Tidlig ultralyd (nedtelling, oppdatering og bilder)

Ble vist til at vi bestillte privat likevell :smiley-ashamed008
Mannen synes det er uvirkelig at det klaffet,så han ønsket tidlig ul. Så da blir det i uke 6+6
 
Har hatt en del blødninger og mistenkte SA så fikk privat ul på fredag. Lille hadde et bankende hjerte og alt var som det skulle, heldigvis:Heartpink 7+0 idag
Hadde også privat ul i uke 5+2 så allerede fått sett skatten 2 ganger, selvom vi ikke så stort første gangen:p
Lille hjertet orket ikke banke mer :sad010 glad vi har ul bilder og se tilbake på <3
7+2 <‘3
 
Var på UL 7+1 i går, satt tilbake en dag. Skulle gjerne hatt en litt høyere hjertefrekvens, rent personlig, men det samsvarer godt med målene og er innenfor normalen så da skal jeg prøve å slappe av :)
 
Så innmari trist å høre ❤️ hadde du ny ul nå eller mer blødning? Sender deg veldig stor klem ❤️
Takk :Heartpink Blødde bare mer og mer, dro til drop in legene og fikk henvisning derfra til sykehuset(dro egentlig mest fordi jeg var så sliten av å miste så mye blod, regnet med alt var bra med lille siden det var det på fredag selv med blødning) men under gynekologisk undersøkelse med innvendig ul så de at det ikke var noe liv lenger.. :Heartpink ble sendt hjem med piller for hjemmeabort ettersom ting ikke har kommet ut av seg selv..
 
Skal på tidlig UL nå på torsdag. Er da bare 5+6 - hatt tidligere exu, så det var legen som ba om det! Forventer ikke å kunne se så mye, håper å se hjerteslag, men forventer det absolutt ikke! :)
Sniker meg inn. Venter september barn, hadde exu i fjord sommer, Bøe gravid igjen i desember, vi ventet noen måneder før vi prøvde igjen - men kommet til uke 16 nå, så det er håp for at det vill gå bra :Heartbigred du blir fulgt opp mer jevnlig, jeg hadde også tidlig ul uke 7 og 8, uke 13, neste vanlig er uke 19.

Men allerede hatt 2 ul nå på sykehuset mens jeg var innlagt...

Når jeg ska på neste ul får jeg en del datoer til de neste UL, men de blir med jevne mellomrom siden jeg får noen ekstra uten om de vanlige etter 2 SA og 1 EXU og grunnet høyrisikosvangerskap.

Tenker det er godt og bli fulgt opp, du får sende melding hvis du lurer på noe eller trenger noen å prate med.
 
Da klarte jeg ikke å vente med å evt få ultralyd etter første svangerskapskontroll i uke 8+0. Så bestilte privat tidlig ultralyd 26 mars. Så 2 dager igjen ❤️ Er bare 6+1 så vet ikke hva jeg kan forvente å se så tidlig.
 
Last edited:
Har hatt en del blødninger og mistenkte SA så fikk privat ul på fredag. Lille hadde et bankende hjerte og alt var som det skulle, heldigvis:Heartpink 7+0 idag
Hadde også privat ul i uke 5+2 så allerede fått sett skatten 2 ganger, selvom vi ikke så stort første gangen:p
Så fint å se at alt er bra :Heartbigred Hva slags blødninger har du hatt? Jeg har også en del «blødninger» eller det er brunt da..er kun når jeg er på do aldri noe i trusen… hadde det på samme måte sist jeg var gravid også, men blir så bekymret. Skal ringe legen i morgen og høre… er 8+2.
 
Så fint å se at alt er bra :Heartbigred Hva slags blødninger har du hatt? Jeg har også en del «blødninger» eller det er brunt da..er kun når jeg er på do aldri noe i trusen… hadde det på samme måte sist jeg var gravid også, men blir så bekymret. Skal ringe legen i morgen og høre… er 8+2.
Hvis du ser litt lenger opp her, ser du at hun dessverre mistet :/ :Heartred
 
Back
Topp