Tidenes lengste februartråd

Høyres ut som innkjøringen går som den skal Maryan84! Håper den fortsetter sånn, så kan mor få litt tid og pleie seg sjøl om dagane! Det har du fortjent! [;)] Og snuppa kjem til å storkose seg i barnehagen, det er eg sikker på! [:D]

Ellers... joda, har ELisabeth heime idag også, men idag er ho feberfri, så går for juletrefest i ettermiddag! [8D] 
Fekk telefon frå jobben også idag... er satt opp på ein tur på tirsdag allerede.. håper den blir avlyst! Er ikkje klar for å reise ut nett enno!!!! [&:]

hei hei,, her er jeg[:D] ha ei flott helg

Prøvde nett legge snuppa... men ho var visst ikkje trøtt, så tok ho oppatt. Ikkje trøtt... til tross for at klokka var 21.30 før ho sovna igår!!!! Hadde sikkert vondt i magen etter alt julenisse-snopet dei fekk på juletrefesten!!! Og så var ho nok ganske så gira! Sprang rundt juletreet i ein time... hehe, ho storkosa seg. Ikkje så smart egentlig å ta ho med sidan ho nettopp har vore sjuk... men, men. Holder ho heime idag også, så kjem ho seg sikkert til imåra når vi får besøk! Gleda oss masse! [;)]

BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ... ja da er jeg her igjen..hihih.. har hatt fri i dag , og gutten i barnehagen så da har jeg fått litt tid her,men litt kjedelig her å da siden man stort sett sitter her alene..

hei alle sammen;) så kos å se deg her fruluna;) alt bra med dere ?? såå nydelig bilder av barna dine;= )

her går de i isolering fortiden.. vi har beg å isolere ovreloftet,så jeg kan snart beg å få orden å stu ting opp der, de blir bra..
ellers såå har oddvar blitt forkjøla.. så håper natta blir rolig..

jeg har kasta krykkene på korte turar og inni huset.. såå de kommer seg. men desverre ikveld verker jeg slik at jg vurdere å beg å bruke dn ene vertfall[:(][:(][:(] hvorfor kan ikke beina mine samarbeide med meg.??? arrrrghhhhhh

Kjekt å sjå deg igjen fruluna! Og snart begynner 2 åringane våre å feire bursdag! Linnea er vel først ut om 2 veker? Dei er blitt så store!!!

Idag stod vi opp kl 10. Men ikkje fordi vi sov lenge, har vel heller med at snuppa hadde 40 i feber inatt og vi sov ikkje så mykje nokon av oss... håper ho blir frisk snart, trudde ho var frisk eg... men tydeligvis ikkje... [:o]

Hei hei!! Tenkte på deg her om dagen fruluna. At det var lenge siden du hadde vært innom her. William er jo blitt en stor gutt nå! De er så skjønne de barna dine! Hvordan går det med deg?

Ellers så er det jo lenge siden det har kommet noen ord fra meg her inne. Holder vel mest til inne på termin i august. Formen min er så som så.. Kvalm og trøtt..

Det er rart og tenke på at snart er barna våre 2 år!

Dette er innlegg nr. 1500. Jippi!!

å så moro å se att det er flere som er her inne.. skjønner godt at dere har det travel ogikke har tid eller ork til  å sitte her så ofte ,men kjempemoro når dere titter inno,

ja snart har vi 2års bursdag ja.. ahr vi lista her inne fortsatt el? må gå å sjekke

tiden flyr.. tenkt de snart 2 ÅR;) vilt altsåå. føles ikke som de er såå lenge siden vi fikk dem..

må velkansje snart beg å tenke på hvilket tema en ska ha i år til brursdgene...

