Tidlig ultralyd (nedtelling, oppdatering og bilder)

Da skal jeg se om jeg får henvisning etter påske, hvis ikke så tar jeg kontakt med legen igjen for å purre :)
Idag kom henvisningen til ultralyd i uke 12. Jeg er i uke 8+0 idag så da kom innkallingen 4 uker før selve timen :) Ser at det står at legen sendte henvisningen i februar, men antar at innkallelse først kom nå siden jeg var så kort på vei når henvisningen ble sendt.
 
Var på privat ultralyd på tirsdag, var da 6+4 i følge menstermin. Vi så et bittelitte embryo med bankende hjerte, så vidt det var å se! Han satt meg tilbake til 6+0.
Satt der det skal i alle fall, og 95% at det kun er ett.
Neste ultralyd som er den tidlige er i midten av april en gang, da er jeg ca 10/11 uker.
 
Ny ul i morgen :)
 
Og der fikk jeg innkalling til OTUL, 3 uker og 2 dager
 
ul i morgen - 6+4 er så spent! Har ikke hatt mer rosa utflod etter den ene gangen for et par dager siden
 
ul i morgen - 6+4 er så spent! Har ikke hatt mer rosa utflod etter den ene gangen for et par dager
Da har jeg vært på UL.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.
Jeg ble satt tilbake fra 6+4 til 5+5/5+6. Det var ikke hjerteaktivitet og reka ble målt til 2mm…

Sist jeg var på TUL 7+4 ble jeg satt tilbake til 6+1, og hjertet stoppet en uke senere.
Noen andre som har opplevd å bli satt tilbake og ting utviklet seg som normalt?
 
Da har jeg vært på UL.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.
Jeg ble satt tilbake fra 6+4 til 5+5/5+6. Det var ikke hjerteaktivitet og reka ble målt til 2mm…

Sist jeg var på TUL 7+4 ble jeg satt tilbake til 6+1, og hjertet stoppet en uke senere.
Noen andre som har opplevd å bli satt tilbake og ting utviklet seg som normalt?
Hjertet begynner å slå i starten av uke 5, så det burde ha vært hjerteaktivitet om du er 5+5/6. Er det mulig at du hadde eggløsning senere enn først antatt? :Heartred
 
Back
Topp