Tiger prøver på baby!

Du er tøff som ikke temper eller tester! :woot: Jeg hadde blitt altfor nysgjerrig men bra at du er avslappa og da;) tenk om det har klaffet likevel!:Heartred

Test i kveld daaa :D

Enig med Skvirevippen :)

Enig! Teeeeest teeest :D

Du er tøff som ikke temper eller tester! :woot: Jeg hadde blitt altfor nysgjerrig men bra at du er avslappa og da;) tenk om det har klaffet likevel![emoji813]red
Lot være å tempe igår fordi jeg hadde sovet så dårlig, og i dag fordi vi var ute på byen igår og sent i seng i dag også [emoji14]
Testinga... Jeg er bare gjerrig og orker ikke bestille tester [emoji23]

Lot være å tempe igår fordi jeg hadde sovet så dårlig, og i dag fordi vi var ute på byen igår og sent i seng i dag også [emoji14]
Testinga... Jeg er bare gjerrig og orker ikke bestille tester [emoji23]
Tenk om du er gravid da :O !! Kjøp test i morra ;)

7e418a74744b279561e278db76c25853.jpg

67bf2369c6930215b2df8ef8d2eec44d.jpg

Tydelig skyggestrek med en gang testen ble våt [emoji20]
Og akkurat i det jeg har tatt dem begynner murringene i korsryggen.

Endelig! Hei tante! Pp5, Hausken og kjerringråd, her kommer vi! [emoji16][emoji173][emoji173][emoji173]
Tenker sjekke ut bidronninggele, mase på gubben ang vitamintilskuddene sine, kanskje lakrisrot-te og sånn babyklister? Skal Google litt!

Tmi alarm; intimbarbering for noen dager siden førte til nuppe-sjekk nå, og da så jeg blod, hadde ikke fått en dråpe på noe som helst da jeg oppdaget det! Så nå er menskoppen tatt i bruk, fantastiske oppfinnelsen!

Endelig! Hei tante! Pp5, Hausken og kjerringråd, her kommer vi! [emoji16][emoji173][emoji173][emoji173]
Tenker sjekke ut bidronninggele, mase på gubben ang vitamintilskuddene sine, kanskje lakrisrot-te og sånn babyklister? Skal Google litt!

Tmi alarm; intimbarbering for noen dager siden førte til nuppe-sjekk nå, og da så jeg blod, hadde ikke fått en dråpe på noe som helst da jeg oppdaget det! Så nå er menskoppen tatt i bruk, fantastiske oppfinnelsen!
Masse lykke til i pp5 og i Oslo xsmile9 Nå går det nok, skal du se!
Har du mye smerter eller er du i grei form? :)

Masse lykke til [emoji173][emoji173]

Dette blir spennende! :D heia heia! Og lykke til! [emoji173][emoji173][emoji173] Hurra for menskoppen! [emoji1319][emoji324][emoji324][emoji324]

Nå skrur jeg på monitoren igjen! Denne gangen testing midt på dagen [emoji173]

Cd1 pp5 2017
Endelig er tanta ordentlig på plass. Jeg fikk tatt smertestillende forebyggende igår kveld så smertene er ikke så intense i dag, men jeg er litt luftig i hodet av dem. Begynner å få skikkelig teken på menskoppen, kjempefornøyd.
Dagens prøver-innkjøp er gjort!

b9e9b9e49b14c8e9ee6528e1af31e6d8.jpg

494c09d359c6369da25b2164c4f698bd.jpg

Innholdsfortegnelsen er vel egentlig midt i blinken for det jeg ønsker å få ut av den! [emoji4]

Og gubben har fått litt folat i sin medisin-dosetten sin siden det skal være bra for spermkvaliteten [emoji4] så blir det fokus på trening de dagene vi er hjemme siden denne mnd blir veldig oppstykket av reising og eksamener.

Last edited:
Har ikke prøvd akkurat den teen til akkurat det formålet, men yogi teene bruker å være veldig gode de altså. Greit med noen naturpreparater som ikke smaker høgg :P

Back
Topp