Og her er jeg, må vel skrive hvertfall hei i denne tråden da[:D][:D]

Så koselig å se deg her inne Fruluna [:)] Må komme hit litt oftere vettø [:D]

Så store ungene er blitt da. Skikkelige søte bilder da [:)]

Hei igjen![:)]

Ja, tiden flyr, det er helt sikkert...Snart er det 2 års dag ja... William er alt 7 mnd.. Fatter ikke hvor tida blir av hen [&o]

Gratulerer så mye til deg, Rosali! Så koselig da! Håper du får ett fint svangerskap[:)]

Skal prøve å bli flinkere til å komme innom her igjen. Har bare vært så deilig med en pause [:D] Men har savnet dere veldig altså [:)]

hei hei jenter. ja da har vi kommet til onsdag allerede.. å fortsatt sykt barn.. sorry klaginga,men ja det er slitsomt.. virker som det er på tur tilbake nå da fortsatt veldig forkjøla,og lite  matlyst,men ser ut som feberen er på retur,,å gått er nå det.. synes det er det verste..for da regner jeg med matlysta kommer tilbake å.. han som endelig hadde blitt flink til å spise... ja ja det var dagens suterord.. håper dere andre har det bra da.
ha en fortsatt flott kveld

snuppa syk[:-] nettopp ringt jobben, føler meg alltid liiiiike fæl når jeg ikke kan komme på jobb[&o][&o][&o] men snuppa først, hoster og griner og hoster og griner... ser ut som det er betennelse på øynene også... rød og sånn, men ikke så mye grønt. Sitter å venter på at legen skal åpne... satser på å få en time i ettermiddag. Kanksje jeg skal dusje først så jeg er klar om vi får time fort...[8|]

hei hei jenter. ja da har lille mann lagt seg og mor sitter litt foran pc .. før det bers ned og kose seg litt med litt god mat og karnsje drikke.. ha en flott kveld da jenter.. åååååå foresten vi må prøve å ha ett nettmøte snart igjen.. er jo så koselig..

hellau;) how are you doing ?????

her går de i ett fortia, ska i party t min bestemor og oddvar sin oldemor imårra, hu blir 78..år. de blir nok kos. desverre ser de ut til at jeg må gå alene.. da min mann må skru på dn j.... bilen vår( vært trøbbel med dn siden vi kjøpte dn )
åsså i stormen her igår , såå blåste et blekk nesten av taket..sååå nok å gjøre..

jeg går ennå å verker.. er sååå lei disse beina mine..
er egentlig ganske irritert på mye desverre..
nav ,[:@][:@] er et eget kapittel, de holder IKKE de de lover, sku ha beg på  utd første uka i januar. hakkke hørt noe ennå.. arghhh-.. ikek ringer de opp igjenn heller...
æssj....
( faens musa, mi har fått sopp tror jg.. arghhh..)
bekalger at jg klager.. men nåå har jeg vel snart hatt nok.,??? )

ein ting er bra, dn siste uka  har oddvar sovet gjennom HELE uka, de har IKKE sjedd såå lenge han har levd;)

ikveld var vi på øvreloftet ¨å tok opp "rote " vårt . såå nåå ska jeg saumfare huset for skrot på tirsdag da oddavr er i bhg..

ha en flott helg jenter;)

Heisann jenter! Hatt ei fin helg? Sjøl sitter eg på jobb i Nordsjøen, og det har vore nok ei helg med overflod av godis og god mat og det som måtte vere.... Men hjelper ikkje så mykje når savnet heim blir stort... Jjaja, er snart halvvegs no, og det går alltid raskare med siste veka! [:)] 

Ringte heim idag på ei tid dei normalt pleier vere heime... ingen svar... Når det tok 2 timer fortsatt uten svar vart eg litt bekymra, men slo meg til ro med at han nok hadde glømt mobilen, og var ute ein tur, og var oppholdt av ein grunn. Og rett nok, ingenting å bekymre seg over... Dei hadde vore i kaffibesøk til naboen, og blitt litt seine heim... [;)] Phu... då pusta eg letta ut! Må nok innrømme at eg liker å vite kor dei er til ei kvar tid! Er nok litt kontrollfrik...

Snakka ein informativ samtale med Elisabeth idag faktisk! Ho kunne fortelle at ho hadde kjørt i mamma sin bil idag!!!! Her er litt av samtalen:

"Bromma, bromma" "mamma!"

"Å, har dåke kjørt mamma sin bil idag?"

"Jaaa" "Hehehehe" Ho ler alltid etter at ho har sagt noko! [:D] Har sikkert hørt på fnisinga til mora når ho snakkar i telefonen! [8D]

No er det maks ei veke til eg skal heim!!!! [;)] Går over på dagskift imåra, og då begynner nedtellinga for fullt! [;)] 

Back
Topp