lillyzilly
Forumet er livet
Spennende Jeg har en god følelse ❤Vet ikke [emoji13] sikkert i 10-tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende Jeg har en god følelse ❤Vet ikke [emoji13] sikkert i 10-tiden
Enig! [emoji2] Fint å starte dagen med noen bv-oppdateringer!Altfor sent! Jeg vil ha underholdning til frokosten i 7-tiden
Klokken syv sover jeg om jeg ikke har jobb [emoji173]Altfor sent! Jeg vil ha underholdning til frokosten i 7-tiden
Klokken syv sover jeg om jeg ikke har jobb [emoji173]
Legg en pute under knea når du sover hjelper meg uansett om jeg har vondt i kne, rastløse bein eller noe såntNå stanger jeg snart hodet i veggen [emoji20] kneet mitt krangler, og det er vondt, når jeg skal legge meg fordi jeg må prøve å sove det av meg så begynner det å stikke i eggstokken som ikke har kompis-eggleder. [emoji51]
hallooooo, jeg skal jo være gravid, ikke bli plaget av væromslag og cyster?!
Skjerp deg, kroppen, ikke akseptabel oppførsel!
Dropper test tror jeg [emoji53] den er nesten helt lik som forrige pp
Haha, jeg har bare dyre tester liggende [emoji14] minner meg selv på at de koster svinmye penger hver gang jeg får lyst til å teste[emoji6]Fy søren, skulle ønske jeg hadde like mye disiplin som deg på å ikke ta test [emoji14]
Håper du blir skikkelig overraska over at tanta ikke kommer [emoji173][emoji173][emoji173]
Dropper test tror jeg [emoji53] den er nesten helt lik som forrige pp
Ikm er en av dagene i helgen (usikker) og senest mandag. [emoji13] sist vaset tempen rundt coverline i flere dager før tr komNeei, dette var jo ikke etter planen! Når er IKM? Den kaan jo gå opp igjen hvis det er noen dager til
Haha, så optimistisk du er! [emoji23] den har økt igjen ja, ble stooor i øynene imorges da jeg så det [emoji14]Håper den magisk har økt igjen idag
KOM IGJEN TEEEEEEEST!!!!!!Haha, så optimistisk du er! [emoji23] den har økt igjen ja, ble stooor i øynene imorges da jeg så det [emoji14]
Men da hadde gubben kommet og lagt seg bare en time før jeg tempet [emoji14] har ligget og gnidd hele morgenen for ikke å teste [emoji23]