Eg er 11+5 på otul, litt spent på om eg får innvendig eller utvendig ul med tanke på at det står at alle ul før uke 12 gjøres innvendig Orker ikkje ein så LANG ul innvendig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk utvendig, 11+4 Tror de ser an mtp overvekt osv, er lettere om man er slank så tidlig!Eg er 11+5 på otul, litt spent på om eg får innvendig eller utvendig ul med tanke på at det står at alle ul før uke 12 gjøres innvendig Orker ikkje ein så LANG ul innvendig
Jeg fikk utvendig, 11+4 Tror de ser an mtp overvekt osv, er lettere om man er slank så tidlig!
Jeg fikk utvendig denne uka, 10+4, men det var privat da, men man så godt hva som var hvaEg er 11+5 på otul, litt spent på om eg får innvendig eller utvendig ul med tanke på at det står at alle ul før uke 12 gjøres innvendig Orker ikkje ein så LANG ul innvendig
Jeg er opp +5 og ser 6mnd gravid ut, livmoren lå helt opp til navlen Så det går sikkert fint for deg og!Er slank, men har allerede fått litt mage så er spent(ikkje gått opp i vekt)
Jeg er opp +5 og ser 6mnd gravid ut, livmoren lå helt opp til navlen Så det går sikkert fint for deg og!
Jeg fikk utvendig denne uka, 10+4, men det var privat da, men man så godt hva som var hva
Jeg var på Lillehammer og der opplyste de ikke om kjønn på TOUL9 dager til TOUL! Da er jeg allerede 13+3, så er også spent på om det er mulig å se kjønnet (som flere andre her nevner) Vet noen hvor vanlig det er at de opplyser om det så tidlig? Har jo hørt om tilfeller hvor de har sagt feil kjønn så tidlig, så mulig de unngår å nevne noe slik at de ikke sier feil?
Man skal vel få mellom 11+0 og 13+6, da dette er tidspunktet de best kan sjekke de tingene de ønsker å sjekke tidligere enn dette er privatHvorfor er det så forskjell på når man får TOUL? Jeg er 12+6 når det er min tur.. Ser andre har fått mye tidligere, så føler ikke dette er tidlig. Skjønner at det kan være pga man har mistet, el arvelig sykdom eller mistanke om ting osv..