Tidlig ultralyd

Hadde tul i uke 8, også skal jeg ha ny tul i uke 13 som er neste uke :)

I dag er det akkurat 1 uke til min første TUL :smiley-bounce012
Grugleder meg :nailbiting: Tenk om det ikke er noe der allikevel/at utviklingen har stoppet. Men prøver å tenke positivt og at alt sikkert er i orden.
Håper samboer får være med, har mine tvil siden det er på gynekologisk på sykehuset, men krysser fingrene :happy090

Vært på TUL i dag, uke 10+4 :love7
Alt så fint ut, rett over 3 cm lang - stemmer sånn ca med rett over 10 uker :)

Føler jeg flytter på tul timene mine hele tiden :angelic:
Bestilte først i uke 7+4, men flyttet den til uke 8+5 da jeg plutselig bestilte en i uke 6+4. Men nå er det rødt nivå i bhg her jeg bor, og det er usikkert hvor lenge det varer, så nå har jeg flyttet den en gang til. Litt kjedelig å måtte utsette, men er bare to uker til. Da er jeg 9+5.

Er 9 uker imorgen og har time til legen da for og prøve og se utvendig ul. Veldig spent og håper inderlig jeg får se noe, og at alt er bra. Flere som har hatt utvendig ul uke 9?

Er 9 uker imorgen og har time til legen da for og prøve og se utvendig ul. Veldig spent og håper inderlig jeg får se noe, og at alt er bra. Flere som har hatt utvendig ul uke 9?

Spennende :) jeg hadde utvendig i uke 9+1 med min første :)

Jeg hadde. Så hjerte som dunket og litt sprelling. Legen fikk sjekka hjertekammer og hjerne og det hun skulle.

Hadde utvendig i uke 7+5 da jeg var gravid for fire år siden. Fikk se en liten bønne med bankende hjerte

Skal også få ultralyd mellom uke 11-14, men ønsker å se at det er liv der nå siden jeg har mistet to ganger tidligere.
Hei! Så trist å høre at du har mista to ganger:Heartred Lurer på om du fekk svar på kvifor du mista, eller oppfølging/råd videre? Holder sannsynligvis på å miste andre gang på rad no:Heartred Har tre barn fra før, og har aldri mista tidligere. Er så redd for at eg berre skal fortsette å miste:( Håper virkelig det går bra for deg denne gangen:happy:

Har TUL i morgen og er så nervøs at jeg går rundt med intenst mageknip.. Men holder fast ved at hvis det ikke er liv så er det bedre å vite om det nå.. Kommer ikke til å klare å holde tett ovenfor familie eller sønnen på 5 helt til OUL uansett, og sist jeg opplevde MA syns jeg det bare gjorde vondt verre for meg å måtte fortelle familie at det ikke ble noe likevel (er riktignok noen som vet allerede men kun de vi bør og vil ha som støttespillere om noe skjærer seg).

Jeg skal ha i dag. Er 9+0. Er veldig, veldig spent! Er så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der

Så en nydelig liten skapning på ultralyd i dag. 8+6, men satt frem til 9+0. ❤️ Så gøy! Håper februar går fort og at vi alle snart er forbi den skumleste tiden.

Så verdens fineste prins i dag 12+3 :Heartblue Alt er helt perfekt og vi kan nå senke skuldrene :Heartblue Han strakk seg og sparket og viste seg frem. Helt utrolig hva de kan måle allerede ved 12 uker. I følge legen er menstermin med 12+3 riktig :)

Vedlegg

• 5F1DC8E9-CC4C-4B8F-971B-A5160D30D5FC.jpeg
    5F1DC8E9-CC4C-4B8F-971B-A5160D30D5FC.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 73
  • 224C6E79-D226-4C78-87F5-306CFA5BAD8E.jpeg
    224C6E79-D226-4C78-87F5-306CFA5BAD8E.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 74
Så verdens fineste prins i dag 12+3 :Heartblue Alt er helt perfekt og vi kan nå senke skuldrene :Heartblue Han strakk seg og sparket og viste seg frem. Helt utrolig hva de kan måle allerede ved 12 uker. I følge legen er menstermin med 12+3 riktig :)
Klarte legen å se at det var gutt også? :) hadde vært kult om legen så det i tillegg til nipt resultatet

Back
Topp