Tidlig ultralyd

Er så spent at jeg snart sprekker! Skal inn på tirsdag å sjekke at alt er greit. Håper selfølgelig dette, gleder meg son til å bli kjent med den lille!:Heartred
 
Hei☺️ Jeg skal på ultralyd i dag 12+5. Vet dere om de tar innvendig eller utvendig ultralyd da?
 
7 dager til ny TUL, får forhåpentligvis vite kjønnet da :happy::Heartred
 
Er såå spent og nervøs, skal på ultralyd imorgen (11+0). Var på min første UL i uke 6 hos volvat og fikk henvisning til sykehuset for videre oppfølging og det har føltes som en eeeevighet :nailbiting: bare komme seg gjennom denne natten så er dagen endelig her :shy:
 
Idag er endelig dagen kommet!:D Men har selvfølgelig ikke time før langt ut på ettermiddagen :eek::eek::eek:
 
Prøvde å se kjønnet på mandag, men var umulig da morkaka ligger over mormunnen og skygget for bildet:( Men bebis var vokst rett, noe som så klart er det som teller her:) Er bare såå spent:excited001!

Skal på privat ul 12.03, håper de kan se mer da, har frem til nå bare hatt innvendig ul, så det blir første på magen å håper på klarere bilde:oops:
 
Dere som har hatt tul rundt uke 11, har dere hatt innvendig eller utvendig ultralyd da?
 
Dere som har hatt tul rundt uke 11, har dere hatt innvendig eller utvendig ultralyd da?
Jeg hadde tul 11+3. Da prøvde han først utenpå, men fant fort ut av baby lå for langt nede til å få gode bilder. Ble innvendig i stedet, og vi fikk veldig fine bilder.
 
Jeg hadde tul idag, er 11+1 og jordmor sa jeg var 11 uker. Masse liv og lille babyen rullet rundt inni der! Prøvde først utvendig men pga mor hadde så mye luft måtte de ta innvendig også for å få bedre bilder. Men uansett bare en vanvittig følelse å få se den lille! Tårene bare trilte :love7:love7:love7:love7
 
Back
Topp