Tidlig ultralyd

Jeg var på TUL i dag og fikk se bankene hjerte :Heartred alt så fint ut, og ble målt til samme som menstermin :happy:
 
Første time hos jordmor i dag. Jeg nevnte at det var synd at partner ikke får være med på ultralyd nå, og da dro jordmor fram et lite UL- apparat så vi fikk tatt en kikk allikevel. Liten baby med lange ben som sparket og rørte på seg som bare det. :love7:love7:love7:love7:love7
 
TUL unnagjort og der var det liv :Heartred :Heartred :Heartred og hun var enig med beregningene så 8+3 :Heartred
 
Bestilte time på Volvat i dag pga liten blødning i går.
Helt perfekt liten bamsemums. 2,2cm og 173 hjerteslag i minuttet. Hun målte meg til 8+5, som bare er en dag fra min utregning som er 8+6.
Håper jeg klarer å slappe av nå og kan begynne å nyte graviditeten. Har vært så redd for å knytte meg til den lille i magen i frykt for at det skal gå gale.
 
Jeg ble henvist til TUL med mistanke om svangerskap utenfor livmoren. Det var heldigvis ikke det, og var da ca 6 uker på vei. Fikk en ny time pga småblødninger, og i dag ble det målt at jeg er 9+4. Så godt å se den lille sprellet der inni, og å få høre hjertelyden :Heartred
 
Var på tidlig ultralyd onsdag og der var det en veldig aktiv mini :love017 Alt så fint ut og termindato stemte med mensentermin, 11+4 i dag :)
 
8 dager igjen!! Kan ikke vente! Hvordan få tiden til å gåååå?:hilarious::hungover:
 
Om et par timer bærer det av sted. Da får jeg svar på blodprøver og ny TUL. Veldig spent!
 
Hadde tul idag (12+1).
Sprellende frisk liten baby, og ble satt frem til 12+6.
JM var veldig sikker på at det er en liten jente :Heartpink
 

Vedlegg

  • download.jpeg
    download.jpeg
    40,5 KB · Visninger: 64
Back
Topp