Tidlig ultralyd

Dere som skal ta tidlig ultralyd, hvor tidlig tenker dere å ta?

Jeg skal ta i dag, er 6+6 i dag, altså starter jeg i min 8.uke i morgen (7+0). :happy: Er det noen forberedelser dere andre har tenkt på i forkant av dette? Jeg vet jo at man kan få en dyster beskjed, selv om man forhåpentligvis får gode nyheter, men tenker utover dette rent kroppslig e.l.
 
Jeg skal ta i dag, er 6+6 i dag, altså starter jeg i min 8.uke i morgen (7+0). :happy: Er det noen forberedelser dere andre har tenkt på i forkant av dette? Jeg vet jo at man kan få en dyster beskjed, selv om man forhåpentligvis får gode nyheter, men tenker utover dette rent kroppslig e.l.

Ville ha dusja, i tilfelle det blir innvendig UL ;) Jeg har derimot hatt utvendig 8+2 tidligere :)
 
Ville ha dusja, i tilfelle det blir innvendig UL ;) Jeg har derimot hatt utvendig 8+2 tidligere :)

Dusje er selvsagt på planen, he, he! :joyful: Kan godt tenkes det blir innvendig siden jeg er litt tidlig ute, men babyverdens terminkalkulator mente at hjertet allerede begynte å slå rundt nyttårsaften. Tenker derfor at det vil gå fint. :happy:
 
Vi har bestilt når jeg er ca 11+4. Har egentlig lyst på en nå snart også, men synes det er for dyrt å betale for. Ser så lite annet enn hjerteslag så tidlig uansett, så vil vente til det faktisk ligner en baby inni der. :)
 
Jeg skal ha når jeg er 8+5 og 12+3!
 
Vi har bestilt når jeg er ca 11+4. Har egentlig lyst på en nå snart også, men synes det er for dyrt å betale for. Ser så lite annet enn hjerteslag så tidlig uansett, så vil vente til det faktisk ligner en baby inni der. :)

Skal også få ultralyd mellom uke 11-14, men ønsker å se at det er liv der nå siden jeg har mistet to ganger tidligere.
 
Skal ha 8+6 og 11+6 :happy: Vet det bare er tre uker mellom, men første tar vi for å se om det er et lite hjerte som slår før vi forteller familie. Den 11+6 trenger jeg for å se at det mest sannsynlig går fint og at vi kan gå ut offentlig med det, til venner og kollegaer.

Tok ca samme tid forrige svangerskap. Innvendig første gang og utvendig andre gang.
 
Skal i dag, 8+2 og tenker ta en til når vi har kommet forbi uke 12 :)
 
Sist hadde vi i uke 7 for å konstantere at det faktisk var noe der, samt i uke 12 for å sjekke nakkefold etc. Nå skal vi ta tidlig enten denne eller neste uke, men siden vi tar nipt test i uke 11 blir det nok ikke mer ul før uke 18 :)
 
Hvor mye betaler dere for TUL? Prøver å finne et sted i nærheten her, og er veldig forskjell på prisene! :wideyed: Så hva er «vanlig»?
Hadde ikke TUL privat med forrige da jeg blødde konstant frem til uke 15 og derav var på UL på sykehuset hver 14. dag. Men må nok ha en TUL nå før vi forteller familien :)
 
Betaler vel 1200 kr før uke 14, og 1400 etter uke 14 :) Så vidt jeg husker!
 
Jeg skal ta i dag, er 6+6 i dag, altså starter jeg i min 8.uke i morgen (7+0). :happy: Er det noen forberedelser dere andre har tenkt på i forkant av dette? Jeg vet jo at man kan få en dyster beskjed, selv om man forhåpentligvis får gode nyheter, men tenker utover dette rent kroppslig e.l.
Hvordan gikk det:)?
 
Back
Topp