Tidlig ultralyd (nedtelling, oppdatering og bilder)

Akkurat sett et strålende fint foster på ca. 6.2 mm med en fin og rund fostersekk og et dunkende hjerte. Samboeren puste lette ut over at det bare var en og jeg over at den var på riktig plass. Spøkte med samboeren om at det hadde vært fint og avslutte med to:cool:, men det var han ikke helt enig i
 
Men dere, jeg sjekket privat ultralyd. Men kostet nærmere 2400kr…… Vannvittig pris!!!!
For noen priser!!! :eek: Her betaler jeg 900kr for kontroll før uke 12, 950 kr for kontroll etter uke 12 og 750kr for en sånn "kjapp sjekk" før uke 12 hvor hun måler og ser, men det er ikke tid til prat og spørsmål utenom!
 
For noen priser!!! :eek: Her betaler jeg 900kr for kontroll før uke 12, 950 kr for kontroll etter uke 12 og 750kr for en sånn "kjapp sjekk" før uke 12 hvor hun måler og ser, men det er ikke tid til prat og spørsmål utenom!

Her er det gratis siden ho sammarbeider med helsevesne :angelic:
 
Bankende hjerte på ultralyd idag❤️ men JM tok først utvendig, så lille godt da og så hjertelyden med en gang! Så tok jordmor innvendig sammen med gynekolog, hun fikk opplæring så var litt knøete, hun slet litt med å finne frem innvendig. gjorde vondt, og har nå stikkende smerte over eggstokk på ene siden. Men alt så kjempefint ut ellers!! Fått ny time 27.mai, da er jeg rundt uke 15/16 utifra mens, men de satte med tilbake til 7+3 idag fra 8+4, men det tror jeg kun er fordi det er så smått og hun slet med å finne helt riktig. Tror ikke jeg er kortere på vei. Hjertet slo hvertfall!

IMG_0690.jpeg
 
Fikk innkallelse til TOUL i dag 14. mai. Da er jeg 13+4. syntes det var litt sent, hadde håpet på uke 12. men trøster meg med at jeg kaaaanskje kan få vite kjønn da. (Kaaaanskje) :laughing002
 
Fikk innkallelse til TOUL i dag 14. mai. Da er jeg 13+4. syntes det var litt sent, hadde håpet på uke 12. men trøster meg med at jeg kaaaanskje kan få vite kjønn da. (Kaaaanskje) :laughing002
Jeg har også TOUL litt sent, når jeg er 13+3, så hååper kanskje det blir mulig å se kjønn :smiley-angelic001 :hilarious:
 
Jeg var på en privat ultralyd i dag, og alt så foreløpig veldig fint ut! Ble satt tilbake noen dager, fra 9+2 til 8+4. Det regnet jeg med siden jeg har alltid blitt satt tilbake de andre svangerskapene mine også! :)
 
Back
Topp