Tidlig ultralyd

Ved forrige barn var vi på ultralyd 8+0 :) så vi drar likt denne gangen men eneste ledige time var når jeg blir ca 7+5 så da bestillte jeg til da :) er stor pågang så bestiller tidlig så får man heller avbestille om det ikke skulle gå veien. Ved forrige graviditet var prisen 600kr, nå var prisen 800kr. Ikke så galt :)

Så grei pris! Hvor drar du, om jeg kan spørre? :) Er vant med 1200-1400.

Jeg skal ha en ul i uke syv hos gynekologen min.
Vet egentlig ikke helt hvorfor han ville det.
Men sa at hvis vi fikk det til selv så skulle vi komme i uke syv.

Blir lenge å vente tre uker kjenner jeg :laughing002

Har booket til når jeg er i uke 8. Skal ta en til i uke 12 tenkte jeg. Vil egentlig ha en i uke 10 også (ved MA sist gang så hadde det gått galt 9+4), men samboer mener det får være måte på :hilarious:

Har booket til når jeg er i uke 8. Skal ta en til i uke 12 tenkte jeg. Vil egentlig ha en i uke 10 også (ved MA sist gang så hadde det gått galt 9+4), men samboer mener det får være måte på :hilarious:
Hvis du føler at det gjør deg trygg, så hadde i alle fall jeg gjort det:hilarious:

Ja, vi får se hva vi ender opp med - brått blir det tre stk før den ordinære :angelic:
Jeg holder med deg i den! Hvis dette går bra, så skal jeg inn i uke 7 ca og uke 12 gjennom klinikken. Men blir nok til at jeg fikser egen en mellom uke 12 og oul:hilarious:vi fortjener det rett og slett!

Vi skal på tidlig ultralyd i uke 9. Fått henvisning av lege så betaler en liten egen andel :happy:

Jeg tenkte å ta en tidlig UL når jeg er i uke 8, da jeg har hørt at ser man bankende hjerte da så er det liten sjans for at det går galt. Forrige gang stoppet det opp 7+3, oppdaget i uke 11 etter å ha sett hjertet slå 6+4. Jordmor skulle henvise til UL på sykehuset pga tidligere historie samt kort livmorhals og alder, men tror ikke det blir før uke 12-13, men jeg unner meg en i uke 8 siden det blir så lenge til.

Jeg skal ha en ul i uke syv hos gynekologen min.
Vet egentlig ikke helt hvorfor han ville det.
Men sa at hvis vi fikk det til selv så skulle vi komme i uke syv.

Blir lenge å vente tre uker kjenner jeg :laughing002
Jeg skal det samme, men har ikke booket time enda, er 5+3 i dag. Ringer nok i neste uke kanskje.

Mest sannsynlig ikke. Var ikke sist men da spurte legen oss om vi ville se da vi var på første kontroll rundt uke 14. Må uansett til legen for å sjekke om vitamin nivåene mine har steget en gang i desember så kan kanskje spørre om å få da :)

Får også TUL i uke 7 pga IVF. :) Trenger ikke betale om jeg går offentlig. Har ved tidligere graviditeter vært hos fertilitetssenteret og betalte 500kr for UL der.

Jeg vurderer å bestille en time rett før eller rett etter jul. Er 10 uker på julaften. Mistet i uke 11 i februar, da hadde det sluttet å vokse i uke 7. Men får ikke henvisning av fastlege, må betale ca 1200kr. :rolleyes:

Jeg skal gå, men jeg skal ta det på sykehuset der jeg får tett oppfølging.

Skal ha TUL 7+6 på fertilitetssenteret i Oslo og betaler 350 kroner gangen tror jeg? :)

Jeg får oppfølging av gynekolog og skal til første ultralyd i uke 7 denne gangen. Regner med det blir hver uke frem til 12+. Betaler ca 60 kr hver gang i materiale kostnader :p

Back
Topp