska over at tanta ikke kommer ;) [emoji173][emoji173][emoji173]
Haha, jeg har bare dyre tester liggende [emoji14] minner meg selv på at de koster svinmye penger hver gang jeg får lyst til å teste[emoji6]
Det hadde vært fint med overraskelse ja [emoji28]

Neei, dette var jo ikke etter planen! :( Når er IKM? Den kaan jo gå opp igjen hvis det er noen dager til :)
Ikm er en av dagene i helgen (usikker) og senest mandag. [emoji13] sist vaset tempen rundt coverline i flere dager før tr kom

Håper den magisk har økt igjen idag;)
Haha, så optimistisk du er! [emoji23] den har økt igjen ja, ble stooor i øynene imorges da jeg så det [emoji14]
Men da hadde gubben kommet og lagt seg bare en time før jeg tempet [emoji14] har ligget og gnidd hele morgenen for ikke å teste [emoji23]

Last edited:
Back
Topp