Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tenk om det ikke er noe der allikevel/at utviklingen har stoppet. Men prøver å tenke positivt og at alt sikkert er i orden. 

Så kjekt! Vi er helt likt. Jeg skal i helga, da er jeg 11+2! Gleder megVært på TUL i dag, uke 10+4
Alt så fint ut, rett over 3 cm lang - stemmer sånn ca med rett over 10 uker![]()
Så kjekt! Vi er helt likt. Jeg skal i helga, da er jeg 11+2! Gleder meg![]()

Er 9 uker imorgen og har time til legen da for og prøve og se utvendig ul. Veldig spent og håper inderlig jeg får se noe, og at alt er bra. Flere som har hatt utvendig ul uke 9?
Jeg hadde. Så hjerte som dunket og litt sprelling. Legen fikk sjekka hjertekammer og hjerne og det hun skulle.Er 9 uker imorgen og har time til legen da for og prøve og se utvendig ul. Veldig spent og håper inderlig jeg får se noe, og at alt er bra. Flere som har hatt utvendig ul uke 9?
Hadde utvendig i uke 7+5 da jeg var gravid for fire år siden. Fikk se en liten bønne med bankende hjerteEr 9 uker imorgen og har time til legen da for og prøve og se utvendig ul. Veldig spent og håper inderlig jeg får se noe, og at alt er bra. Flere som har hatt utvendig ul uke 9?
Hei! Så trist å høre at du har mista to gangerSkal også få ultralyd mellom uke 11-14, men ønsker å se at det er liv der nå siden jeg har mistet to ganger tidligere.
Lurer på om du fekk svar på kvifor du mista, eller oppfølging/råd videre? Holder sannsynligvis på å miste andre gang på rad no
Har tre barn fra før, og har aldri mista tidligere. Er så redd for at eg berre skal fortsette å miste
Hadde utvendig 7+2, gikk fint.Er 9 uker imorgen og har time til legen da for og prøve og se utvendig ul. Veldig spent og håper inderlig jeg får se noe, og at alt er bra. Flere som har hatt utvendig ul uke 9?
Alt er helt perfekt og vi kan nå senke skuldrene
Han strakk seg og sparket og viste seg frem. Helt utrolig hva de kan måle allerede ved 12 uker. I følge legen er menstermin med 12+3 riktig Klarte legen å se at det var gutt også?Så verdens fineste prins i dag 12+3Alt er helt perfekt og vi kan nå senke skuldrene
Han strakk seg og sparket og viste seg frem. Helt utrolig hva de kan måle allerede ved 12 uker. I følge legen er menstermin med 12+3 riktig
![]()