Ååå, det er så lenge til uuuultralyyyyyd. 10 dager. I mine tidligere graviditeter har jeg vært på UL uke 6, bare for å stadfeste at det er noe der. Og at det ikke er exu. Første gang ble jeg målt til 5+6, så jeg så ikke hjerteaksjon - kunne ikke brydd meg mindre, jeg så at det VAR noe der. Var ikke på UL igjen før uke 10, var ikke bekymret det pøtt. Med neste graviditet var jeg jo på UL 6+1, og så hjerteaksjon, embryoet sluttet å vokse dagen etter.
Så, hvertfall. Det er unormalt for meg å ikke ha sett en ert på dette tidspunktet. Hadde det ikke vært for ferie hadde jeg vært for to uker siden
Jeg sa til mannen min at jeg har vært flink, han bare "det er pga tilgjengelighet, du hadde vært for lenge siden om det hadde vært mulig". Blabla, jeg trenger skryt! Du skal bare være glad jeg ikke har gått uten deg, for det var en mulighet faktisk
Da hadde han blitt skuffa, forståelig nok
Men. Ti dager igjen. Har hvertfall ikke exu, det hadde jeg merket til nå i så tilfelle. Så. Nå er spørsmålet. Er det noe inni der, og i så fall, lever det. Spennende. Jeg har god følelse denne gangen faktisk. Jeg tror det blir terminbaby. Bank i bordet. Hjelp.