Jeg har blitt lova tett oppfølgning av Haukeland, men min erfaring er at det sjelden går fort i vendinga. Så nå turte jeg ikke anna enn å booke meg en time privat for å få resepten asap. Siden jeg har mista mange ganger, tar jeg blodprøver 2 ganger i uka de første ukene for å følge med på stigning så jeg kan ha litt ro (og ev oppdage tidlig hvis det går galt, for jeg begynner ikke blø av meg selv når jeg mister, kan gå mange uker før det gjerne oppdages på ul). Denne gangen har jeg også fått målt progesteronnivået. Det er litt mitt eget prosjekt, fordi en gynekolog på Haukeland (i et forskningsprosjekt jeg deltok i da jeg var gravid for et halvår sida) sa at jeg burde få målt progesteron også. Jeg har vært to uker på ferie, og tatt blodprøver på lokale legesenter, og min fastlege har ikke fått kopi av resultatene enda, men jeg har fått de muntlig. Jeg så for meg at fastlegen min kom til å si at han ville avvente vurdering til han hadde fått resultatene, pluss resultatene fra dagens prøve. Siden progesteron allerede har gått ned i over ei uke, føler jeg ikke at jeg har flere dager å vente. Dette måtte skje NÅ, noe gynekologen jeg var til i dag også var enig i. Nå håper jeg bare at dette gjør susen