Tidlig ultralyd (nedtelling, oppdatering og bilder)

Her var tidlig ordinær ultralyd 10+6 som var for en uke siden. Hjerterytme på 186 og vanskelig å se nesebeinet pga hender i ansiktet, så ny sjekk satt opp to uker etter.

Vedlegg

• IMG_4239.jpeg
    IMG_4239.jpeg
    337,5 KB · Visninger: 62
TOUL i dag. Alt så veldig fint ut. :Heartpink Ser ut til at jeg har en aktiv og frisk lita frøken inni magehuset. :joyful:

Foreløpig termindato endret fra 12. november til 5. november, men endelig termindato settes ikke før OUL i juni, da. Så jeg holder på 12. frem til det.

Var på tidlig ultralyd på torsdag og alt så fint ut! En krabat som ikke lå i ro for å si det sånn! Det er fortsatt helt uvirkelig at det er noe som vokser inni meg.. Det går lissom ikke opp... Andre med den følelsen? Sier som Ravi utadæsjælopplevelse! Fikk utsatt termin fra 11 til 14. Egentlig 13, men på datamaskin til jordmor hoppa den bare tilbake til 14. Så det blir 14 offisielt da.

Tidlig ultralyd i går 13+3. Alt så kjempefint ut :Heartpink Masse aktivitet! Kjempekjekt å få oppleve dette igjen! Fikk også vite at det var en jente. Det var visst lett å se. Svever på en rosa sky nå ja :Heartpink

Og samme termin som menstermin, 21. nov.

Var på tidlig ultralyd på torsdag og alt så fint ut! En krabat som ikke lå i ro for å si det sånn! Det er fortsatt helt uvirkelig at det er noe som vokser inni meg.. Det går lissom ikke opp... Andre med den følelsen? Sier som Ravi utadæsjælopplevelse! Fikk utsatt termin fra 11 til 14. Egentlig 13, men på datamaskin til jordmor hoppa den bare tilbake til 14. Så det blir 14 offisielt da.
Eldstemann her er snart 4 og jeg tenker fortsatt at det er helt urealistisk at han er min. Og denne lille krabaten i magen? Vel, det kommer nok ikke til å gå opp for meg før jeg sitter der med to tenåringer :hilarious:

Back
Topp