Tidlig ultralyd (nedtelling, oppdatering og bilder)

Da har jeg vært på UL.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.
Jeg ble satt tilbake fra 6+4 til 5+5/5+6. Det var ikke hjerteaktivitet og reka ble målt til 2mm…

Sist jeg var på TUL 7+4 ble jeg satt tilbake til 6+1, og hjertet stoppet en uke senere.
Noen andre som har opplevd å bli satt tilbake og ting utviklet seg som normalt?
Hvis det bare er for tidlig, kan jo ting utvikle seg helt normalt :)

Men 5+6 bør man se hjerteaksjon ved vaginal UL, spesielt dersom embryoet er målbart og det er en god ultralyd. Fikk du ny time om ei uke? Det er normal praksis :)
 
UL i morgen tidlig. 8+0. Håper jeg får med bilde så jeg kan legge ut her :laughing002 :laughing002
 
Da har jeg vært på UL.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.
Jeg ble satt tilbake fra 6+4 til 5+5/5+6. Det var ikke hjerteaktivitet og reka ble målt til 2mm…

Sist jeg var på TUL 7+4 ble jeg satt tilbake til 6+1, og hjertet stoppet en uke senere.
Noen andre som har opplevd å bli satt tilbake og ting utviklet seg som normalt?
Jeg ble satt tilbake 1 uke ved ul 7+5, ble målt til 6+5, fikk se hjerte. Men en uke senere på sjekk ble jeg satt frem en uke igjen, å hadde utviklet seg normalt.
 
12 dager :)
Skal bli godt å få vite at alt ser bra ut!
 
Jeg ble satt tilbake 1 uke ved ul 7+5, ble målt til 6+5, fikk se hjerte. Men en uke senere på sjekk ble jeg satt frem en uke igjen, å hadde utviklet seg normalt.
Åå, takk for at du delte. Jeg har liksom ikke helt troen på at det går veien, samtidig så er jeg så dårlig (kvalm) at jeg ligger rett ut hele dagen men ble mer optimistisk nå ☺️
 
2 dager til privat U, er selv meget pessimistisk så det skal bli deilig å endelig få det avklart
 
Back
Topp