Tidlig ultralyd

Så verdens fineste prins i dag 12+3 :Heartblue Alt er helt perfekt og vi kan nå senke skuldrene :Heartblue Han strakk seg og sparket og viste seg frem. Helt utrolig hva de kan måle allerede ved 12 uker. I følge legen er menstermin med 12+3 riktig :)

Kan man se så mye i uke 12 allerede? Jeg skal når jeg er 11 uker
 
Kan man se så mye i uke 12 allerede? Jeg skal når jeg er 11 uker
Kjønn er vi kjent med på grunn av nipt test, alt det andre ser man på ultralyd i uke 11-13 i følge min gynekolog. Men avhenger naturlig nok også av utstyret de har :) Tror dog de fleste får vite mye om nakkefold, hjerte, lårbein, lever, hjerne osv på kontroll på denne tiden :)
 
4 dager igjen til TUL :Heartred lei av og vente!!
Men samtidig redd for å få enda et slag i trynet! Håperhåper på det beste:smiley-angelic001
 
4 dager igjen til TUL her også :Heartred gleder meg masse, og håper på at alt er fint :happy:
 
Bestilt ny tul til 13+1:p håper alt ser bra ut da, så kanskje vi vil fortelle det til kommende besteforeldre etterpå:)
 
Da er det bare en time til vår ultralyd! Det kribler i hele kroppen etter å se frøet vårt :)
 
Var så heldig å få henvisning til tul fra jordmor i uke 12, så da blir det en ekstra mulighet til å få se før oul! Har allerede vært en gang når jeg var 6+6, da fikk vi se et bankende hjerte:Heartred
 
Kjønn er vi kjent med på grunn av nipt test, alt det andre ser man på ultralyd i uke 11-13 i følge min gynekolog. Men avhenger naturlig nok også av utstyret de har :) Tror dog de fleste får vite mye om nakkefold, hjerte, lårbein, lever, hjerne osv på kontroll på denne tiden :)

Tusen takk for svar. Håper å se en liten sprell med bankende hjerte til uka
 
Så verdens fineste prins i dag 12+3 :Heartblue Alt er helt perfekt og vi kan nå senke skuldrene :Heartblue Han strakk seg og sparket og viste seg frem. Helt utrolig hva de kan måle allerede ved 12 uker. I følge legen er menstermin med 12+3 riktig :)

Så herlig! :Heartblue
 
Back
Topp