Tidlig ultralyd

Jeg hadde tul idag, er 11+1 og jordmor sa jeg var 11 uker. Masse liv og lille babyen rullet rundt inni der! Prøvde først utvendig men pga mor hadde så mye luft måtte de ta innvendig også for å få bedre bilder. Men uansett bare en vanvittig følelse å få se den lille! Tårene bare trilte :love7:love7:love7:love7
Jeg har ny TUL i morgen! Gleder meg 13+4
 
Har hatt tre TUL, 7+1, 12+1 og 13+1. Alle tre har vist et flott embryo/foster med bankende hjerte! Bare å vente på OUL da og krysse fingrene for at alt går bra.
 
Tidlig ul i morgen. Håper jeg får med et bilde hjem til mannen som ikke får bli med pga stor smitte i Kristiansand. Blir vel innvendig igjen som i uke 6. Er hos gyn så vet ikke hvordan de praktiserer sånt med innvendig utvendig ul. Aldri vært fulgt opp av hun før :)
 
Uke 11-12, da ser man en del <3
 
Last edited by a moderator:
Akkurat 1 uke til ny TUL, da er jeg 12+2 :)
Da får samboeren være med også, så det blir bra :) Blir spennende å se hvor mye som har skjedd siden 8+5 :love017
 
Teller ned til UL når jeg er i uke 14! Da kan de se alt som de vil kunne se på OUL.. Gjorde det i mitt første svangerskap også, så da slapp jeg og grue meg til OUL i tilfelle det skulle være noe galt med lille..
Viss lille er samarbeidsvillig den dagen får vi også vite om det er gutt eller jente som lurer inni der ❤️
 
Fikk se en sprell levende liten baby inni der i går. Så sjenert at gyn jobba hardt for å i det hele tatt finne to bein på den lille kroppen inni der:hilarious:. Nå er det nedtelling til oul i april:gen014:happy093
 
Jeg skal ha TUL på lørdag :D Da er jeg 12+0. Har ikke vært på UL tidligere og har ingen anelse hva jeg egentlig kan vente meg. Mannen får ikke bli med inn, men vi kan facetime og så venter han i bilen, tilfelle det er dårlige nyheter. Er kjempespent!
 
Jeg var på TUL idag, 12 + 0. Alt så fint ut, og det var veldig lettende - nå skal jeg endelig senke skuldrene :cat:
 
Kjennes det er litt vemodig at det er så lenge til oul. Nå er jeg over 14 uker og har vært på mange tul. Men føler ikke det er behov for flere. Så nå er det bare å stole på kroppen og graviditeten
 
Samboeren og jeg var på ultralyd i dag (12+2) :happy:
Alt så helt perfekt ut :love017 Vi visste kjønn på forhånd, og hun som tok ultralyden så også det. Ingen tvil om at det er en liten gutt :Heartblue
Lille bebis rørte og strakk på seg, og vi filmet en liten snutt hvor man tydelig ser at han drikker :love017
 
Jeg har hatt en tul ved uke 11+1, alt så fint ut og det var helt utrolig å se. Har vurdert enda en om rundt en uke, vil da være 14 uker. Men samtidig kjenner jeg at det hadde vært litt spennende å bare vente til oul også! Den er i slutten av april! What to dooo?:rolleyes::p:D
 
Jeg har hatt en tul ved uke 11+1, alt så fint ut og det var helt utrolig å se. Har vurdert enda en om rundt en uke, vil da være 14 uker. Men samtidig kjenner jeg at det hadde vært litt spennende å bare vente til oul også! Den er i slutten av april! What to dooo?:rolleyes::p:D

Samme her. Hadde forrige uke (12+2) og veit ikke om jeg klarer å vente helt til OUL i slutten av april (19+0) :p
Vurderer å ha en når jeg er rundt 16 uker for eks.
Minuset er at vi må inn til Oslo (evt. Sandvika) for det er nærmeste :dance008
Får se hva vi gjør, samboeren mener vi kan vente til OUL :rolleyes:
 
Samme her. Hadde forrige uke (12+2) og veit ikke om jeg klarer å vente helt til OUL i slutten av april (19+0) :p
Vurderer å ha en når jeg er rundt 16 uker for eks.
Minuset er at vi må inn til Oslo (evt. Sandvika) for det er nærmeste :dance008
Får se hva vi gjør, samboeren mener vi kan vente til OUL :rolleyes:
Æææ! Vanskelig:eek: vil jo se den lille og se at alt er bra! Samtidig ble jeg veldig lettet og betrygget etter den første ul-en, så kaaaanskje jeg klarer å vente! Men føles jo som at tiden står stille!!:p
 
Da fikk jeg endelig kommet meg inn til tul :)
Alt så veldig bra ut, var visst kommet nesten en uke lenger enn jeg trodde Men lille sprellet alt for mye til å få sett kjønn idag, så vi venter i spenning til oul i slutten av april!
 
12 dager igjen til neste UL! Er så spendt! Er da 14+2 :) da skal vi få vite om det blir en lillebror eller lillesøster ❤️ forutsatt at lille samarbeider da :) og om alt ser bra ut!
Grugleder meg!!!
 
Vi var på TUL forrige lørdag, en aktiv krabat med fantastisk hjertelyd <3 Han kunne ikke si noe om kjønn enda, men det gjorde ingenting. Viktigste nå var å vite hvor mange det var (har tvillinger i familien) og at alt sto bra til :)
 
Her er bilde fra vi var på ul forrige uke, da jeg var 15+0. (nå 16+0)
Her sjekket hun nøye, alt så bra ut og det visste seg å være en liten gutt:dummy::Heartblue

12032115+0.jpg
 
Back
Topp