Enig! Teeeeest teeest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Test i kveld daaa
Enig med Skvirevippen
Enig! Teeeeest teeest
Lot være å tempe igår fordi jeg hadde sovet så dårlig, og i dag fordi vi var ute på byen igår og sent i seng i dag også [emoji14]Du er tøff som ikke temper eller tester! Jeg hadde blitt altfor nysgjerrig men bra at du er avslappa og da tenk om det har klaffet likevel![emoji813]red
Tenk om du er gravid da :O !! Kjøp test i morraLot være å tempe igår fordi jeg hadde sovet så dårlig, og i dag fordi vi var ute på byen igår og sent i seng i dag også [emoji14]
Testinga... Jeg er bare gjerrig og orker ikke bestille tester [emoji23]
Hadde vært for godt til å være sant såfall [emoji23]Tenk om du er gravid da :O !! Kjøp test i morra
Det er jo så typisk..... =(
Tydelig skyggestrek med en gang testen ble våt [emoji20]
Og akkurat i det jeg har tatt dem begynner murringene i korsryggen.
Jepp [emoji14]Det er jo så typisk..... =(
Masse lykke til i pp5 og i Oslo Nå går det nok, skal du se!Endelig! Hei tante! Pp5, Hausken og kjerringråd, her kommer vi! [emoji16][emoji173][emoji173][emoji173]
Tenker sjekke ut bidronninggele, mase på gubben ang vitamintilskuddene sine, kanskje lakrisrot-te og sånn babyklister? Skal Google litt!
Tmi alarm; intimbarbering for noen dager siden førte til nuppe-sjekk nå, og da så jeg blod, hadde ikke fått en dråpe på noe som helst da jeg oppdaget det! Så nå er menskoppen tatt i bruk, fantastiske oppfinnelsen!
Masse lykke til [emoji173][emoji173]Endelig! Hei tante! Pp5, Hausken og kjerringråd, her kommer vi! [emoji16][emoji173][emoji173][emoji173]
Tenker sjekke ut bidronninggele, mase på gubben ang vitamintilskuddene sine, kanskje lakrisrot-te og sånn babyklister? Skal Google litt!
Tmi alarm; intimbarbering for noen dager siden førte til nuppe-sjekk nå, og da så jeg blod, hadde ikke fått en dråpe på noe som helst da jeg oppdaget det! Så nå er menskoppen tatt i bruk, fantastiske oppfinnelsen!
Endelig! Hei tante! Pp5, Hausken og kjerringråd, her kommer vi! [emoji16][emoji173][emoji173][emoji173]
Begynte med smertestillende igår når murringene kom, så foreløpig er jeg luftig i hodet uten smerter [emoji16]Masse lykke til i pp5 og i Oslo Nå går det nok, skal du se!
Har du mye smerter eller er du i grei form?