Tidlig ultralyd

Æææ, tul i dag, sist endte det i MA. Ca 7+0 i dag, så veldig spent! Kommer til å være så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, mannen min ville av logiske årsaker være med, men han var på nippet til å få klart nei siden jeg er så nervøs nå :p

Typisk at min 2åring ville sove lenge i dag, vanligvis blir han lever 07:15 i barnehagen, men han sover fortsatt. Samme gjør mannen, så håper det blir litt stress før timen 8:30 så alt går slag i slag og slipper å tenke like mye som jeg gjør nå :p
 
Æææ, tul i dag, sist endte det i MA. Ca 7+0 i dag, så veldig spent! Kommer til å være så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, mannen min ville av logiske årsaker være med, men han var på nippet til å få klart nei siden jeg er så nervøs nå :p

Typisk at min 2åring ville sove lenge i dag, vanligvis blir han lever 07:15 i barnehagen, men han sover fortsatt. Samme gjør mannen, så håper det blir litt stress før timen 8:30 så alt går slag i slag og slipper å tenke like mye som jeg gjør nå :p
Lykke til :)
 
Æææ, tul i dag, sist endte det i MA. Ca 7+0 i dag, så veldig spent! Kommer til å være så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, mannen min ville av logiske årsaker være med, men han var på nippet til å få klart nei siden jeg er så nervøs nå :p

Typisk at min 2åring ville sove lenge i dag, vanligvis blir han lever 07:15 i barnehagen, men han sover fortsatt. Samme gjør mannen, så håper det blir litt stress før timen 8:30 så alt går slag i slag og slipper å tenke like mye som jeg gjør nå :p
Lykke til❤️Har TUL selv snart nå og er kjempenervøs!
 
Hjerte slo, og var 7+0 på vei, så akkurat der jeg skal være :)

Hvordan har det gått med deg?
Det gikk kjempebra!:arghh:❤️Ble helt satt ut jeg! I og med at det er IVF vet jeg jo hvor gammelt embryoet er, så jeg regnet 8+0, men målingene viste 8+3❤️hjertet var sterkt og den lyden var himmelsk.
 
Det gikk kjempebra!:arghh:❤️Ble helt satt ut jeg! I og med at det er IVF vet jeg jo hvor gammelt embryoet er, så jeg regnet 8+0, men målingene viste 8+3❤️hjertet var sterkt og den lyden var himmelsk.
Så bra :Heartred Gratulere så mye! Da holder det ut løpet- det er jeg sikker på :cheers Min tur i morgen, kjempe spent på om det fortsatt er liv!
 
Så bra :Heartred Gratulere så mye! Da holder det ut løpet- det er jeg sikker på :cheers Min tur i morgen, kjempe spent på om det fortsatt er liv!
Vi fikk håpe opp nå ja❤️Var helt i sjokk! Må få høre hvordan det går! Lykke til❤️☺️
 
Vi var på ul i dag ,etter en helg i uvitenhet, og forberedelse på å ha mista. Hatt blødninger + veldig lav hcg stigning. Men det var ivertfall et bankende hjerte! ♥ jeg ble så paff! Min samboer trillet tårer, og legen smilte og forklarte ♥ Jeg trodde jeg var 8+4 men han mente jeg var bare 6+4, veldig rart. Skal til ny ul neste mandag, siden hcg har vært litt merkelig, og er litt forsiktig med jubel, men veldig glade :Heartpink
 
Bestilte meg time 23.12 ( lille juleaften) hos kvinnedoktoren i Tønsberg, er da i uke 11, men kjenner det klør etter å bestille meg en tidligere etter å lese alle opplevelsene her inne. veldig usikker. Hadde første UL i uke 11 sist.
 
De sa til meg at tynne personer var det enklere å ta tidlig ultralyd utenpå en de som har litt mer polstring, samt hva den som tar ultralyd er vandt med. Får heldigvis alltid utvendig. Måtte ta innvendig på sykehuset når jeg mistet, så forbinner det bare med det nå

Jeg er IKKE tynn, langt der ifra. Fikk utvendig ul i går 7+1 (men ble flytta til 7+4). Ikke noe problem å se :)
 
Så bra :Heartred Gratulere så mye! Da holder det ut løpet- det er jeg sikker på :cheers Min tur i morgen, kjempe spent på om det fortsatt er liv!
Lykke til! :Heartred
Hold meg oppdatert da, så skal jeg gjøre det samme når jeg har vært der :D
 
Skal på tidlig ultralyd i uke 8 (7+4)
 
Åh, så koselig å lese om alle dere som får høre hjerteslag i disse dager:Heartred jeg skal ikke før 19.desember, skal da være 11+0. Gleder meg nå, men kommer nok til å være kjempenervøs når det nærmer seg(har vært det de to gangene før i hvert fall)
 
Back
Topp