Tidlig ultralyd (nedtelling, oppdatering og bilder)

Ønskebaby24

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Novemberlykke2024❤️
Tenkte det hadde vært hyggelig med en egen tråd hvor vi kan ha nedtelling, dele oppdateringer og bilder fra tidlig ultralyd.

Dette gjelder både de som tar privat UL i forkant av OTUL, og til/fra selve OTUL :Heartred
 
Har hatt en del blødninger og mistenkte SA så fikk privat ul på fredag. Lille hadde et bankende hjerte og alt var som det skulle, heldigvis:Heartpink 7+0 idag
Hadde også privat ul i uke 5+2 så allerede fått sett skatten 2 ganger, selvom vi ikke så stort første gangen:p
 

Vedlegg

  • IMG_8951.jpeg
    IMG_8951.jpeg
    287,2 KB · Visninger: 91
  • IMG_9064.jpeg
    IMG_9064.jpeg
    403,5 KB · Visninger: 92
Var på TUL i dag. Så et bankende hjerte og hun mente at jeg var ca 7 uker :Heartpink Ble målt til ca 6 mm. Kan det da stemme med at ho mente jeg var 7 uker på vei?:) Aldri vært på ul før uke 8-9 med de andre barna, så har ikke mye å sammenligne med på dette tidspunktet:)
 

Vedlegg

  • IMG_5818.jpeg
    IMG_5818.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 40
Skal ha en ekstra ultralyd uke 7, da er jeg 6+5 ca. Tror jeg er mer 6+3. Er veldig spent... Fant ut det var hyggelig å ha nedtelling til den! 14 dager igjen! :) Så har jeg ikke vært hos lege eller noe sånt enda, bare 4+4 og er så redd for å miste, så vet ikke noe om vanlig TUL time enda.
 
8 dager til (veldig) tidlig ultralyd. Er da 6+4. Skjønner ikke hvorfor jeg har et behov for ultralyd så tidlig denne gangen, men sånn ble det! Skal fortelle det til familien samme dag
 
Har veldig lyst på tidlig ultralyd, men usikker om jeg tar meg råd til det rett å slett.
 
https%3A%2F%2Ftricefy4.com%2Fpatient_links%2Fae52aad62ed14fa8%2Finstances%2F523866085.jpeg

Hadde SA i januar og ble gravid igjen med engang, ville derfor bekrefte om det var liv, legen fant hjertelyd og jeg ble tilbake satt noen dager. Er i dag 7+0. Dette bilde var ca 5+2, var ikke så mye å se. Hadde første legetime i dag, med urinprøve og blodprøve. Søkt fødeplass og nipt testing❤️
 
Skal på tidlig UL nå på torsdag. Er da bare 5+6 - hatt tidligere exu, så det var legen som ba om det! Forventer ikke å kunne se så mye, håper å se hjerteslag, men forventer det absolutt ikke! :)
 
Hei. Er 7+6 i dag og har vært på første svangerskapskontroll hos fastlege. Fastlegen tok en ultralyd for å se om det var liv siden jeg har hatt et par episoder med blødninger. Vi få et tydelig foster med bankende hjerte og en rund skygge.. Jeg må vente med å finne ut av hva skyggen er, om det er en tvilling (levende eller ikke) eller eventuelt noe annet til 25.april. Noen som har opplevd det samme før? Jeg har to fra før og aldri opplevd at det er to ting inni der
 
Hei. Er 7+6 i dag og har vært på første svangerskapskontroll hos fastlege. Fastlegen tok en ultralyd for å se om det var liv siden jeg har hatt et par episoder med blødninger. Vi få et tydelig foster med bankende hjerte og en rund skygge.. Jeg må vente med å finne ut av hva skyggen er, om det er en tvilling (levende eller ikke) eller eventuelt noe annet til 25.april. Noen som har opplevd det samme før? Jeg har to fra før og aldri opplevd at det er to ting inni der
Plommesekken antar jeg? Den har alle fostre de første to månedene. Evt amnionhula om du er mer inn i uke 8 :)
 
Plommesekken antar jeg? Den har alle fostre de første to månedene. Evt amnionhula om du er mer inn i uke 8 :)
Pleier ikke den å være veldig nære fosteret? Det kan mest sannsynlig være plommesekken, de er vel ganske like i størrelse.
 
Back
Topp