Tidlig ultralyd

TUL om 2 dager! Er så spent! Dette blir virkelig d-dagen for oss. Jeg vil være ca 7+6/8+0 den dagen, og de gangene jeg mister har jeg gjort det i uke 6 og 7. Er det liv på tirsdag, er vi forbi kneika vår, og jeg håper og tror jeg klarer å slappe mer av. Er sinnsykt kvalm og trøtt for tida, og har hatt en del stikkknger og strekninger de siste dagene, så det lover bra. Så jeg har litt trua denne gangen :rolleyes::Heartred
:HeartredTenker på deg i dag:Heartred
 
:HeartredTenker på deg i dag:Heartred
Tusen takk! ❤ Nå er jeg kommi hjem fra TUL. Vi fikk se et bankende hjerte, og babyen ble målt til 8+3! Så det er jo en kjempefin vekst siden TUL mandag for 2 uker siden (ble da målt til 5+6).
Nå tør jeg tro at det blir baby denne gangen ❤
 
Tusen takk! ❤ Nå er jeg kommi hjem fra TUL. Vi fikk se et bankende hjerte, og babyen ble målt til 8+3! Så det er jo en kjempefin vekst siden TUL mandag for 2 uker siden (ble da målt til 5+6).
Nå tør jeg tro at det blir baby denne gangen ❤
Så fantastisk:Heartred:Heartred:Heartred Gratulerer!
 
TUL i kveld!!:nailbiting::woot: 7+2

Er så spent! Håper den dårlige formen min er et godt tegn:Heartred
 
Alt bra på TUL! App sa 7+2, jordmoren sier 7+3, og hjertet slo veldig fint! Hun var veldig optimistisk og mener sjansen for å miste nå er veldig liten. Håper hun har rett!
Det var magisk å se den lille reka:Heartred
 

Vedlegg

  • 55FC8D0E-62C8-4038-8881-58C04171ED98.jpeg
    55FC8D0E-62C8-4038-8881-58C04171ED98.jpeg
    40,1 KB · Visninger: 24
Alt bra på TUL! App sa 7+2, jordmoren sier 7+3, og hjertet slo veldig fint! Hun var veldig optimistisk og mener sjansen for å miste nå er veldig liten. Håper hun har rett!
Det var magisk å se den lille reka:Heartred

Og se på hjertet det ligger i da!!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Blir enda en TUL på meg i morgen kveld. Var på TUL når jeg var 8+0, i morgen er jeg 9+2. Har hatt 3 småblødninger den siste uken, og jeg kjenner jeg freaker greit ut. Hvordan holde seg rolig og positiv liksom?

Samme som jeg var hos forige uke hadde heldigvis ledig time allerede i morgen, håper hun ikke synes jeg er hysterisk som er tilbake så kort tid etter. Får ikke roet meg når jeg blør i ny og ne og har vondt (har dog hatt smerter hele tiden). Hjertesukk
 
Blir enda en TUL på meg i morgen kveld. Var på TUL når jeg var 8+0, i morgen er jeg 9+2. Har hatt 3 småblødninger den siste uken, og jeg kjenner jeg freaker greit ut. Hvordan holde seg rolig og positiv liksom?

Samme som jeg var hos forige uke hadde heldigvis ledig time allerede i morgen, håper hun ikke synes jeg er hysterisk som er tilbake så kort tid etter. Får ikke roet meg når jeg blør i ny og ne og har vondt (har dog hatt smerter hele tiden). Hjertesukk

Håper på gode nyheter og at blødningene stopper snart ❤️❤️
 
Back
Topp