Tidlig ultralyd

Blodprøver til kub test i morgen før det blir ul neste tirsdag. Gleder meg til å få se lille igjen, men gruer meg også til å få svaret.:nailbiting:
 
Jeg skal på min andre TUL hos gynekologen min i morgen, er da 12+5. Gruer meg mye mer enn sist, for har jo allerede sett bankende hjerte og bekymrer meg ganske mye mer for alle ti g som kan ha gått galt som han oppdager i morgen.
Alt gikk bra i dag, puh!
 
Blodprøver til kub test i morgen før det blir ul neste tirsdag. Gleder meg til å få se lille igjen, men gruer meg også til å få svaret.:nailbiting:

Fosterdiagnostik? Vi skal på den ul i morgen. Spent her og ja.

Har vært på 2 ul før. En privat pga celleforandringer rett før jul. Verdt 1200 kr
 
Fosterdiagnostik? Vi skal på den ul i morgen. Spent her og ja.

Har vært på 2 ul før. En privat pga celleforandringer rett før jul. Verdt 1200 kr
Ja, har visst blitt gammel siden sist jeg fikk barn:hilarious: 38 år snart. Lykke til i morgen
 
Skjønner deg godt, lykke til :) Mest sannsynligvis går det jo veldig fint :Heartred
Har 3 friske barn som alle satt på 1-2 pp, gikk på 2 pp denne gangen også. Og ingen sa el. Tar det nesten som en selvfølgelse at alt går bra, men begynner å bli redd for at jeg har brukt opp flaksen
 
Dessverre ble det dårlig nytt her på fosterdiagnostikk i dag, og vi forbereder oss på å måtte avbryte svangerskapet. Det føles bare så ufattelig trist...
 
Dessverre ble det dårlig nytt her på fosterdiagnostikk i dag, og vi forbereder oss på å måtte avbryte svangerskapet. Det føles bare så ufattelig trist...
Så trist å høre :sorry: hva tror de er feil med fosteret?
 
Så trist å høre :sorry: hva tror de er feil med fosteret?
Svært dårlige odds for alle tre trisomier. Får svar på morkakebiopsi om en uke, men har ikke noe håp. Nakkefolden var på hele 7,5 mm, som er den store utslagsgivende faktoren, og samtale med overlegen etter undersøkelsen var ikke oppløftende.
 
Svært dårlige odds for alle tre trisomier. Får svar på morkakebiopsi om en uke, men har ikke noe håp. Nakkefolden var på hele 7,5 mm, som er den store utslagsgivende faktoren, og samtale med overlegen etter undersøkelsen var ikke oppløftende.
Åh huff :( Tøffe nyheter å få for dere!! Så da skal dere vente på svaret om ca en uke før dere gjør noe mer?
 
Åh huff :( Tøffe nyheter å få for dere!! Så da skal dere vente på svaret om ca en uke før dere gjør noe mer?
Ja, stemmer. Morkakebiopsi konkluderer heldigvis 100%. Har også tatt blodprøver for å sjekke eventuelle genfeil hos meg og mannen hvis biopsien mot formodning ikke slår ut på trisomi. Da må vi vente enda lenger på er klart svar.
 
Ja, stemmer. Morkakebiopsi konkluderer heldigvis 100%. Har også tatt blodprøver for å sjekke eventuelle genfeil hos meg og mannen hvis biopsien mot formodning ikke slår ut på trisomi. Da må vi vente enda lenger på er klart svar.
Huff :( Håper dere finner god støtte i hverandre og i de rundt dere :Heartred
 
Svært dårlige odds for alle tre trisomier. Får svar på morkakebiopsi om en uke, men har ikke noe håp. Nakkefolden var på hele 7,5 mm, som er den store utslagsgivende faktoren, og samtale med overlegen etter undersøkelsen var ikke oppløftende.
Huff så trist. Sender en god klem til deg❤️
 
Dessverre ble det dårlig nytt her på fosterdiagnostikk i dag, og vi forbereder oss på å måtte avbryte svangerskapet. Det føles bare så ufattelig trist...
❤️
 
Sniker fra august :angelic:
Jeg skal til legen min neste torsdag og ta ultralyd utenpå, da er jeg 8+5, noen som har erfaring med ultralyd utenpå så tidlig? Håper ho jeg får se noe! Han ville ikke ta når jeg var inne sist da var jeg 6+5, det sa han var for tidlig og han kan kun ta utenpå.
 
Sniker fra august :angelic:
Jeg skal til legen min neste torsdag og ta ultralyd utenpå, da er jeg 8+5, noen som har erfaring med ultralyd utenpå så tidlig? Håper ho jeg får se noe! Han ville ikke ta når jeg var inne sist da var jeg 6+5, det sa han var for tidlig og han kan kun ta utenpå.
Kommer helt an på kvaliteten på ultralydapparatet og om du har en del ekstra fett i mageområdet. jeg har tatt utvendig ultralyd 6+5, 7+0, 8+3 osv i mine svangerskap, har aldri vært et problem - men har gått til folk med skikkelig og nyere utstyr, pluss at jeg ikke har et gram ekstra polstring..
 
Back
Topp