Det var litt nervepirrende. Men heldigvis så var det falsk alarmJa det tenkte jeg også på! Shitt så skummelt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var litt nervepirrende. Men heldigvis så var det falsk alarmJa det tenkte jeg også på! Shitt så skummelt![]()

Idag kom henvisningen til ultralyd i uke 12. Jeg er i uke 8+0 idag så da kom innkallingen 4 uker før selve timenDa skal jeg se om jeg får henvisning etter påske, hvis ikke så tar jeg kontakt med legen igjen for å purre![]()

Da har jeg vært på UL.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.ul i morgen - 6+4 er så spent! Har ikke hatt mer rosa utflod etter den ene gangen for et par dager
Hjertet begynner å slå i starten av uke 5, så det burde ha vært hjerteaktivitet om du er 5+5/6. Er det mulig at du hadde eggløsning senere enn først antatt?Da har jeg vært på UL.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.
Jeg ble satt tilbake fra 6+4 til 5+5/5+6. Det var ikke hjerteaktivitet og reka ble målt til 2mm…
Sist jeg var på TUL 7+4 ble jeg satt tilbake til 6+1, og hjertet stoppet en uke senere.
Noen andre som har opplevd å bli satt tilbake og ting utviklet seg som normalt?