Tidlig ultralyd

Jeg har bestilt privat to ganger, andre gangen i dag :) Koster rundt 1100-1500 i Trondheim. Ville sjekket i området der du bor, for å sjekke opp priser og erfaringer. Etter at jeg mistet første gangen, så spurte jeg om tidlig ultralyd fra fastlegen, fikk til svar at de henviser ikke før det er 3 SA på rad.. Dette var i 2013. :)
Takk for svar. Kjenner jeg er så syyyyykt tilltaksløs, men skal se om jeg kan få rotet meg til å gjøre noe med det :angelic:
 
Jeg har bestilt privat to ganger, andre gangen i dag :) Koster rundt 1100-1500 i Trondheim. Ville sjekket i området der du bor, for å sjekke opp priser og erfaringer. Etter at jeg mistet første gangen, så spurte jeg om tidlig ultralyd fra fastlegen, fikk til svar at de henviser ikke før det er 3 SA på rad.. Dette var i 2013. :)
Hvor i Trondheim har du vært? Tenker på det selv og bor i Trondheim:)
 
Hvor i Trondheim har du vært? Tenker på det selv og bor i Trondheim:)
Er nok bare en "skaptrønder" jeg :laughing001 Bodde tidligere i Troms, flyttet hit ned for 5 år siden. Så har bare erfaring fra ultralydklinikken i Tromsø. Men har bestilt meg time til Ultraportalen i Kjøpmannsgata nå, var ikke så veldig dyrt og man får med bilder :)
 
Vi har bestilt privat ultralyd 7+4. Må sjekke at det bare er 1 inni der :laughing002 og at alt er bra :Heartred
 
Er nok bare en "skaptrønder" jeg :laughing001 Bodde tidligere i Troms, flyttet hit ned for 5 år siden. Så har bare erfaring fra ultralydklinikken i Tromsø. Men har bestilt meg time til Ultraportalen i Kjøpmannsgata nå, var ikke så veldig dyrt og man får med bilder :)
Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut ultraportalen:hello2

Edit: da var time bestilt:hilarious:
 
Last edited:
Jeg skal på torsdag på fødeavdelingen, fordi jeg kan være alt mellom 5 og 10 uker på vei :wideyed: Fikk svar på henvisning samme dag som jeg var til fastlege. Ifølge blodprøve er termin satt til 23/2. Så blir spennende å se!
 
Er nok bare en "skaptrønder" jeg :laughing001 Bodde tidligere i Troms, flyttet hit ned for 5 år siden. Så har bare erfaring fra ultralydklinikken i Tromsø. Men har bestilt meg time til Ultraportalen i Kjøpmannsgata nå, var ikke så veldig dyrt og man får med bilder :)
Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut ultraportalen:hello2

Edit: da var time bestilt:hilarious:

Jeg har også bestilt time der, 30. juni! Blir spennende:D Er 7+2 da. Termin 19/20. mars på St. Olavs:happy:
 
Legen min henviste meg til tidlig ultralyd nå på fredag, håper alt ser fint ut:whacky024

Kan jeg spørre om hvorfor du fikk henvisning fra lege? Jeg er bare litt usikker på termin og antall, så usikker på om jeg kommer til å få henvisning fra lege eller evt må bestille privat.:)
 
Uggg 15 dager til TUL (privat). Fikk vite at svigerinna mi fant ut i går at hun hadde en MA der utvikling stoppet 9+4, og i går var hun 12+ et eller anna. Er så kjipt det der. Vil selv være 10+0 på TUL. Oppdaget MA 11+5 i mars. Spennende tider. MA er det verste ass, når man går og tror at alt er greit.
 
I dag var jeg på TUL og fikk se ett blinkende hjerte (8+0):Heartred Ubeskrivelig følelse! Pappaen fikk også bli med inn :happy::Heartred Fremdeles redd for MA/SA, men må prøve å faktisk nyte, gjør jo ingenting godt å bekymre seg.
 
4 dager til ny TUL (8+0-ish). Gruegleder meg!
 
5 dager til TUL her nå, nedtelling! Torsdag kveld, da er jeg 7+2.
 
Er nok bare en "skaptrønder" jeg :laughing001 Bodde tidligere i Troms, flyttet hit ned for 5 år siden. Så har bare erfaring fra ultralydklinikken i Tromsø. Men har bestilt meg time til Ultraportalen i Kjøpmannsgata nå, var ikke så veldig dyrt og man får med bilder :)

Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut ultraportalen:hello2

Edit: da var time bestilt:hilarious:

Kan også tipse om Sentrum Gynekolog i Olav Tryggvasons Gate. Kun vært til gynekolog der, men er ofte slik at du kan bestille time til neste dag. Koster ca. 1500 for TUL, og man får med bilder.
 
Back
Topp