Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For noen priser!!! Her betaler jeg 900kr for kontroll før uke 12, 950 kr for kontroll etter uke 12 og 750kr for en sånn "kjapp sjekk" før uke 12 hvor hun måler og ser, men det er ikke tid til prat og spørsmål utenom!Men dere, jeg sjekket privat ultralyd. Men kostet nærmere 2400kr…… Vannvittig pris!!!!
Veldig forskjell, sukk!For noen priser!!! Her betaler jeg 900kr for kontroll før uke 12, 950 kr for kontroll etter uke 12 og 750kr for en sånn "kjapp sjekk" før uke 12 hvor hun måler og ser, men det er ikke tid til prat og spørsmål utenom!
For noen priser!!! Her betaler jeg 900kr for kontroll før uke 12, 950 kr for kontroll etter uke 12 og 750kr for en sånn "kjapp sjekk" før uke 12 hvor hun måler og ser, men det er ikke tid til prat og spørsmål utenom!
Her betalt jeg 1850 kr private, men du får nesten time på dagenMen dere, jeg sjekket privat ultralyd. Men kostet nærmere 2400kr…… Vannvittig pris!!!!
Jeg har også TOUL litt sent, når jeg er 13+3, så hååper kanskje det blir mulig å se kjønnFikk innkallelse til TOUL i dag 14. mai. Da er jeg 13+4. syntes det var litt sent, hadde håpet på uke 12. men trøster meg med at jeg kaaaanskje kan få vite kjønn da. (Kaaaanskje)
UtvendigEr OTUL innvendig eller utvendig ultralyd?